NGT

Pełna wersja: Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
sikorka ale może juz starczy żali hm? było pytanko, była odpowiedź. Starczy dymienia :)
pozdrawiam

sikorka

sorki! ale chyba juz nigdy tu o poradę nie przyjdę dzięki podro

-------------------------------------------
Sikorka

sikorka zauważ że w całej sprawie ch. auchan najwiekszego rumoru sama narobiłas. Nie przecze że sie niektórym należało:) Taki jest net że niektórzy są w gorącej wodzie kąpani i reaguja natychmiast a obrywa sie wszystkim. Net daje poczucie anonimości i niektórzy to skrzetnie wykorzystują. Zadalas pytanie zadalas, Była odp była, a gorącokrwistymi tak bardzo sie przejmujesz? Pzreciez wiadomo co daje net. Oszalec mozna by było gdybyśmy sie przejmowali na każdym kroku takimi rzeczami. Idąc tym tropem dawno już bym tvn, polsatu, tvp 1 nie oglądał, na wybory nie chodzil, pkp nie jeździł, na dwór nie wychodził bo mnie ktoś zgrzał, etc.
pozdrawiam serdecznie

Mówcie co chcecie ale kobieta znalazła posta Reklamacje a nie zakładała nowego....czyli powoli coś się zaczyna dziać w dobrym kierunku.

Sikorka => nie przejmuj się, w każdym stadzie znajdą się jakieś czarne owce, ważne żeby się nie przejmować i być ponad to. Może ktoś chciał być dowcipny ale mu nie wyszło.
-------------------------------------------
GG: 4635266, e-mail: Ronin20@vp.pl

RZANA2006

cześć wszystkim. pisze do was bo wydaje mi sie smieszne jak was ludzi traktuja na reklamacjach...
sama pracuje w dziale reklamacji ale o takim traktowaniu klientow jeszcze nie slyszalam.... zainteresowala mnie sprwa sikorki. sadze zw moge tu pomoc... jak mozesz to sie do mnie odezwij

pozdrawiam
-------------------------------------------
rzanka gg 929740

tolekbanan

witam, kupilem sobie w himountain buty la sportiva 2 dni temu, lazilem w nich po domu i do sklepu i niestety odkrylem ze cisna mnie w 2 najmniejszy palec u lewej nogi. tak od ukosa, tylko w lewej nodze. nie wiem czy to przejdzie ale wole nie ryzykowac, w sumie nie wydaje mi sie ze kupilem za male bo tylko z tym jest problem, juz predzej uwieze ze po prostu jest cos nie tak z profilem czubka, bo bardzo uwaznie dobralem rozmiar i mam zapas w palcach. Czy myslicie ze warto isc i wymienic buty ? mam rozmiar 44,5, myslice ze wymienia mi na 45 ?
-------------------------------------------
Maciek

czis

Myślimy że jak pójdziesz do tego sklepu i zapytasz czy Ci wymienią to zrobisz najlepiej :) ale obawiam się że może być kiepsko............

jaco

Jeżeli mogę coś zasugerować to ja mam pewien patent , kiedy chcę coś kupić to najpierw jadę do sklepu przymierzam ,wybieram . Kiedy już się zdecyduję wracam do domu i zamawiam przez net dlaczego ? . Ponieważ w sklepie mam na zdecydowanie się zbyt mało czasu i w ten sposób mogę popełnić błąd , a ze zwrotem lub reklamacją problem. Kiedy natomiast kupię przez net to przez 7 dni mogę sobie w domu dowolnie przymierzać, spacerować, oglądać , a jak mi się nie spodoba to odesłać i muszą przyjąć i zwrócić pieniądze, lub wymienić na inny żeby niewiem co. Takie prawo że w zakupach dokonywanych na odległość jest przepisowe 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny . Opcja może trochę gorsza ale za to bardziej bezpieczna
Pozdrawiam i życzę mondrych i przemyślanych zakupów
-------------------------------------------
jaco

jaco

sprostowanie- Opcja droższa a nie gorsza
-------------------------------------------
jaco

Bartek

jaco - to bardzo mondry pomysł!
-------------------------------------------
Bartek

sasq pajak/grappa.pl

~Jaco zgodnie z prawem o umowach kupna sprzedaży zawieranych na odległość (dotyczy tylko sklepów internetowych nie aukcji) to tto jest nie 7 a 10 dni roboczych!!
jak ktoś pisze ze 7 to kłamie w żywe oczy

jaco

Oczywiście że 10 przecierz napisałem że 7 dni trzymam a reszta to zapas ponieważ jeżeli dochodzą do sprzedawcy później to czasami są problemy.Ponadto praktycznie wszystkie sklepy ze sprzętem mają sprzedaż wysyłkową a nie powiedziane jest że muszę kupić w tym co mierzyłem, kolekcje są bardzo podobne . Najważniejsze jest to że w ten sposób mogę w domu spokojnie się zastanowić nad zakupem , nie ulegając często presji sprzedawców, poprzymierzać na inne lub popasować do posiadanego sprzętu( nie użytkować w terenie) jest to pewien komfort .
-------------------------------------------
jaco

sasq pajak/grappa.pl

OT
fakt... dać mu pieprzówki ;-)

jaco

nie pieprzówki tyko BROWARA,BROWARA, BROWARA

-------------------------------------------
jaco

raffi

OT
sasq - no właśnie jeszcze ten gaj pieprzowy zasadź, koniecznie ...
-------------------------------------------
z Rynu

jaco

OT
By robić takie rzeczy jak raffi nie wystarczą gaje , lasy i sady , trza jeszcze rękę mieć i serce by odpowiednio mieszać w manierce
-------------------------------------------
jaco

sasq pajak/grappa.pl

OT
i dużo samo zaparcia żeby niewypić wszystkiego nim gotowe będzie
(jak teściowa robiła dla mnie cytrynówke to po każdym potrząsanie się ja próbowało... no i nim zdążyła byc gotowa to się skończyła)

a las pieprzowy zasadzić to swoja droga tylko czy toto w tym klimacie urośnie??

vick

OT O TO TO
sasq, ogród zimowy przy domu sobie każ zaprojektować (taka zabudowana weranda - gdyby ktoś nie wiedział ;) - w tamtej okolicy - jak znalazł, ogólnie masz krótszy sezon wegetacyjny niz bardziej na zachód + klimat górski (podgórski wg. innej nomenklatury) + mikroklimat (ten nalezy sprawdzić).
-------------------------------------------
GRAPPA.PL Wyjątkowy Sklep Górski w KRAKOWIE

Snickers

Kilka zdań na temat reklamacji butów w sklepie HI Mountain w Arkadii
data zakupu 10.X 2005
Model reichle Scout GTX
Generalnie buciki pierwszy raz trafily na gwarancje z powodu trzeszczącej podeszwy po ok miesiacu i zostaly wymienione bez problemu na nowe :)
Następnie okres gwarancji skonczył się 10.X.2006, a dnia 11.X.2006 buty zaczeły przemiękac na wyjezdzie w okolicy wszycia języka... no cóz pomyslalem trudno, but obliczony idealnie na gwarancję, juz po terminie tak wiec trudno trzeba kupic nowe buty. W poszukiwaniu nowych butów zapuscilem sie min do arkadii do sklepu HM. po rozmowie z panią kierowniczką sklepu padla decyzja '' pan przyniesie te buty zobaczymy co sie da zrobic'' bylo to juz ok 28 grudnia. Buty zanioslem nastepnego dnia i tyle, naprawic tego nie naprawią wymienic nie wymienia zreszta nie maja takiego obowiazku. dzisiaj w sklepie czekala na mnie przemila niespodzianka, Calkowicie nowe buty taki sam model, tylko w nowej wersji. Ucieszylem sie bardzo, jednak pomimo przyslania tego samego rzomiaru okazalo sie ze nowy model jest odrobinkę krótszy. Lekko zaniepokojony pytam sie pani za kasa czy da sie cos z tym fantem zrobic ... buty zostaly na miejscu wymienione na pol numeru większe. tak wiec podsumowując 200% satysfakcji.
Wielkie podziękowania dla:
KIEROWNICZKI SKLEPU HM ARKADIA za samoistne zaqinteresowanie się sprawą Po prostu suuuuuuuper podejscie
Dystrybutora firmy reichle za pozytywne zalatwienie sprawy mimo ze nie musieli , ot tak z dobrych checi :)
Milej pani za kasa i obslugi sklepu w dniu dzisajszym za zalatwienie sprawy z rozmiarem i mila obsługę.
TAK TRZYMAC!!!!
Bardzo zadowolony klieny :)
-------------------------------------------
odpisz 1% podatku pomóz realizowac marzenia

aga

witam!chciałam zareklamować buty hd-podeszwa pękła...niestety zgubiłam paragon fiskalny natomiast mam potwierdzenie dokonania transakcji kartą płatniczą-widnieje nazwa sklepu,data,kwota.czy mogę na tej podstawie starac sie o uwzględnienie reklamacji????chciałam zabrać ze sobą USTAWE ale jakoś nie znajduje w niej odpowiedzi na moje pytanie.w jaki sposób rozmawiać ze sprzedawcą aby wymienił buty???pomóżcie:)!!
-------------------------------------------
aga