NGT

Pełna wersja: Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

doniarek

witam
mam kurtke goire texowa firmy North Face
kurtka byla noszona przez jakies pol roku a mam ja niecaly rok
to co zaczelo sie ostatnio z nia dziac troche mnie dziwi jak na kurtke za 800pln
a mianowicie powstaly duze przetracia,pojawily sie tez dziury przy sciagaczach i w calej dolnej partii gdzie idzie guma od sciagacza
do tego pojawiaja sie przetarcia na rekawach i sadze ze za jakis miesaic rowniez powstana spore dziury
zastaanwiam sie czy ta kurtke reklamowac ,czy sprzedawca powinien uwzglednic reklamacje a jesli tego nie zrobi to co wowczas?
pozdrawiam
-------------------------------------------
doniarek

WITAM!

Bardzo proszę Was o pomoc. W październiku 2006r. Kupiłam dziecku kurtkę zimową w hipermarkecie „AUCHAN” . Kurtka kosztowała 84.99zł i była bardzo ładna szkoda, że tylko do pierwszego prania. Po pierwszym praniu rzepy poprzyklejały się do materiału, a materiał pozaciągał się i zmechacił. Zaraz na drugi dzień jak kurtka tylko wyschła oddałam ją do reklamacji. Po 14 dniach zgłosiłam się ponownie do Punktu Obsługi Klienta w Auchan, a pani która rozpatrywała moją reklamację napisała na niej następujące słowa: REKLAMACJA ODRZUCONA. JAK WYNIKA KURTKA ZAKUPIONA BYŁA 20.10.06r - SKORO PO PIERWSZYM PRANIU - DLACZEGO KLIENTKA NIE ODDAŁA DO REKLAMACJI WCZEŚNIEJ. TE WADY MOGŁY BYĆ PRZYCZYNĄ USZKODZENIA MECHANICZNEGO.
Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, ale wiem jedno że dziecko zostało bez kurtki a ja bez nadziei że odzyskam pieniążki wiedząc że stało się to naprawdę przy pierwszym praniu, a nie z przyczyn mechanicznych.
Bardzo proszę doradźcie mi Państwo bo tak szczerze mówiąc nie bardzo wiem co mam robić.


-------------------------------------------
Sikorka

kaikow

na początek proponuję poczytać trochę ten wątek a odpowiedzi na Twoje pytania ujawnią się same :)
-------------------------------------------
lenistwo , wszędzie lenistwo

Tom

> Kurtka kosztowała 84.99zł

Polecam model za 74.99 zł. Wkładają do niej gorsze rzepy i wtedy nic się nie zaciąga.

> Bardzo proszę doradźcie mi Państwo bo tak szczerze mówiąc nie
> bardzo wiem co mam robić.

Ja bym się przykuł do kasy nr 5.

atanor

Proszę iść do Rzecznika Praw Konsumenta. Z opisu wynika, że to częściowo Pani wina, gdyż podczas prania rzepy powinny być zapięte. Nie zaszkodzi jednak napisać odwołania (np. opisanie jak bardzo jest bezsensowne uzasadnienie odrzucenia reklamacji), a nawet kilku. Radzę być upierdliwym to skutkuje :)
-------------------------------------------
...

8

czy ktos z was miał buty firmy bata?
-------------------------------------------
8

8

bo sa one bardzo złej jakosci wiec ostrzegam
-------------------------------------------
8

rumcajs

miałem, moje były bardzo dobrej jakości
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

PanKracy

nie ma jak chamskie odpowiedzi na kulturalnie zadane pytanie przez Sikorkę!
dobrze, że Atanor chociaż pomógł. znowu odsyłanie do 23 stron wątku, po którym zada się takie samo pytanie, albo się więcej tu nie zajrzy, bo tak miło Cię traktują.....

Tom, Ty się przykuje lepiej do kaloryfer i wyrzuć kluczyk!

Sikorko- posłuchaj się Atanora: czytałem o jego przebojach z reklamacjami tutaj i na innych forach

kaikow

PanKracy>> właśnie dlatego zrobiło się 23 strony bo nikomu nie chce sie przeczytać tylko najlepiej zapłakać ''pomóżcie bojestem leniem '',po drugie nie uważam żeby moja odpowiedz byla chamska więc spadaj i nie drażnij mnie

PanKracy

spadać to Ty może do swojego pieska lub suki mówić. nie do Ciebie piję, tylko do tego od kaloryfera, co każe się przykuwać.
poza tym chyba nie czytałeś tego wątku skoro twierdzisz, że z tego akurat powodu jest taki długi. to nie buty i kurtki.
Ty jesteś nietykalny czy niepokalany jakiś i drażnienie zakazane czy masz stres taki w pracy?

spokój panowie. Swoją drogą wypowiedź Tom'a do wycięcia
howgh

sikorka

dzięki PanKracy za dobre słowa już właśnie posłuchałam się Atanora i dzisiaj wyruszyłam aby stoczyć dalszy bój bo może zima nas w końcu odwiedzi a mój 2-letni synek nie ma kurtki :)
A tymi Kaikowami i Tomami się nie przejmuję wcale mnie to nie zdziwiło że mi tak odpisali bo w tej naszej dziwnej Polsce takich ludzi ''Dziwnych'' jak oni nie brakuje, ale tylko się cieszyć że żyją obok nich także normalni i uprzejmi ludkowie

-------------------------------------------
Sikorka

kaikow

sikorka mnie też wcale nie zdziwiło że nie chce Ci się przeczytać całego wątku tylko lecisz po najmniejszej lini oporu bo w naszej dziwnej Polsce jest bardzo wielu leniwych ludzi, którym trzeba podać wszystko na tacy. Dlej nie uważam żeby moja odpowiedz była chamska , no ale cóż możecie mieć inne zdanie. A Ty PanKracy jak piszesz komuś od chamów to albo pisz konkretnie do kogoś ,a nie do dwóch odpowiadających jeżeli chodzi o jednego albo trzymaj fason do końca.

atanor

Ale widzisz Kaikow, Twój jednolinijkowy post tak samo zaśmiecił forum jak moje trzy linijki...
Pamiętaj, że nie każdy ma kilka godzin na przeczytanie 23 stron postów. Przypuszczam, że Sikorka nie należy do osób mających nadmiar czasu. Nie twierdzę, że byłeś cham, jednak jakaś drobna rada, kilka ciepłych słów naprawdę pomaga w trudnej sytuacji i motywuje do działania.
-------------------------------------------
...

napisalem: 2006-11-01
===========================
Witam, czytam forum od jakiegos czasu - teraz biorę aktywny udział. Powodem jest reklamacja butów firmy Garmont Passo GTX.

Po 5 miesiącach używania(zero chodzenia po górach) zaczął przemakać prawy but, po oględzinach okazało się że pękła podeszwa(vibram), woda podchodziła od spodu przez pęknęcie i w butach mokro. Aha wczesniej but zaczął skrzypieć, bardzo denerwujaca przypadłość.
Zauwazyłem również pęknięcie na lewym bucie(tez podeszwa).

Buty zostały kupione w firowym sklepie HM w Mikołowie(w markecie Auchan), obsługa przyjeła zgłoszenie, wypełniła kwity - czekam teraz 14 dni na odpowiedź (opinia rzeczoznawcy).

Po przeczytaniu perypetii innych uzytkowników forumz reklamacjiami przygotowany jestem na negatywna opinie fachmana od butów, ale nie mam zamiaru odpuścić, w butach za ponad 400pln z gor i vibram nie powinna pękać podeszwa(tym bardziej że znaczniki zużycia nie są nawet wytarte)

pozdr.

====================================

Firma HM rozpatrzyla reklamacje pozytywnie, pieniadze 449pln zostaly zwrocone. Podobno pekanie podeszwy (vibram !!!!) jest czestym przypadkiem w tym modelu(moze w innych tez???)

pozdr.

Tom

atanor - o czym Ty gadasz? Jaka trudna sytacja? Jakie ciepłe słowa? Czy zmechacenie materiału w kurtce kupionej w markecie uważasz za trudną sytuację życiową?
Po czym poznajesz, że ktoś ma mało czasu? Że nie ma ochoty użyć googli? Gwarntuje Ci, że proste hasła spowodują znalezienie tysięcy postów na różnych forach i grupach a dotyczących postępowania w takich sprawach. Nie skorzystanie z wyszukiwarki jest oznakiem lenistwa czy braku chęci!

Dziwni to ludzie w Polsce są. Fakt :-)


mariusx nie jestes sam. Moj szwagier tez garmonty oddaje do reklamacji, ''Fachowiec'' gumibear mu butki wybral że hej!

sikorka

Tom - cieszy mnie że swoimi złośliwosciami możesz też doradzić bo nie każdy wie że można wpisac na googlach parę prostych słów aby znalesc porady, ale ciekawa jestem czy potrafisz ugotować obiad lub zrobić pranie przecież to tez każdy głupek potrafi!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------
Sikorka

sikorka

te fora chyba są po to żeby pytać, a ludzie którzy są na forach żeby odpowiadali lub doradzali, a nie wyżywali się bo akurat maja zły humor
-------------------------------------------
Sikorka