To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
przecie podpisałem ze klawa mi siiee zepsła... :-)
-------------------------------------------
klawa mi sie zepslaa

Odpowiedz
przeciie wiidze, dla dego piisze!
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

Odpowiedz
mam pytanie, bo nie wiem czy mam podstawy do reklamacji, a że buty kupiłem poza miejscem zamieszkania, nie chciałbym robić sobie kłopotu, jeśli reklamacja na pewno zostanie odrzucona.

kupiłem ze dwa miesiące temu buty firmy new balance (kto nie zna, niech spróbuje, a zobaczy, że są buty i jest new balance ;) ) i dzisiaj zobaczyłem, że na pięcie od środka zrobiła się dziura w materiale. czy mam szansę na pozytywne rozpatrzenie ewentualnej reklamacji?
z góry dzięki za odpowiedz
pozdrawiam
-------------------------------------------
new balance

Odpowiedz
Podstawy sa ale raczej male sa szanse na przyjecie reklamacji, przetarte zapietki bardzo czesto sa argumentowane nie sznurowaniem lub za slabym sznurowaniem butow mi tak 2 razy argumentowano.
-------------------------------------------
yaro1986

Odpowiedz
pytalem kiedys o buty salomony, tez w jednym przetarl sie zapietek uslyszalem podobna odpowiedz. buty kupilem w krakowie a jestem z tarnowa wiec mialem podobny problem. jak bylem jakis miesiac temu w krakowie to podskoczylem zapytac do sklepu, facet ogladna i powiedzial, ''zle dobrany rozmiar albo slabo sznurowane niestety gwarancji nie moge uznac'' zanioslem wiec do szefca i za dyche zrobil z tym pozadek, roboty prawie nie widac i jest zrobione solidnie, pozdrawiam

Odpowiedz
dzięki za info, rzeczywiście nie wiążę tych butów, nie wiedziałem że taki może być skutek. jestem z wawy, a buty nabyłem bawiąc pewnego razu w krakowie, więc za dużo fatygi :(
pzdr
-------------------------------------------
new balance

Odpowiedz
kupilam kurtke cropp jakis miesiac temu. od jakiegos czasu z zamkiem cos nie tak-caly czas sie ''rozjezdza''.myslicie,ze reklamacja uwzglednia cos takiego?
-------------------------------------------
lilavati

Odpowiedz
kombinerki w dłoń, zacisnij suwak delikatnie - powinno pomóc

Odpowiedz
co niezmiana faktu że powinna gwarancja to obejmować IMHO cropp dobra firma nie jest
-------------------------------------------
lelum po lelum

Odpowiedz
cropp jest marką LPP (równiez mają reserved) skierowaną do małolatów. co nie zmienia faktu że te moje kombinerki chyba lepiej odłozyc i zrobić jak zrecze sasq

Odpowiedz
Witam,
Przepraszam,że znowu poruszę temat reklamacji niezgodności towaru.
Postanowiłem napisać ten post, gdyż może ktoś z Was ''przerabiał'' podobny temat, który opiszę i jakie mam szanse poprzez zastosowanie reklamacji niezgodności towaru z umową.
25.09.2005 roku dokonałem zakupu chłodziorko-zamrażarki (whirlpool)
Po roku, 11.01.2006 przez autoryzowany serwis została dokonana naprawa (wymiana części)dobrze,ze odbyło się to na gwarancji, gdyż koszt tej czesci ok.300zł.Pamiętam,że serwisan był zdziwiony awarią tej części, twierdził,że musi to być powiązane z czymś innym.Ok
22.01.2007 - znowu chłodziarka przestała działać.Po dłuższym zastanowieniu się pdjeliśmy wraz z żoną decyzję o przeprowadzeniu rozmowy ze sprzedawcą odnośnie tego problemu i o ewentualnej wymianie przez sprzedawcę na nową (bo co wtedy jeżeli chłodziarka bedzie się psuła po wygasnięciu gwarancji??)
Właścicil sklepu na moją sugestię ''roześmiał mi się w twarz'' twierdząc,że nie ma takiej możliwości.Istnieje taka możliwość,jezeli serwis uzna usterkę do nienaprawienia.
Postanowiłem zgłębić ten problem i napisałem do sprzedawcy pisemną reklamację niezgodności towaru z umową ''podpierając'' się w tym pismie ustawą z dnia 22 lipca 2002 Dz.U nr 141 poz 1176 art.8 (wymiant towaru na nowy wolny od wad)
Sprzedawca przyjął moją pisemną reklamację i z ''usmiechem na twarzy'' stwierdził, że i tak z tego nic nie będzie.

Dlatego pragnę zapytać:
Jakie mam szanse?,co mam zrobić jeżeli uzyskam odpowiedz negatywną?, jak ewentualnie pokierować dalej tą sprawę.

Pozdrawiam
-------------------------------------------
marek

Odpowiedz
dziekuje:) moze faktycznie poszukam kogos kto za pomoca kombinerek poradzi sobie z tym zamkiem;)
-------------------------------------------
lilavati

Odpowiedz
mam takie pytanko do was...., w mojeej kurtce hima- model katavia,ma ja od czerwca 2005 roku, uzytkownaa dosc intesywnie-,miasto prze prawie caly rok- z wyjatkiem zimy a takze gory latem ,odkleja sie tasma ( w okolicach kołnierza)ktora sa podklejone szwy... moej pytanie jest takie, na nia mialem rok gwarancji, czy pomio jej uplyniecia moge w jakis sposob ja naprawic??czy jest to tez niemozliwe??dziekuje za odpowiedz!mam nadzieje ze pytaniej moje nie jest az tak glupie!
Pozdrawiam!
-------------------------------------------
Tommy

Odpowiedz
reklamuj koniecznie,
jesli czerwiec 2005 to niby przysluguja 2 lata gwarancji wiec do czerwca 2007...
jesli nie gwarancja producenta to sprzedawca powinien zadbac...
jest chyba cos takiego jak umowa konsumencka czy cos... w kazdym razie gdzies czytalam ze tudziez producent a jesli nie to sprzedawca wg polskiego prawa sa zobowiazani cos z tym zrobic
-------------------------------------------
pięknie w Gorcach jest... zimą

Odpowiedz
zanies do sklepu a him zrobi co powinien. miałem tę samą kurtke- oddałem i dostalem zwrot gotowki po 1.5 uzywania (reklamowałem 2 razy)
-------------------------------------------
www.maroko2006.ovh.org

Odpowiedz
czyli pomimo tego ze gwarancja juz dawno uplynela, to moge ja reklamowac??? a przynajmniej zaniesc do sklepu..., pytanie Matek- ale to chyba byla ich dobra wola ze zwrocili Ci kase za kurteczke czy moze jakos inaczej????czy tez tego zazadales??dziekuje za odpowiedz!
Pozdrawiam!
-------------------------------------------
Tommy

Odpowiedz
Jak mogła upłynąć skoro masz dwa lata gwarancji?

Odpowiedz
o to wlasnie chodzi ze na metce. dolaczonej do kurtki stoi jak wol ze jest JEDEN rok gwarancji, a zreszta w moim pierwszym poscie wspomnialem o tym, czy tez mozna to podciaganac za niezgodnosc towaru z umowa, bo o ile dobrze pamietam jest okres 2 lat, w ktorym to taka niezgodnosc sprzedwca powinien usunac...
-------------------------------------------
Tommy

Odpowiedz
Witam,ja mam taki problem,moja ukochana zakupila kurtke Hannah(chyba tak sie pisze??)Wprawdzie kurtka nie miala jakichs oszałamiajacych wlasciwosci jednak ze wzgledu na kolor(powtarzam NA KOLOR!!!!!)zakupiła bodajze model Nadir.Pojechalismy w gory i tu nas spotkala przygoda:
temp ok 4-5st C
brak deszczu
wiatr
pod kurtka Polar z Decathlonu(jakis normalny-bez cudow)
po ok 4-5h spacerów zatrzymalismy sie w schronisku,Ona sciaga kurtkę a wewnetrzna strona mokra-nie wilgotna-MOKRA,po przejechaniu reką po wewnetrznej stronie reka byla jak z pod kranu z woda.
PYTANIE:czy warto reklamowac i sie denerwowac?Wydaje mi sie ze cos takiego nie powinno miec miejsca i jest ciezki do udowodnienia wiec trzeba by napisac jakies madre pismo,Jak motywowac?Co napisac>?W sklepie powiedzieli ze nie ma sensu i szkoda czasu itd.Nie wiem co robic ,ale z drugiej strony szkoda 269zł.

Odpowiedz
zanies kurtke napewno ci przyjmą. powiedz co i jak- oni odeslą i zobacża co da sie zrobic. moze naprawią- moze kasa. powodzenia
-------------------------------------------
www.maroko2006.ovh.org

Odpowiedz


Skocz do: