Czesc mam zapytanie 23lutego kupilem kurtke o parametrach wodoodpornosc 10.000mm i oddychalnosc 5.000mvp Kurtka 10 dnia uzytkowania przemokla po 15 minutach sredni intensywnego deszucz Dlatego kurke oddalem do reklamacji
Reklamacja zostala zalatwiona odmwnie W opini napisano :
Informujemy iz reklamacja zostal zalationa odmownie. Towar posiada testy SGS, spelnia parametry oddychalnosci i wodoodpornosci etykiety zamieszczonej w wewnetrznej czesci kurtki. Producent nie umiescil informacji ze towar jest w 100% wodoodporny. nie stwierdzamy niezgodnosci towaru z umowa.
Czy to oznacza ze kurtka taka ma prawo przeciekac po 15min ? i to niezbyt intensywnego deszczu. Z gory dzieki za informacie Pozmozcie jak cos wiecie na ten temat ;] Za kurtke zaplacilem ok 400zl
-------------------------------------------
Jarek
To ja tylko powiem, ze te kurtki Vaude Alpinist Stretch Jacket II w HiM-ie maja wododpornosc wlasnie: 10 000 mm slupa wody. ;]
-------------------------------------------
Krzychoo
jarekelw, też mam kurtkę, która miała napisane /o ile dobrze pamiętam/ 10000mm wodoodporności. Kilka lat użytkowania i nie ma szans, aby przemokła po 15 minutach. Napisz, jakiej firmy kupiłeś kurtkę, bo to ciekawe badziewie. Nie brak na forum ludzi z branży, to może ktoś się wypowie, jak to jest z tymi reklamacjami.
-------------------------------------------
bodarek
Cześć. Prosze napiszcie mi jak mam sporządzić pismo dotyczące odpowiedzi na reklamacje złej jakości usług turystycznych?
-------------------------------------------
zuzia
dzieki
-------------------------------------------
zuzia
W sumie to czytanie ustaw mi nie pomoże. moglby mi ktos napisac przykładowa odpowiedz na reklamacje złej jakości usług turystycznych np. wyjazd z biura podróży. Potrzebuje cos takiego do pracy semestralnej a jestem z takich rzeczy zielona.
-------------------------------------------
zuzia
czy ktos mi pomoże?
-------------------------------------------
zuzia
Zuzia skoro studiujesz pewnie turystyke sama to napisz. Przeciez za Ciebie nikt sie nie nauczy tego.
a czytanie ustaw szczegolnie turystycznej w przyszlosci ci pomoze na pewno jesli po studiach zamierzasz pracowac w branzy.
aha pytajac na tym forum o przykladowy tekst reklamacyjny wyjazdu z biurem podrozy mysle ze nie znajdziesz tutaj kogos kto jezdzi z biurem ;))))
Ja tu napisze o reklamacji jaka przytrafiła się naszej kurtce Milo Obio:
1) Wada - przetarcie (na wylot) materiału na rękawach - przy podklejonych szwach.
2) Towar oddany do sklepu Horyzont.
3) odmowa przyjęcia towaru - ponieważ niedokładnie wyprany
4) kurtka ponownie wyczyszczona trafia do sklepu
5) po 2 tygodniach dostajemy info ze sklepu - Milo stwierdza że nadal jest niedokładnie wyczyszczona
6) Kurta ponownie czyszczona - odniesiona do sklepu
7) w Sklepie okazuje się że przyczyną zwortu był brak oryginalnego paragonu zakupu - Paragon był oryginalny dołączony do zgłoszenia reklamacji - ''w Milo widocznie przeoczyli''
8) znowu 3 tygodnie ''w plecy'' - przychodzi odpowiedź od Milo że kurtka była wyprana w zbyt wysokiej temp. co jest przyczyną zesztywnienia laminatów pod szwami i przetarcia kurtki, ekspedient w sklepie twierdzi że na pewno nie mierzyliśmy temperatury wody termometrem itd... Ja mu na to że kurtka była prana jedynie przed oddaniem do gwarancji i wcześniej nie (kupiona na jesieni) - więc nawet gdyby była wyprana w zbyt wysokiej temp. to uszkodzenie nastapiło wcześniej. (kurtka i tak była prana w chłodnej wodzie w tech washu nikwaxa)
9) Milo odsyła naprawioną kurtkę z pismem że uszkodzenie jest na skutek wyprania w zbyt wysokiej temp. (powyżej 30st.C) świadczą o tym przebarwienia memrany oraz sztywny laminat, ALE Kurtke naprawili z uwagi na krótki czas używania. Chodź wina za uszkodzenie jest nasza.
Nie wiem co o tym wszystkim sądzić - niby naprawili i fajnie, ale czasu trwało to ponad miesiąc, zwalili winę na nas i napisali że po wypraniu powyżej 30st.C Znika nieprzemakalność Aquatexu, mam nadzieję że moje doświadczenia pomoga komuś w wyborze kurtki, marki lub w walce o swoje prawa. Przypuszczam że jak znowu jej coś będzie to odpiszą że już jest felerna przez pranie w wysokiej temperaturze - które nie miało miejsca i nic się nam nie należy.
pozdrawiam
-------------------------------------------
mirek
jarekelw jesli na stronie producenta tej wspanialej kurtki jest napisane ze produkt jest w pelni woodporny lub dzieki zastosowaniu takiej a takiej membrany zapewnia ze bedzie sucho itd. itp.
to juz ich masz - po prostu zareklamuj ze przepuszcza wode co powoduje ze towar jest niezgodny z umowa - tyle..
lepiej nie probowac reklamowania ze parametry sa takie a kurtka po 15 minutach przemiekla - bo parametry sa 24h lub na 1h a przeciez opad moze przewyzszyc te wartosci - no bo jak udowodnisz ze tak nie bylo??
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr/SPISGAL.htm
Czesc Wam mam pytanko Kupilem buty bergsona East Road Po 2 miesiacach uzytkowania przetarly mi sie zapietki Tzn siateczka wewnatrz buta Buty zawsze zdejmowalem rozsznurowane Czy warto je reklamowac ???
Michu- moim zdaniem powinieneś reklamować. Buty za ponad 200 zł nie powinny sie rozwalac jak tanie adidasy z bazaru, i to w dodatku po 2 miesiącach prawidłowego uzywania.
Mirek, ci z milo wszystko zwalają na zbyt wysoką tem. prania:((((((( reklamowałem swoją kurtke bo mi membrana sie odklejała na plecach a oni mi z taki tekstem, uzasadnienie-przebarwienia na membranie pochodzące z siateczki... no coment... ale odpuściłem:P ale zamek który sie troche pruł wymienili:)
a i był to aquatex 5/10
---
Edytowany: 2007-05-24 20:53:09
-------------------------------------------
Odi profanum vulgus...
no... znów karrimor...
Właśnie odrzucili mej pannie reklamację w horyzoncie na kuchenkę... Reklamowałem ponieważ piezo nie działało. Odesłali z tekstem, że zapala w 60% a dla producenta wystarczy 30%, żeby uznać towar za sprawny... Ciekawe, czy jakby im 30% monitora działało to też uznali by go za w pełni funkcjonalny :/. Najlepsze jest to, że piezo WOGÓLE nie działało jak odsyłałem - powiedziałem w sklepie, ze jak przyjedzie to od razu sprawdzam kuchenkę. Pozabijam ich tam chyba... PO MORE KARRIMOR!!!
-------------------------------------------
No more karrimor!!!
~góre-tex jesli masz mozliwosc to ich mecz i mecz i mecz... w koncu gdzies popelnia blad...tzn. bierzesz kuchenke po reklamacji - idziesz do domu sprawdzasz czy dziala - nie to wracasz i reklamujesz..- znowu Ci odesla - j.w...w koncu im sie znudzi...albo popelnia blad bo cos przetrzymaja albo zepsuja - tak jak bylo to w przypadku moich butow.
poza tym co to za uzasadnienie 60% - ile razy probowali zapalic?? 10?? to niech zrobia 1000 i zobaczymy czy im wyjdzie 30%...powodzenia..
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr/SPISGAL.htm
Witam
Poradzcie czy da sie cos z tym zrobic...otoz 2 dni temu kupilem buty Chiruca Rigida i wszystko by bylo w porzadku gdyby nie to ze po pierwszym przejsciu sie ukazalo sie male przeciecie wglab materialu, niby prawie niewidoczne i takie nieglebokie tylko ze jest to prawie na zgieciu i gdy to zauwazylem od razu wlozylem buty pod wode i zaczely nasiakac w tym miejscu:(Napiszcie czy jest jakas szansa zalatwic to w sklepie lub co zrobic aby sie z tym dalej nic nie dzialo...Dziekuje i pozdrawiam
Mówią, że kuchenka będzie do odbioru w czwartek nie naprawiona. Idę tam z aparatem i już się dogadałem ze sprzedawcami, że podepną swój gaz i zobaczymy jak się to zapala. Facet pewnie nawet nei wziął tego do ręki!!! ONA WOGÓLE NIE PALIŁA!!! Gaz nowiusieńki PROMUS... Na innym gazie to samo. Ale wogóle co za paranoja z tym 30%!!! Chyba napisze do jakiejs angielskiej strony czy to prawda, czy tylko w polsce tak ściemniają...
-------------------------------------------
No more Karrimor!!!
gortex; sam jestem ciekaw o co chodzi ze swojej strony tez ich sie zapytam. Ja pamietam ze jak uzywalem jakas kuchenke campingazu z piezo to tez chyba za 1 razem nie zapalala tzn raz zapalala a x nie... Ale ja od razu wciskalem z 2-3 razy i zapalala??? sam juz nie wiem? moze zadac tu gdzies pytanie w temacie kuchenek jak to u innych uzytkownikow jest. Od 5 lat uzywam bez piezo :)
-------------------------------------------
darek
www.e-horyzont.pl,
www.ratujtybet.pl