23-04-2013, 12:37
Dla mnie sprawa jest prosta: nie może byc, żeby o takich akcjach informowac Adminów po fakcie (jak proponuje Gumi). O zamiarach rozmowy z firmą X Admini powinni zostac poinformowani wczesniej, każdy kto chce coś załatwiac na własną rękę powinien miec obowiązek podania kontaktu do Administracji (koniecznie telefon - adres mailowy każdy może sobie ''uszyc''). Sprzęt powinien byc przekazany PO weryfikacji delikwenta.
Telefon z numerem ''służbowym'' NGT powinien byc finansowany ze składek tak jak serwer a sam numer zamieszczony na stronie głównej.
No i to co napisał PRS - sprzęt powinien byc oznaczony.
Jeżeli to ma działac na zasadzie ''róbcie to ale z głową'' to Piotrunio i Barto już wyjaśnili do czego to może prowadzic.
Telefon z numerem ''służbowym'' NGT powinien byc finansowany ze składek tak jak serwer a sam numer zamieszczony na stronie głównej.
No i to co napisał PRS - sprzęt powinien byc oznaczony.
Jeżeli to ma działac na zasadzie ''róbcie to ale z głową'' to Piotrunio i Barto już wyjaśnili do czego to może prowadzic.