To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Ekspresy
Jachol a co sądzisz o linkcamach? używasz może?
---
Edytowany: 2011-05-10 13:39:35
-------------------------------------------
kopyrajt orajt

Odpowiedz
wsrod zbioru cam'ow, ktore dostalem na kursie/obozie - byl rowniez linkcam. sensowne to to. cena smutna.

Odpowiedz
a co powiesz na te ceny:

http://www.backcountry.com/omega-pacific-link-cam

;-)
-------------------------------------------
kopyrajt orajt

Odpowiedz
mowiac o smutnej cenie, wlasnie mialem na mysli ok 80 dolcow za sztuke. defaultowo jest chyba 100. zawsze 20 do przodu. cam'y sa po 40-50+$ ;)
plusika doloze.
---
Edytowany: 2011-05-10 16:11:34

Odpowiedz
u nas cena równie smutna http://tiny.pl/hfxsk
no i zrobił się mały OT

Odpowiedz
Kompletuje wlasnie swoj szpej i od 2 dni siedze nad wyborem ekspresow.
Naczytalem sie sporo w necie lacznie z tym tematem na temat pelny vs drut ale mam jeszcze jedna watpliwosc wiec odswierze temat.

Wolalbym druciane, znalazlem tanie Camp'a za 30pln - prosty/wygiety drut ale czytam, zeby wybierac key-lock bo na zabkach sie zacina tylko nigdzie nie widzialem co sie zacina.
Roxy, repsznur, tasmy etc. to rozumie, ale lina jest chyba za gruba, prawda? Mnie interesuje glownie wspinaczka sportowa

Odpowiedz
w moim przypadku mowa raczej o szpejarce, przy kostkach moze tez to solidnie irytowac.
uzupelnilem jednak set shieldow kilkoma phantomami dmm'a haczacymi, i dramatu nie ma... pewnie, ze wolalbym 100% shield'ow ale niestety tak dobrej ceny juz nie udalo sie dostac jak za 1x razem, stad phantomy, ktore bardzo fajnie sie sprawuja.

Odpowiedz
Lol? to dlatego robi się ekspresy keylock? masakra...
Używam ekspresów jakie się nawiną, sam mam druciaki... Nie widzę żadnej róznicy w tym co biorę ze szpejarki, póki zamek chodzi lekko.
bez złośliwości, ale jesli coś haczy, to szybciej uwierzę że coś nie tak ze szpejarką jest.

Odpowiedz
przeciez napisalem, ze to moje odczucie, wiec jaki sens uogolniac, splaszczac temat ?
mam petzla calidris, nie jest to przepasc, jak juz napisalem wyzej, ale czuje roznice pomiedzy shieldem a phantomem. tyle.
---
Edytowany: 2011-08-30 23:21:20

Odpowiedz
to zobaczcie sobie, co sie dzieje z linami 7.5mm i tasmami 6mm czy 10mm zwlaszcza zima i zwlaszcza na stanowiskach i zwlaszcza jak sie pogoda psuje i sie spieszy albo zimno jest ;)

nie zmienia to faktu ze kupowanie phantomow czy shieldow tylko, czy tez glownie, do wspinaczki sportowej zakrawa o onanizm sprzetowy- to tylko narzedzie jedno z wielu...
ten camp sie nada, pasuje Ci cena, wez campa

Odpowiedz
dokładnie, pasuje Ci cena, firma etc. bierz i po sprawie. napisał bym jeszcze, że bierz cokolwiek do wspinania sportowego. odpuść może sobie jedynie CT (napisał posiadacz 2 setów CT, hehe)

Odpowiedz
coz, wybor sprzetu zalezny jest rzecz jasna od wielu czynnikow, od koncepcji, od uzyskanej ceny etc. ja kupujac shieldy mialem szersze plany koncepcyjne, a chyba najistotniejszym argumentem tu byla i tak cena - na poziomie phantomow... niestety nie udalo mi sie 2x uzyskac tego pulapu stad phantomy, w pozniejszym etapie.

Odpowiedz
Ludz - keylocki sie produkuje bo dluzej zyja. A raczej - wytrzymuja wiecej odpadniec i kontaktu ze skala bez utraty jakosci uzytkowania. Wygoda wpinania to odczucie osobiste. Ja lubie giete keylocki, a nie uzywam. Mozna zapytac poco uzywa sie drutow w sporcie?
-------------------------------------------
Sprzedawca w sklepie outdoorowym. Anglia

Odpowiedz
kivak, nie wiem czy to będzie argument przemawiający za użytkowaniem w sporcie: weź dwa ekspresy (drut i pełny) i uderz ''plecami'' karabinka o skałę. słyszysz różnicę? karabinek z zamkiem drucianym się nie otwiera! może to mieć znaczenie, ale nie musi :)

Odpowiedz
Bartolini - zgadzam sie. Moze ale nie musi :)
-------------------------------------------
Sprzedawca w sklepie outdoorowym. Anglia

Odpowiedz
Używa ktoś SR Extasy? Czytałem różne opinie (same pierdoły zero konkretów) i nie jestem pewien czy warto. Wychodzi 45 zł za sztukę.

Odpowiedz
Nie znam SR, ale ja uzywam tych:
http://8a.pl/ekspresy/climbing-technolog...set-pad-x5
Przekonało mnie że są bez zęba a cena tez spoko (36 zeta za szt)
-------------------------------------------
Jarek

Odpowiedz
kto używa Phantomów do ekspresów górskich (taśmowych składanych) ? Moja obawa przed kupnem - że są za małe i niewygodne. Używałem dotąd takich ''pełnowymiarowych'' dużych karabinków ale czas odchudzić wagowo swój RACK
Idzie się do takiego mniejszego rozmiaru przyzwyczaić? ;-))

Odpowiedz
ja uzywam i jest git
nie miej obaw tylko tasiemki cienkie musza byc i jest ok
przyzwuczaic sie musialem do nich zeby w grubej rekawicy wpinki robic ale git jest
-------------------------------------------
i

Odpowiedz
8mm mammuta taśmy i 8mm DMM są grane

w nawiązaniu do tego:
http://dmmclimbing.com/news/2011/11/cara...amage-vid/& lt; br /> da rade wyraźnie odróżnić po kolorach te karabinki w Phantomie (żeby nie mylić karabinka od liny / od haka) ?
---
Edytowany: 2012-02-18 15:48:55

Odpowiedz


Skocz do: