To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


AURA i NGT.pl-weryfikujcie maila z platnosciami!
@Franc i tak bez żadnej emotki ? ....a zauważyłeś moje subtelne '':P'' na końcu postu?
Wyluzuj, czytam Twoje wszystkie posty i rozumiem o co Ci w nich chodziło.
Nie miałem nic złego na myśli! Jak Cię uraziłem to wybacz, ale nie było to moim celem.
Dobra... pokój temu forum i wszystkim jego członkom ! :-D

@gumi wstaw wodę...zaraz będę ;)
---
Edytowany: 2018-11-16 09:50:33
---
Edytowany: 2018-11-16 09:51:49

Odpowiedz
Dla mnie jest w porządku, choć atmosfera chyba niepotrzebnie robi się napięta.
Chłop chciał dobrze (mówię o sobie), a wyszło jak zawsze :)
Dobrze, że idzie zima, będzie można ostudzić emocje w górach.
Pozdro.

Odpowiedz
Dobra w takich sytuacjach chyba najlepsza będzie ....ucieczka do przodu:)

https://ngt.pl/thread-9297.html

Odpowiedz
Ludzie, błagam trochę pokory....
:)

A tak na poważnie, to jeżeli Aura śledzi ten wątek to jest to kiepska wizytówka nas jako NGT...

I teoretyzowanie o warunkach zwrotów customow czy nawet standardowego zakupu bo jednak się nie spodobał w przypadku zakupu forumowego pachnie mi zwrotami żarcia z Lidla bo nie smakowało (taki jedno promo).....

Podobno jesteśmy dorosłymi ludźmi i wiemy czego chcemy :)

Chociaż sam nie brałem udziału w akcji, Gumi _ podziwiam że ciągle Ci się chce,

i USZANUJMY to :)
Zachowajmy troche przyzwoitości :)

Odpowiedz
Czołem!

Chciałbym się upewnić. Rozumiem, że jeśli nie ma kontaktu ze strony Aura to należy cierpliwie czekać? Taki jest zapis na 1 stronie wątku. Dobrze rozumiem?

''3. Aura kontaktuje się z każdym z nas indywidualnie w celu wpłat i odbioru towaru - jedni dostaną szybciej (bo np produkt leży gotowy, inni później bo trzeba uszyć.).''

Z pozdrowieniami!

PS. Dzięki Gumi za całą akcję.

Odpowiedz
FilipA tak tak czekamy. Do mnie również nie dzwoniono:)

idzie baaaardzo powoli. Fajnie jakby ludzie pisali tu kto już dostał/miał kontakt.

2-3 osoby już dostały sprzęt z tego co widziałem na forum

Odpowiedz
Żeby była jasność, ja deklaracji żadnych nie składałem, nie pasowały mi warunki zamówienia (brak możliwości zwrotu), więc zrezygnowałem z zakupu. W tej sytuacji jest mi całkowicie obojętne, czy udało się wywalczyć 5 czy 50% rabatu :P
Ale przyznam, nie rozumiem, zamówić, a teraz narzekać, że ''tylko'' 30% ;)

@Michl11, też tu widzę jakąś ''cebulę''. Chciałeś mieć przywilej i rabat, to teraz czekaj, a nie narzekaj ;)
---
Edytowany: 2018-11-16 10:34:57

Odpowiedz
Myślę,, że już wszystko zostało powiedziane.
Tak jak pisał Gumi, piszcie czy dostaliście już zamówione rzeczy.
Format.
Dostałem, jest super, produkt spełnia moje oczekiwania, dziękuję za akcję 😀

Odpowiedz
Gumi, żeby była jasność, moje wypowiedzi nie mają złych intencji, ot poprostu luźna dyskusja.

Komodus, na forum to możemy sobie tworzyć nie takie regulaminy, a i tak w konsekwencji liczą się zapisy ustawy i zawarcie umowy pomiędzy nami (w sensie osoby indywidualnej) a firmą. Równie dobrze można by tu sobie założyć, że w ramach tego zakupu poza brakiem możliwości zwrotu nie mamy praw do reklamacji ustawowej, a na dobrą sprawę to nikt nie odpowie za to, co zostanie nam przysłane, bo ktoś tak sobie założył na wstępie. No bez jaj. Każdy z nas zawarł umowę z firmą na zakup czegoś tam, a w zw. z tym iż jest to zakup zbiorowy na XXX kwotę, firma udzieliła nam indywidualnego rabatu. Super, to się chwali, ale reszta przepisów bez zmian, cena jest sprawą indywidualną/umowną i nie ma nic do rzeczy i ustawowych praw konsumenta.

To o czym tu dyskutujemy to dwie różne sprawy, jedna to zgodność z przepisami, a druga to zgodność z zachowaniem się fer wobec firmy, organizatora zakupu, społeczności forum itd. itd. Niestety jedno i drugie nie muszą iść w parze i sprawą indywidualną każdego jest jak chciałby postąpić czy postępować.

Żeby nie było, to drugie też by mi się nie podobało.
---
Edytowany: 2018-11-16 11:45:25

Odpowiedz
Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, nie wnikam.
Żeby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, pomimo tego że kompletnie się nie znamy, ja wolałem zrezygnować niż ewentualnie egzekwować prawa konsumenta.
Tak po prostu, z szacunku do ludzi z forum, którzy złożyli w to swoją pracę
---
Edytowany: 2018-11-16 12:27:35

Odpowiedz
Gumi!

Szacunek za pracę i czas. Moje doświadczenia są takie, że takiego zadania bym się nie podjął. Ze względu na malkontenctwo, życzeniowość i pozostałą gamę narodowych cech sarmatów.

Dlatego chylę czoła.
-------------------------------------------
Pim

Odpowiedz
Robilem kilka grupowek, mniejsze, wieksze i, z doswiaczenia - wiem, ze to naprawde meczacy, ciezki temat jest. Jak powyzej, zyczeniowosc, wygodnictwo etc. A odbior osobisty zamknac w terminie zalozonym przez siebie...
Producent kiedys rabnal sie, przyslal nie to, drugi przyslal w takim stanie produkt, ze rozlatywal sie po zalozeniu... Duzo dziwnych akcji. Mnostwo czasu na to poszlo. Efekt koncowy byl jednak zadowalajacy, chyba zawsze.

Odpowiedz
z rzeczy dziwnych albo takich które zapamietam to mandat pod pocztą za źle zaparkowany samochód jak chciałem sobie skrócić drogę z toną bluz montano z auta do okienka pocztowego.....tłumaczenia na nic były. To była chyba wigilia albo dzień przed. Jakoś tak. Mandat się należał

Odpowiedz
I bardzo dobrze Ci tak @gumi....myślisz sobie, że jak jesteś Człowiekiem Gór to możesz sobie wejść tymi swoimi upaćkanymi butami trekkingowymi w życie spokojnych obywateli naszego ukochanego kraju ?!? Nic z tego kolego! :D

A tak na poważnie...to dlatego @siedem dostał bluzę tak późno?...musiałeś się wykupić z ''dołka'' :D

Odpowiedz
Czy jest jakiś, choćby orientacyjny termin realizacji zamówień?

Odpowiedz
Odebrane :)))
Śpiwór pierwsza klasa.
Puszy się ładnie. Po wyjęciu w pudła, w parę chwil łapie loft najszybciej w stopach i kapturze. Nic nie mierzyłem jeszcze w weekend się pobawię i może foty zrobię. Rację mają Ci co mówili że jest szeroki - jest :)
Malkontenci powiedzą że za szeroki ;)
Listwa puchowa przy zamku, i taśma.
Na duży plus że dołączone są dwa worki. Do przechowywania i kompresyjny.
Swoją drogą ten ich worek kompresyjny wydał się dziwny przy pierwszym kontakcie, człowiek przyzwyczajony do tych z ''czapką''.

Dzięki za możliwość nabycia tego puchacza :)

Odpowiedz
Dostałem dziś maila od Aury, ale dopiero teraz mogłem odczytać

''Witam serdecznie

Zamówienie jest gotowe do wysyłki , proszę o wpłatę kwoty z zamówienia plus koszt wysyłki 20 zł na nr konta;

94 1750 0012 0000 0000 1266 8357

Oraz podanie danych adresowych jak i nr tel dla kuriera. ''


Zadzwonić do Aury mogę dopiero w poniedziałek jak będą pracować.

Pytanie. Zamówiłem Tube, mam sobie sam odliczyć te 30 % i dodać 20 zł za przesyłkę ?
Już wcześniej pojawiło się pytanie o nr konta że jest inne na stronie Aury i inne w mailu.
Nie napisali co zamierzają mi wysłać, nie mam ochoty potem zwracać i ponosić kosztów jak będzie pomyłka, nie napisali ile wpłacić...super !

Oczywiście zadzwonię w poniedziałek ale tak dla wiadomości innych bo jestem jednym z pierwszych którzy otrzymują wiadomość o gotowym zamówieniu.

Odpowiedz
Sted82 - ja miałam w mailu załącznik ze szczegółowym zamówieniem, tj. numer, co, ile i za ile? O dane teleadresowe nikt nie pytał, bo mieli od Gumiego.
Numer konta też był inny.

Czy to na pewno od Aury?

Odpowiedz
Marta sprawdz na jaki nr rach placilas prosze i wklej tu

Sted poczekaj chwilę

Z jakiego maila dostaes tą wiadomość.

Aura ma dane do wysylki
---
Edytowany: 2018-11-17 07:52:52
-------------------------------------------
Z kom

Odpowiedz
U mnie to wyglądało tak:
Maile od Aury w nim załącznik (faktura) tam wszystko było napisane.
Dane sprzedawcy konto, adres itp. Dane nabywcy, i co było zamówione
wyszczególniony rabat i finalna kwota.
Numer konta zgadzał się, jedynie nazwa nie bo mają BZWBK, a przy przelewie wyskakiwał mi Santander to spowodowało że dokładnie sprawdzałem numer.

Odpowiedz


Skocz do: