Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 29.10.2013
Dzisiaj z Larixa otrzymałem nowe Engadiny, za dopłatą (reklamowałem Colorado)- warto walczyć o swoje. Pozdrawiam Wszystkich,
Farfura, dzięki za pomoc,
Irek
---
Edytowany: 2013-11-13 16:05:10
-------------------------------------------
irtur
Liczba postów: 211
Liczba wątków: 0
Dołączył: 24.06.2013
Dzisiaj i ja zostałem poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji ( Meindl Jersey PRO ) przez firmę Intersport . Wymiana towaru na wolny od wad .
Liczba postów: 8026
Liczba wątków: 214
Dołączył: 12.02.2004
To może cos milego o Larixie skrobniecie teraz chlopaki? Cos tak zdawkowo tylko że Larix wymienił?
W toku reklamacji ostrzej jechaliscie po nich. Czyli 2 strony gg do kosza. Cieszy postawa sklepu i dystrybutora. Po co tyle nerwów. Szanujcie zdrowie swoje i adminow
Liczba postów: 1811
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.03.2012
eh... ten Gumi, ten Gumi...
Czytałeś regulamin ich sklepu?
Nieważne.
Dedykuję Ci Psalm 145 :)
„Pan jest łagodny i miłosierny,
nieskory do gniewu i bardzo łaskawy.
Pan jest dobry dla wszystkich,
a Jego miłosierdzie nad wszystkim, co stworzył.''
:)
---
Edytowany: 2013-11-14 00:01:00
-------------------------------------------
Farfura
Liczba postów: 8026
Liczba wątków: 214
Dołączył: 12.02.2004
Farfura chodzi mi o to że zamiast tracic nerwy i sie wzajemnie podkrecac warto rzeczowo podejsc do tematu jak to zrobiono w tym przypadku, poczekac chwilke i ma sie to o co się strzepiło nerwy i jezyk na forum
A regulaminy? Nie kupuje u tych co mają nakombinowane i sprzeczne z prawem zasady zakupu/wymiany/zwrotów i tyle
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2013
Gumi - za chwilkę zostaniesz posądzony o prace dla Larix :-)
PS. Bardzo podoba mi się stwierdzenie itur, ze warto walczyć o swoje. Z tego co pisze, Larix od początku nie zmienił stanowiska, i konsekwentnie postępował wg swojej procedury. A itur wierzy w to, ze walczył. Tak jak wierzy, ze kupił buty o jakies wyjątkowej jakosci :-)
-------------------------------------------
Jurek
Liczba postów: 8026
Liczba wątków: 214
Dołączył: 12.02.2004
OT
Jurku gdzie ja już nie pracowałem:)
Liczba postów: 211
Liczba wątków: 0
Dołączył: 24.06.2013
Przepraszam ale jeśli o mnie chodzi nigdy nie wypowiadałem się negatywnie na temat firmy Larix ! Byłbym wdzięczny żeby nie wciskać mi w usta słów których nie wypowiedziałem ! Zaś co do jakości butów firmy Meindl zdania nie zmieniłem .
Liczba postów: 8026
Liczba wątków: 214
Dołączył: 12.02.2004
Janusz zadnych konkretnych slow Ci nie przypisalem, niemniej jednak raz jeszcze Was czytajac chyba Was rozumiem i zbyt pochopnie wysnulem wnioski jak pare postow wyzej. Przepraszam
-------------------------------------------
z tel
Liczba postów: 211
Liczba wątków: 0
Dołączył: 24.06.2013
Szacunek za Twoje słowa temat zamknięty .
Liczba postów: 137
Liczba wątków: 0
Dołączył: 31.01.2010
Potrzebna rada:
Po kilku m-cach używania butów odpadły mi kawałki obu podeszew (ok. 4 cm2), pierwsza reklamacja- dziury zostały zalane gumą, które odpadły/wytarły się po kolejnych 2 m-cach i druga reklamacja z żądaniem zwrotu gotówki (na moje oko niemożliwa jest naprawa). Właśnie dostałem info o odesłaniu do mnie NAPRAWIONYCH butów. Co zrobić?
Udać się z nimi do niezależnego rzeczoznawcy?
Nie przyjmować przesyłki?
-------------------------------------------
www.moje-u-gory.blogspot.com
Liczba postów: 1817
Liczba wątków: 12
Dołączył: 07.01.2010
Rzecznik praw konsumenta, czy jak to się nazywa teraz. Idź do niego z całą korespondencją jaką masz ze sprzedawcą, serwisem. Warto poświęcić trochę czasu, żeby ten problem definitywnie i spokojnie rozwiązać. Adres rzecznika i godziny pracy podpowie wujek gugle.
Pamiętaj o tym, że teraz jest zima i buty zapewne są Ci potrzebne, więc warto w nich zwyczajnie chodzić. Ja dwa razy popełniłem błąd w procedurze reklamacyjnej, która mówi, że mam dwa tygodnie na zgłoszenie usterki do sprzedawcy, a nie na zgłoszenie reklamacji.. I musiałem kupić drugie buty..
-------------------------------------------
Nanga Dream 2013-2014! Justice for all łoi!
Liczba postów: 137
Liczba wątków: 0
Dołączył: 31.01.2010
Rzecznika już mam za sobą, ale bez większych konkretów, a przesyłka jest w drodze...
-------------------------------------------
www.moje-u-gory.blogspot.com
Liczba postów: 1094
Liczba wątków: 7
Dołączył: 20.07.2005
Tak z ciekawości, co to za buty?
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.01.2014
Witajcie mam problem kupiłem buty miesiąc temu . Wczoraj podczas sznurowania bucików wyszedł mi metalowy uchwyt trzymający sznurowadło . Buciki za kilka stówek ! Proszę o podpowiedzi dotyczące reklamacji .Wcześniej kolega napisał:mam dwa tygodnie na zgłoszenie usterki do sprzedawcy, a nie na zgłoszenie reklamacji.. I musiałem kupić drugie buty... Dlaczego ? Dodam ze buty kupiłem przez allegro i do sklepu mam daaaleko . Buty używane w cyklu miejsko - podmiejskim . Może ktoś już pisał taką reklamację i chciałby się podzielić?
Liczba postów: 931
Liczba wątków: 1
Dołączył: 05.09.2013
Po prostu opisz co się stało i zarządzaj wymiany lub naprawy (zakładam ze wolisz wymianę). Całość wyślij do sprzedawcy.
Liczba postów: 493
Liczba wątków: 6
Dołączył: 30.03.2007
@ mj73
Taka naprawa to groszowe sprawy i powinni bez marudzenia naprawić. Miałem już taką awarię, tyle że nie musiałem wysyłać bo do sklepu było blisko.
Na Twoim miejscu przeszedłbym się jeszcze do szewca i zapytał czy jest w stanie nabić stary lub nowy uchwyt tak żeby nie było śladu naprawy (czytaj: ''podstaw'' do unieważnienia gwarancji w razie kolejnej awarii), bo taka usługa może być tańsza niż sama wysyłka.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.01.2014
Koledzy oki .Tylko w bucie jest wyściółka, membrabna .Będą ją pruć, dziurawić ? Nie wiem jak to wygląda od strony technicznej /szewca/. A także jak mogło to się przydarzyć w butach za kilka stówek ... Może trzeba oddać te buty , tej firmy w diabły nagłośnić przypadek na forum. No i wiadomo co dalej jak nie będzie chętnych do kupna firma X straci . Oddać, nie ma czegoś takiego w reklamacji .A polityka sklepu jest wiadomo ; reklamacja nie uznana ! Dopiero przed sądem miękną i oczywiste rzeczy naprawdę robią się oczywiste . No dobra i podstawowe pytanie naprawiać czy żądać wymiany na nowe . Jak naprawione czy można żądać obniżenia ceny za nie pełnowartościowe buciki . Ja chce buty do chodzenia ! Nie do reklamowania !
---
Edytowany: 2014-01-19 17:57:18
Liczba postów: 2132
Liczba wątków: 3
Dołączył: 22.08.2011
A ja mam pytanie do maryan_83 jak tam sprawa meindli?
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.01.2014
maryan_83 jak twoja reklamacja.Zakończyłeś ? Nie chcesz kopać się z koniem ?
---
Edytowany: 2014-01-19 22:14:03
---
Edytowany: 2014-01-20 19:35:26