NGT

Pełna wersja: Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jak wyściółka wnętrza cholewki buta wykonana jest z materiału z membraną, to ta membrana już raczej w tym miejscu uległa uszkodzeniu.

A uszkodzenie membrany w bucie z membraną to wada istotna w odniesieniu do przeznaczenia obuwia i wpływająca na komfort jego użytkowania.

Jeśli membrany nie ma, to kłopot nieco mniejszy ale i tak jest to jakaś niedoróbka.

Membrany brak. Ale to w takim wypadku spróbuję zareklamować.

Reklamował ktoś z Was mechacenie się odzieży od plecaka?
Kupiłem kurtkę ze sztuczną ociepliną w Skalniku za ponad 500 zł. Po dwóch wypadach z plecakiem, jeden godzinny, drugi 4 godzinny dolna część jest mocno zmechacona i wytarta od plecaka. Gdyby to wyszło po roku intensywnego użytkowania nie dziwiłbym się, ale po dwóch wycieczkach?
-------------------------------------------
Krystian

A co chcesz reklamować?
Kurtkę, bo daje się mechacić, czy plecak, bo mechaci? 😉

Nie piszesz jaką masz kurtkę, ale to częsty problem: i pasów biodrowych i materiałów kurtek, bluz, czy koszulek...

Nie chciałem pisać bo nie chciałem robić ''reklamy'' :) Kurtka North Face Ventrix Hoody. Nowa technologia....

Reklamować oczywiście chcę kurtkę, plecak mam nowy, dobrej marki. To samo zresztą dzieje się z bluzą polarowa TNF.
-------------------------------------------
Krystian

Ventrix jest faktycznie bardzo delikatny. Ja sprzedałem swoja kurtkę, ale chodziło mi o workowaty strasznie krój. Chodzę na lekko, więc jakoś może by wytrzymał.. Ale ten krój i w sumie prawie 0,5 kg...

Są wzmocnienia na łokciach, ale brak na barkach. Z cięższym plecakiem faktycznie szybko się mechaci. Byłem ostatnio w Murowańcu i pytałem 2-3 osoby, które miały tą kurtkę i potwierdziły - strasznie delikatne to.
Kurtka jest przeznaczona do wspinania, więc reklamuj. Opisz dokładnie. TNF mi raczej nigdy nie robił problemów z reklamacjami butów...
Pewnym wyborem jest Ventrix L3, ale wzmocnienia to tylko nadruk, ma bardziej dopasowany krój i tyle z różnic.

REKLAMUJ.
---
Edytowany: 2018-03-06 13:13:52
---
Edytowany: 2018-03-06 13:16:02

@kyniu1978

Daj znać jak się temat zakończył.

Dzięki @carlosmuz. Jako uzupełnienie podam, że miałem lekki plecak, jego waga z zawartością to może 3 kg. Nie chcę myśleć co by było, gdybym miał plecak naładowany na cały zimowy dzień wędrówki po Tatrach.

@W78, dam znać jaki jest efekt reklamacji. Zanim wyślę kurtkę chce jeszcze raz się przejść z plecakiem na 2-3 godzinki. Podejrzewam, że materiał ulegnie dalszemu zniszczeniu.

Moja rada, wysyłaj od razu. Nie katuj, bo będzie gorzej... Na pewno nie lepiej. Gdyby taki materiał był jak na łokciach, to nie problem.

Ja szukałem kurtki na lekko, by przeszło...Poza tym, krój mi nie odpowiadał, to zdecydowało.

Ale jak cięższy plecak, to na 100% materiał się ''powyciąga''...
---
Edytowany: 2018-03-06 15:10:12

Pytanie tylko czy mechacenie podlega gwarancji. Spotkałem sie ze stwierdzeniem, ze mechacenie to cecha materiału i nie wpływa to na własności uzytkowe.

Tak jak pisze carlosmuz wysyłaj i nie rób dalej testów.

Cyt ze strony TNF ''Wszystkie produkty wytwarzane są zgodnie z najwyższymi standardami. Jednak nawet przy bardzo ostrożnym traktowaniu produkt The North Face® zacznie w końcu wykazywać oznaki zużycia. Gwarancja The North Face® nie obejmuje zwykłego zużycia''
Info nt materiału i jego użytkowania powinno znajdować się przy produkcie.

mam nadzieje ze Skalnik przychylił się do reklamacji i wymieni/odda pieniądze.

Sklep to chyba jest tylko pośrednikiem między klientem i producentem bo gwarancje daje producent a nie sklep. Tak mi sie przynajmniej wydaje.

Butchy - problem w tym, że mechacenie wystąpiło bardzo szybko i już teraz trochę mi wstyd w takiej kurtce wyjść do pracy. Nie po to wydaje ponad 500 zł aby kurtkę brać tylko w góry raz na jakiś czas bo pod plecakiem nie widać zużytego materiału. Ponad to przy kurtce nie było informacji ''nie używać z plecakiem'' :)

W czwartek wysyłam kurtkę do skalnika, posłucham Was i nie będę już jej dalej testował.
-------------------------------------------
Krystian

Dorzuć do pisma linka:
http://8a.pl/kurtka-the-north-face-ventr...html#video

Tam używają z plecakiem. I to chyba oficjalny clip TNF.

Koniecznie daj znać jak poszło. Trzymam kciuki.

Otrzymałem właśnie informację że moja reklamacja dotycząca kurtki The North Face Ventrix została uznana, będzie zwrot gotówki.

W piśmie do producenta via Skalnik opisałem wadę jaka wystąpiła. Podałem link do reklamy kurtki na youtube, w którym kurtka była użytkowana z plecakiem, napisałem również, że przy kurtce nie było żadnej informacji, że nie należy jej zużywać z plecakiem.

Napisałem również, że powstała wada wystąpiła bardzo szybko po zakupie kurtki, nie wynika więc tak jak jest to napisane w gwarancji producenta ze zwykłego zużycia, bądź też z naturalnej zmiany koloru i właściwości materiału pod wpływem czasu i użytkowania.

Dziękuje wszystkim, którzy udzielali się w temacie za pomoc i porady.
-------------------------------------------
Krystian

Fajnie, że się udało.

Ciekaw jestem Ventrixa L3, mieli pod K2 na wyprawie zimowej. Jedyna różnica to inny krój i nadruk w postaci ''wzmocnień''...

Podejrzewam, że przy cięższym plecaku w miarę upływu czasu (krótszego czy dłuższego) będzie podobnie, tzn kurtka może spełniać swoją rolę ale estetycznie to nie będzie wyglądać. Dodam tylko od siebie jeszcze, że w tym Ventrixie zaczynało mi być zimno kiedy się pociłem a tym samym kurtka stawała się wilgotna (koniecznie dodam, że takie odczucie miałem przy temperaturze - 17 na start wycieczki do -7 na koniec wycieczki, pod spodem miałem polar).
---
Edytowany: 2018-03-19 18:19:47
---
Edytowany: 2018-03-19 18:20:35
-------------------------------------------
Krystian

F5

Podepne się pod temat Raven outdoor. Po trzech latach z mojego Marmota rozwarstwiła się membrana. Sklep Weld absolutnie nie przyjmie reklamacji. Raven uzna reklamacje ale skierował mnie do sklepu. A sklep kurtki nie przyjmie. Nie i koniec. Przepychanka ze sklepem na kilka dni. W końcu przyszła nowa(zadzwonili że jest) i z ręki do ręki starą oddałem nową wziąłem. Weld trochę zagrał w kulki mimo że kupiłem u nich kilka ciuchów. A dystrybutora polecam. Miła obsługa i super podejście. Brawo Raven. Żonie też taką kurteczkę kupiłem.
-------------------------------------------
Dave

2 lata temu zakupiłem plecak Gregory Paragon 48 i na jesiennym wyjeździe zauważyłem że paski/troki ściągające przy pasie biodrowym
permanentnie co chwilę się luzują i niestety ale co 10 minut musiałem
je ponownie zaciągać. Jak uwielbiam ten plecak to ten element był strasznie irytujący a plecak nie był przeładowany i jego waga oscylowała w granicach 12 kg.
Gwarancja 2 letnia minęła ale że podobno Gregory daje dożywotnią
gwarancję na swoje plecaki to napisałem do ich oficjalnego dystrybutora w Polsce firmy Cragsport S.C. Wyłożyłem im powyższe i odpisali
''Proszę przesłać plecak na adres w stopce. Postaramy się naprawić
plecak, czas naprawy to około 5 tygodni'' ( przypuszczam że tak długi czas ze względu na okres świąteczno - noworoczny)
Plecak trafił do niemieckiego serwisu Gregory i wrócił do mnie wczoraj z
wymienionym nowymi solidnymi, bardziej sztywnymi i pancernymi trokami które nie ma opcji żeby się teraz poluzowały.

Takie podejście do klienta bardzo mi się podoba 😊