NGT

Pełna wersja: Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
> przełaziłem w nich setki km w ciągu trzech dni

Aha. Samochodem przełaziłeś, samolotem, rowerem?
Ja też kiedyś się obudziłem i czułem się, jakbym przełaził setki km w 3 dni.

MSPANC

Ło matko, to się czepił słówka :) Oczywiście miało być trzech tygodni...

''Co autor chciał przez to powiedzieć'' przerabiałem daaaawno temu w szkole :-)
Są tacy co chwalą się, że przez tydzień przeszli 700 km. A wszyscy wiedzą, że nie przeszli. Więc nie dziw się mojemu zdziwieniu :-)

Niestety stało się to, czego się obawiałem - Summit / Asolo odrzuciło moją reklamację.
Tłumaczą się, że “buty przeszły pozytywnie test na nieprzemakalność ,winą jest niewłaściwa impregnacja. Z kolei rozwarstwienie wyściółki jest wynikiem użytkowania butów, ma genezę mechaniczną i prawdopodobnie winą jest źle dobrany rozmiar butów.”

Męczą mnie dwie sprawy - skoro buty przeszły testy, to skąd nagle opinia o złej impregnacji? To zachowały tą nieprzemakalność czy nie? Druga sprawa to wyściółka - raz, że są to moje drugie buty Asolo (ten sam rozmiar), dwa przecież chodzę w tych butach ponad rok i trochę kilometrów zrobiły - nigdy nie było problemów z ich długością, uciskaniem itd, trzy - problem wystąpił tylko w jednym bucie. Rozumiem, że stopy mogą mieć różną długość ale nie jest to jakaś drastyczna różnica.

Macie jakąś radę jak to ugryźć?
-------------------------------------------
Łukasz

Ponieważ częściej narzekamy niż chwalimy, to ja pozwolę sobie pochwalić za sprawną akcję reklamacyjną Jack Wolfskin Store w SCC w Katowicach.
Reklamowałam niedawno kupione damskie spodnie Nucleon, w których zepsuła się klamerka regulująca na dole obwód nogawki spodni (ułamał się fragment klamerki zamykającej). Spodnie w ciągu kilku dni zostały wymienione na nowe bez żadnego problemu. Mam nadzieję że problem się już nie powtórzy.

@wirewolf rozwiązaniem jest olać krajowego dystrybutora i kupować w poważnych firmach zagranicznych

@fotofx może następnym razem :-)
Póki co muszę rozwiązać ten problem, nie bardzo mnie stać żeby kupować buty co sezon.
-------------------------------------------
Łukasz

hmm, a może kontakt z centralą / producentem, z pominięciem krajowego dystrybutora - tzn z inf. że dystrybutor Cię olał

Czasami producent podchodzi do tematu znacznie korzystniej, niż improter który jest firmą handlową ,
zresztą nic Cię to nie kosztuje a spróbować warto :), znam temat gdzie Canon polska odrzucił reklamację sprzętu, a po kontakcie z centralą - sprzęt został wymieniony,

Walcz :)

Że pozwolę sobie wtrącić trzy grosze, kupiłem w zeszłym roku okulary uvex'a na rower, i zgubiłem gumowy nosek ponieważ nie jest na amen zamontowany, próby kontaktu z larixem (dystrybutorem na Polskę) skończyły się fiaskiem, nie dostanie Pan i ch..., pomijam totalną olewkę na odpisywanie na meile, więc napisałem do uvexa do Niemiec, i co, 2tyg i dostałem komplet nowych nosków za friksa. Tak u nas w kraju się traktuje klientów ;)

foks64

Ja podobnie, okulary Julbo , rozwarstwiajace sie szklo, krajowy dystrybutor nie widział problemu , radź se pan sam. Po meilu do producenta , ten sam dystrybutor dzwonił do mnie z pytaniem , na jaki adres przesłać nowe okulary.
-------------------------------------------
Grzesiek

Dzięki za podniesienie na duchu :-)
Zatem napisze do producenta.

Dzień później, po jednej wymianie zdań na FB i jednym mailu dostałem informację od dystrybutora, że wymienią mi buty lub nawet oddadzą pieniądze :-)
Prosta porada okazała się super skuteczna.
---
Edytowany: 2016-03-09 14:29:21
-------------------------------------------
Łukasz

Miałem 2 pary Asolo Spyre. Pierwsza padła po 22 miesiącach. Na czubku buta jest bardzo cienka warstwa vibramu , która się szybko ściera (trójkątny element na podeszwie, ledwo z niej wystaje). Ponieważ przetarcie jest w miejscu gdzie kończy się warstwa podeszwy znajdująca się pod vibramem, powstaje dziura na wylot i czubek buta powoli ulega dezintegracji :) Następna para rozwaliła się dokładnie w tym samym miejscu. Asolo to już niestety nie jest ta sama jakość co kiedyś.


Ludzie, coś się zmieniło podobno w prawie konsumenckim w grudniu 2014. Ktoś jakieś szczegóły zna?

Ano znowu wszystko wywalili w kosmos...
https://prokonsumencki.pl/blog/reklamacj...onsumenta/

Była ustawa: łatwa, miła i dość przyjemna.
Teraz to już wspomnienie, a wszystko leci z K.c.

Dziękuję.

Tak na szybko przeglądając to kaszana. Jak nie określę sprzedawcy terminu odpowiedzi, to może jej udzielić i za pół roku? W wolnej chwili doczytam.

Płaciłem Bonem za buty w sklepie presto, zrobiłem zwrot a oni :

''Przesyłka zwrotna została zweryfikowana. Natomiast w przypadku bonu nie mamy możliwości zwrotu środków. Bardzo prosimy o wybranie produktów w kwocie 217,80 zł.''

Mogą mnie zmusić do kolejnych zakupów ?

Sandały mam od 05.2015 ostatnio zauważyłem, że przy tylnym pasku jest małe pęknięcie (ok 7mm) czy miał ktoś taki problem?, gwarancja to obejmuje? czy dojechać je jeszcze i dopiero oddać, zielone kropki są w całości widoczne a gwarancja do 2017. Nie przeszkadza to w chodzeniu nic się nie rusza

Sandały zakupione w Sklaniaku.
http://pics.tinypic.pl/i/00804/88cxzdwatx17.jpg
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

SKLEP PRESTO http://www.sklep-presto.pl/contact-pol.html

Nie wiem czy ktoś z Was u nich kupuje ale napisze dla przestrogi... pieniążku za zwrócony towar oddają mi już miesiąc + 9 dni.

Na infolinii wciąż inna osoba... lub udaje że inna

Co drugi dzień dzwonię... słuchajcie cały czas słyszę ''Przekazuję pilne zapytanie do działu księgowości''

Potwierdzili mi już telefonicznie i na e-mail że zwrot wyjdzie ''niezwłocznie'' ''jeszcze dzisiaj''

i nic... od miesiąca nic

Ręce opadają... co robić ? UOKIK ? Policja ?
---
Edytowany: 2016-08-09 11:14:59

W lipcu kupiłam plecak Vaude Women's Centauri 65+10. Zabrałam go ze sobą na 3 tygodnie do Kirgistanu. Okazał się całkiem wygodny jednak po tych 3. tygodniach zauważyłam, że na plecach pod pasem biodrowym materiał mocno się przetarł (na styku pasa biodrowego i stelaża, który jest pod materiałem na plecach).

Czy to podlega reklamacji? Teoretycznie plecak nadaje się do użytku, nie stracił żadnych właściwości. W praktyce obawiam się, że po kolejnych dwóch wyjazdach materiał się przetrze. Wolałabym na to nie czekać tylko już teraz zareagować (zwłaszcza, że plecak tani nie był).

Podpowiecie co napisać w zgłoszeniu reklamacyjnym albo pod jaki paragraf to podpiąć?


[Obrazek: 2407-1771-1.jpg]


[Obrazek: 2407-1771-2.jpg]

Reklamuj, może być gorzej...