To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Salomon Vega GTX
#21
Panowie !

Ja doskonale rozumiem jak może wyglądać obsługa klientów na zachodzie. Jestem też świadom, że i w Polsce znajdą się firmy/sklepy, które obsługują klientów rzetelnie. Jak widać Intersport mimo szczytnych deklaracji wypisanych na stronie internetowej do takich firm nie należy, a przynajmniej sklep w Białymstoku nie może pochwalić się tym aspektem.

Jeśli chodzi o odzywanie się bezpośrednio do producentów to jest to trochę utrudnione. Przede wszystkim dlatego, że klient zawiera umowę ze sprzedawcą i wszelkie roszczenia z tego tytułu może zgłaszać jedynie tam. Inną kwestią jest gwarancja, która z reguły nie jest udzielana, bo aby była ona prawomocna musi zawierać określone elementy wskazywane przez ustawę konsumencką. Tak czy inaczej w Polsce klient jest skazany na obsługę ze strony sklepu, a wszelkie działania podjęte przez producenta sprzętu zależą jedynie od jego dobrej woli i chęci dbania o wizerunek marki.

Oczywiście nikt nie zwróci mi kosztów telefonów i czasu jaki poświęcę na to aby ktokolwiek w sklepie rzetelnie podszedł do mojej ponownej reklamacji, która niechybnie złożę. Jednak mam wskazówkę odnośnie tego gdzie niczego nie kupować, no chyba, że będą to sznurówki (choć i w tym wypadku miałbym wątpliwości).

Tak jako ciekawostkę podam tylko, że rzeczoznawca liczy sobie od 10 do 20 zł za ocenę organoleptyczną obuwia, która polega na obejrzeniu, obwąchaniu i sprawdzeniu czy w środku nie widać zacieków (które wskazują na to, czy but przecieka, czy nie). Wszelkie poważniejsze ekspertyzy kosztują już w granicach 100-150 zł, co po doliczeniu kosztów transportu daje cenę nowej pary obuwia. W efekcie, jeśli sklep chce rzetelnie podejść do reklamacji zmuszony jest na wydanie około 200 zł, czego robić raczej nie będzie, bo aby je odzyskać musi później produkt reklamować u producenta/dystrybutora. Lepiej więc jest z miejsca odrzucić reklamację opierając się na opinii, która w żadnym wypadku nie odnosi do opisywanej wady i mieć klienta i późniejszą papierologię z głowy.

A wracając do samego tematu tych butów. Ma może ktoś ten model w wersji ''niecieknącej''?

P.S. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych mówiących, że do Polski trafia odpad poprodukcyjny, bo znosiłem już trochę rzeczy, które sprawdzały się świetnie. Problemem jest jednak obsługa klienta, który ma problemy z produktem.

Odpowiedz
#22
mystic86 - nie mam, ale mielismy na nie dobra promocje w lecie i sprzedalismy ich powazne ilosci. Jak na razie nie ma reklamacji, ale zdarzyla sie starsza pani, ktora przyszla podziekowac za udana wycieczke w tym wlasnie modelu. Ja osobiscie Salomonow nie lubie, nie wierze i nie kupilbym - niegdys kupilem buty tej firmy w Niemczech i rozsypaly sie przed uplywem roku. Wygodne sa, przyznaje.

Yeah-Tea - a tak gwoli ciekawosci w jakim sklepie pracujesz? Tradycja, tudziez regulamin nakazuje sie okreslac...
-------------------------------------------
Field&Trek

Odpowiedz
#23
Nowy tu jestem, tradycji nie znam, a regulamin, przeczytałem i łamać reklamowaniem niczego nie zamierzam, także na razie wolałbym takie informacje zachować dla siebie, bo jeszcze wyjdzie, że dla tej samej firmy pracujemy :) i będą jaja...
Natomiast zgodzę się z Tobą w zupełności, co do oceny butów Salomona generalnie. Dużo tam pianek, które powodują, że butki są na prawdę wygodne zaraz po założeniu, ale to trochę chwyt marketingowy jest, a nie jakiś walor techniczny.
-------------------------------------------
Tomek

Odpowiedz
#24
Yeah Tea :
to nie tradycja, to regulamin i zasada:
https://ngt.pl/thread-6058.html

dostosuj się koniecznie, prosimy.Administracja

Stare NGT było jak stary dobry narkotyk. Nowe - jak syntetyk nowej generacji - daje w czapę jeszcze mocniej  ;)
Odpowiedz
#25
Czy ktos mial juz mozliwosc sprawdzenia Salomona Cosmic 4D Gtx.....bylbym wdzieczny za pare wskazowek.....chodzilem pare lat w Salomonach i spisywaly sie bardzo poprawni,takze mam sentyment......a Gadget Show dal im 5 gwiazdek a Anglii.....potrzebuje wygodne buty na 14 dniowy wypad w Bulgarskie Gory......moge dostac pare namiarow na buty to byloby super...dzieki
-------------------------------------------
daniel kukula

Odpowiedz
#26
Buty bardzo wygodne, bardzo lekkie, wygląd rewelacyjny, ale...
Po jednym sezonie w skale siateczka nad palcami zamieniła się w przetartą szmatę.
Jest to błąd projektowy, ponieważ nawet dziecko rozumie, że but do mocnego trekingu musi być odporny na przetarcia.
Chyba, że but wbrew swojej nazwie jest przeznaczony do spacerów po parku, bo tam nie będzie miał do czynienia z twardym i ostrym granitem.
Salomon nie uznał mi reklamacji ponieważ stwierdził, że przetarcie ma charakter (sic!) mechaniczny. A jaki niby ma mieć??? Co miałem te buty nosić w plecaku, aby się nie przetarły
Sklep megaoutdoor.pl również nie poczuwał się do jakiego bądź zadośćuczynienia.

Dlatego gorąco odradzam zakup tego badziewia i namawiam do omijania szerokim łukiem w/w sklepu.
-------------------------------------------
Grześ

Odpowiedz


Skocz do: