NGT

Pełna wersja: Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

luke

a ja mam pytanie odnosnie Trezet T.One high. po trzech miesiącach mam dziurę wytartą w bucie od zewnątrz, poza tym skóra jakos dziwnie odeszła od wewnetrznego materiału i jest pod nia ''pustka powietrzna''. Mam nadzieję, że nie policzą mi tego, jako normalne zużycie obuwia ???

A Cultera własnie wysłałem do Konimpexu.... rozklejenie materiału oraz mechacenie. Cholera, po raz kolejny człowiek dał się nabrać.

-------------------------------------------
co tanie to drogie

Wczoraj grzecznie i sprawnie załatwiono moją reklamację kartusza Primusa w Polarsporcie (krak). Po zdjęciu palnika (którym uszczelniłem karusz w drodze do sklepu) obsługa wzbudziła lekki popłoch wśród klientów, bo w trakcie konsultacji i prób domknięcia zaworu zrobiła się mała zadyma w sklepie ;-).
Zawór nie trzymał po pierwszym użyciu i wróciłem z gór z plecakiem pełnym gazu !
-------------------------------------------
smog wawelski

hidden

do niki


Jeśli na paragonie masz napisane, że nie masz prawa zwracac towaru, ani wymieniac na nowy, a nie będą chcieli z Tobą rozmawiać i będą brnęli w zaparte, postrasz ich PIH-em i UOKiK. Taka informacja może wprowadzać w błąd klientów (Ciebie wprowadziła) i jest niezgodna z prawem cywilnym - nie wolno im ograniczać Twoich praw ani zamieszczać informacji sugerujących, że nie masz prawa z nich korzystać! Jesteś konsumentem, a nie prawnikiem i dla Ciebie nie ma różnicy pomiędzy zwrotem, wymianą towaru a reklamacją (zwrot i wymiana to jedne z form dochodzenia swoich uprawnień w tym zakresie)Grzywna za to elegancka powinna być, a jak nawet nie to nikt nie chce nalotu PIH-u.
Powodzenia

ktos

Do luma!
Miałem taką sytuację z kurtką Mellos'a.Zaniosłem do sklepu no i zwrócili pieniądze:)
Moja siostra ma Bergson Ridge -ten sam problem
Moim skromnym zdaniem do kurtek nie powinno sie stosować materiałów typuRip-stop.
Zanoś do sklepu i walcz do upadłego!!!
Powodzenia

LuMa

Do ~ktos !
jeśli miałeś podobną sytuację z Ridge i Mello's, to proszę podpowiedz jak to rozegrałeś, bo mnie chcą zbyć. nigdy nic nie reklamowałam, więc sie na tym nie znam, nie wiem jak do tego podejść.

ps.żałuję, że przed zakupem kurtki nie trafiłam na stronę ngt. wtedy nie miałabym problemu, bo wiedziałabym jakich kurtek mam nie kupować, a tak 500 zł do tyłu, bo czarno to widzę, że uda mi się coś wywalczyć.
pzdr
-------------------------------------------
LM

ktos

Gotówkę zwrócono mi ponieważ kurtki nie było po 3 tygodniachod złożenia reklamacji.Pani ze sklepu w mojej obecności zadzwoniła do firmy ,kazali poczekać i po 5 min. oddzwonili ze zwracaja gotówkę.Zdaje sobie sprawe ze to mogłobyc związane z likwidacją fabryki w Polsce-po prostu nie chciało się im ''użerać'' z klientem i dla świętego spokoju oddali kase.MOja siostra Ridge'a nie reklamowała -moim zdaniem zrobiła bład.
W uzasadnieniu napisz ze w kurtce został użyty niewłaściwy materiał zewnętrzny który nawet przy użytkowaniu w mieście ulega mechaceniu.Jeżeli nie uznają -koniecznie sie odwołuj!

alpin

Od 0,5 roku mam kurtke Lafuma z gore Paclite i wczoraj w Krakowie po 0,5 h deszczu mi przemokła ... Jak myslicie powinienem ja reklamować czy samemu imregnować ?? :) ale rym ...

~alpin
a jesteś pewien, że przemokła? - może spociłeś się pod nią? -ostatnio pogoda mało goreteksowa...
Zrób test pod prysznicem (nie stanie jak ten ciołek, tylko odróć ją na lewą stronę, zwiń w worek, nalej do środka wody, powieś u góry i zobacz, kiedy zacznie ciec)

To jak już temat jest na górze to dodam o reklamacji LEKI SUPER MAKALU CORTEX:
kupiłem przed gwiazdką, od nowości miały problem z amortyzatorem (w jednym kiju ciężko chodził i nie do końca chciał odbijać).
Po powrocie, po nowym roku oddałem do podróżnika z dokładnym opisem wady. I chodziły one potem między podróżnikiem a serwisem 3 razy, bo za każdym razem coś nie do końca działało - brak widocznej naprawy, montowali inne komponenty amortyzujące w każdym z kijów, aż wreszcie oba amortyzatory działały, ale z widocznie różną siłą.
W końcu pofatygowałem się osobiście do serwisu by zakończyć tą szopkę, gdzie odebrałem swoje kije, już w satysfakcjonującym stanie, i dowiedziałem się, że szef sam spędził kilka godzin nad nimi...

Więc wielki - za kontrolę jakości, ale niemniej plus za ostateczny efekt i włożony czas.
-------------------------------------------
ratuj ameby!

Rok temu kupiłem sobie polar Fjord Nansen Norge. Naprawdę bardzo fajny- super krój, dobry materiał i byłbym z niego bardzo zadowolony gdyby nie to że ...farbuje. Pierwszy raz zauważyłem to gdy się mocno spociłem- moja biała koszulka którą miałem pod spodem przybrała polskie barwy narodowe (polar jest czerwony) .Nic to.. Po pierwszym praniu, woda przypominała czerwoną farbę do malowania ścian. Nic to, myslę - to dlatego że nowe. Po drugim praniu to samo...I co z tym zrobić? Czy ma ktoś podobny problem?

Sporo tych postow się nazbieró wiec sie dorzuce. WłAśNIE TOCZE BUJ Z CHOLERNA przepraszm za słowa Firmą Campus. Reklamuje but Campus Kibo, miałem je 14 miesiecy i pekły w prawym bucie zrobiłą sie dziura tak że można tam włożyć nawed 2 palce.Jak karzdy by się domyślił normą bedzie, że będą przeciekać. Kupiłęm je w sklepie Maks a dokłądnie w Sosnowcu buty miałęy gwarancje na 2 lata. Już drugi raz wysyłałem je do producenta. Pieprzona firma mów cały czas że to moja wina , ale ja te buty dobrze użytkowałem szkoda słow i zerwów. Teraz zamnie buj będzie toczył zecznik konsumentów. Mam do was pytanie są jakieś szanse na odzyskanie piniedzy od tej wredej fimry. PIszcie jak wiecei jak
-------------------------------------------
Gór i Gosia nie wiecej nie trzeba !!!!

Ja dodam jeszcze plusika do Marabuta.
Zamawiajac namiocik na ich stronie, zapisalem w komentarzu ze chcialbym model z petlami na odciagi na stelazu.
Ten, ktory dostalem ich nie mial, procz tego mial troche za krotki gumki do daszka i za mocno naciagal sie na nim material.
Wyslalem. Wrocilo po paru dniach. Daszek nowy dodany do starego, przy namiocie miejsca na odciagi, do tego odciagi gratis, ktorych normalnie nie ma w zestawie. Wszystko za 0zl oczywiscie. Hehe male a cieszy. Polecam ;]

http://www.8a.pl rulez !
Uznali moją reklamację palnika coleman f1 lite. O szcegółach napiszę po weeekendzie.
-------------------------------------------
smog wawelski

tp

Potwierdzam, obsługa reklamacyjna w 8a jest naprawdę w porządku.

Mi bez zbędnego gadania uznali dzisiaj reklamację Milo Peak Jacket (co prawda wysłałem do producenta, ale w końcu pierwszy kontakt w sprawie reklamacji był ze sklepem). O ile uważam, że kurtki 2L z Aquatexu są naprawdę dobre, to 3L chyba trochę firmie Milo nie wyszedł... (przynajmniej w mojej byłej kurtce).

KoRnnicK

Jeżeli chodzi o praganoy to prawda, że płowieją. Druk z nich poprostu znika, może nie po dwóch miesiącach ale po pół roku napewno. Sam jestem w posiadaniu nieszczęsnego ''znikającego'' paragonu a coś dzieje się z moim dyskiem twardym ktory wciąż posiada (36mcy) gwarancje. Po roku nie widac kiedy zakupilem sprzet...

~KoRnnicK, jeśli się jeszcze coś da ocalic to wrzuć go na ksero- paragon oczywiście
-------------------------------------------
tytus

tadeklodz

trzeba robić ksero takiego paragonu, a przynajmniej na droższe rzeczy.Tak mi poradzili w sklepie przy zakupie kurtki.
-------------------------------------------
tadek

Najlepiej zrobić ksero paragonu i ZACHOWAĆ orginał. Na kopii sprzedawca bez problemu sprawdzi datę sprzedazy, kod produktu i takie tam. Za to orginał, nawet wyblakniety zupełnie jest konieczny Urzędowi Skarbowemu - jako podkładka do (np.) zwrotu gotówki klientowi. W ogóle przekonałam się, ze grunt to podkładki, papierki, kopie, kopie kopi... itd - urzędnicy kochają papier!
-------------------------------------------
Sklep firmowy DEUTER i PAJAK w Krakowie

Szczegóły reklamacji coleman f1 lite.
Palnik szlag trafił przy pierwszym użyciu na Babiej. Nie wiem do tej chwili z jakiego powodu. Przed wrzeniem wody ogień zgasł. Początkowo sądziłem że to problem użycia gazu na mrozie (opisywany na forum). Okazało się jednak że palnik spiekł się od wysokiej temperatury i dodatkowo wytopił zawór w kartuszu (pisałem też o tej reklamacji w Polarsporcie - wybieram się do nich przeprosić i zapłacić za niesłusznie wycyganiony nowy kartusz). Pamiętnego ranka trochę wiało na górze, ale bez przesady. Palnik osłoniłem, ale nie szczelnie więc przy minus 5-7 nie powinno się nic dziać. Tym bardziej że pomimo osłony wiatr targał płomieniem.
8a początkowo odpisał, że nie uznają reklamacji, ponieważ nie wolno osłaniać palnika. Po kilku dniach napisali że mają drugą reklamację więc moją rozpatrzą ponownie. I w końcu uznali ją.
Przy okazji odsyłania palnika (proponowali możliwość wyboru - m.in. MSR) poprosiłem o instrukcję po polsku do niego, gdyż nie było jej przy zakupie, a ja nie muszę być poliglotą (wydaje mi się że to też była by podstawa do reklamowania awarii spowodowanej osłonięciem palnika). Jak dostanę nowy palnik będę na niego uważał. Nie chciałem innego, bo jest b. mały (2-częściowy), lekki i b.mocny. Kupiłem w promocji.
-------------------------------------------
smog wawelski

LuMa

ciąg dalszy reklamacji Bergsona Ridge
złożyłam reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (sklep wysłał to do producenta-dystrybutora) i.......wymienili mi kurtkę na nową. nowa kurtka ma metki, ale metka gwarancyjna jest pusta-nikt jej nie wypełnił-ani sklep, ani producent, który wymienił mi kurtkę (w pierwszej kurtce gwarancję wypełnił sklep).
spytałam się sprzedawcy o gwarancję, a On mi na to, że teraz gwarancję przejmuje producent-dystrybutor, bo On mi daje nową kurtkę.data gwarancji liczy się od odbioru kurtki, czy coś takiego. czy tak jest z gwarancją? jakieś to poplątane.