To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
masz prawo, nikt nie neguje go...
ujmę pytanie tak: szukam powodu, żeby znielubić sprzedawców z Grappy
więc pytam czy wypowiedź wydała Ci się niegrzeczna, lekceważąca dla Ciebie, jako klienta, niekompetentna i wprowadzająca w błąd, czy też cała rozmowa była przeprowadzona zbyt protekcjonalnie
ew. potraktujmy to jako podpowiedź dla Grappy ''jak nie traktować klientów''
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

Odpowiedz
robienie z klienta głupka to byłoby wciskanie mu kurtki membranowej i pod nią windstoppera.
-------------------------------------------


Odpowiedz
Widziałem jeszcze jakiś czas taki plakat w jednym ze Skalników (tym na przeciw Horyzontu) który zachęcał do noszenia kurtki z goretexem na windstoppera. Plakat wisiał tam bardzo długo, ciekawe czy jest jeszcze. Może niewiele osób zwróciło na niego uwagę (był po angielsku).
-------------------------------------------


Odpowiedz
@rumcajs - powodu nie szukasz zadnego, bo sam powiedziales ze lubisz ten sklep, ale jesli chcesz zaspokoic swoja ciekawosc to wypowiedzi ludzi z grappy sa zawsze kompetentne i nie wprowadzaja w blad. ot dla mnie akurat ta wypowiedz okazala sie lekcewazaca i tyle.
chcialbys aby w sklepie fotograficznym na pytanie:

- jakiego filmu musze uzywać do tej cyfrówki?
- a co Pan wynalazl nową matryce na klisze w aparacie cyfrowym?

nie poczuł byś sie głupio?

Odpowiedz
skończcie już te wywody.
-------------------------------------------
www.maroko2006.ovh.org

Odpowiedz
dokladnie !
temat byl o tym by napisac swoje odczucia co do sklepow i tyle.
koniec tematu o saunie :P

Odpowiedz
byłem tylko ciekaw, czy Twoja wypowiedź zawiera jedynie subiektwne odczucia, czy też coś się w Grappie rażąco pogorszyło...
ok, koniec
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

Odpowiedz
tylko i wylacznie subiektywne odczucia.
rumcajs w sumie poruszyles fajny temat :)
ngt moze we wspolpracy z jakas gazeta zrobic ranking sklepow :)
ciezka bylaby to praca bo i badan sporo trzeba by zrobic i analiz, ale jak komus sie nudzi czemu nie :)

Odpowiedz
Oj chyba raczej ciężko by było... Sam pomysł bardzo fajny, ale sporo kwestii do rozwiązania. Np.: dlaczego akurat ten sklep? Dlaczego z tego miasta? Itd.
Poza tym mi się podoba. ;)

Pozdrawiam, Marcin.

Odpowiedz
ranking moglby byc ogolnopolski oraz z podzialem na wojewodztwa.
ciezko byloby go zrobic poniewaz sklepow jest bardzo wiele oraz kazdy oferuje dana marke (ale mozna by zrobic jakis wzor-wspolczynnik cenowy, by wybrac ten najtanszy)
na pewno jednym z kryterium mogloby byc odleglosc od centrum oraz powierzchnia sklepu, najtrudniejsze jednak byloby zbadanie kompetencji i jakosci obslugi, ale Polak potrafi :P

Odpowiedz
Pracuje w sklepie i bardzo mnie drażni to , ze klienci nie są nauczeni tego, że po wejściu do sklepu mówi sie dzień dobry.
-------------------------------------------
aga

Odpowiedz
>aga
Coz, mnie po pierwszym dluzszym (kilka miesiecy) pobycie za granica tez zaczelo w polskich sklepach cos draznic - to, ze sprzedawca czesto nie mowi klientowi 'dzien dobry'... wszystko zalezy chyba od punktu widzenia i siedzenia. A tak powaznie, sadze ze to problem odpowiedniego wychowania i kultury - z obu stron :)
Pozdrawiam i zycze samych milych klientow,
-------------------------------------------
K.K.

Odpowiedz
wiecie co jak ktos ma w sobie troche kultury to pierwszy powie ''dzien dobry''...

z drugiej strony trudno oczekiwac od kazdego sprzedawcy (gdy wchodzi klient) i od kazdego klienta (gdy wchodzi do sklepu) oczekiwac tego zwrotu jesli jest to duze centrum handlowe a sklep tez dosc duzy...

natomiast warto od tego zaczynac rozmowe z klientem / sprzedawca...
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr/SPISGAL.htm

Odpowiedz
mnie wychowano tak, ze jak wchodze do kogos do domu czy tym bardziej do sklepu to mowie dzien dobry. Czasami zdarza sie tak, ze jak wchodzi klient do mojego sklepu i powiem mu dzien dobry to patrzy ma mnie w taki sposob jak bym mu nie wiem jaka krzywde zrobila albo mowi nie nie ja tylko chce sie rozejrzec albo po prostu szybko wychodzi ze sklepu
-------------------------------------------
aga

Odpowiedz
k2cl co Cie drazni w polskich sklepach?
-------------------------------------------
aga

Odpowiedz
Tez zwykle mowie ''dzien dobry'', zwlaszcza jak chce porozmawiac lub uzyskac jakas informacje. No ale coz, jak mowil moj kolega, pracujacy w sklepie z koszulkami rock'owymi - Sa ludzie i parapety.
-------------------------------------------
A w mojej glowie, slonc milionami....

Odpowiedz
te nieprzyjemne paniusie przychodzace do sklepu narzekaja na sprzedawcow ze sa niesympatyczni a same nie widza jak one sie zachowuja
-------------------------------------------
aga

Odpowiedz
ja pracuje po 11 godzin i musze byc mila i caly czas sie usmiechac a taka paniusia wchodzi i od progu jest juz niezadowolona
-------------------------------------------
aga

Odpowiedz
aga, wiem o co Ci chodzi...pracowalem w duzym sklepie w duzym centrum handlowym przy b. duzej ilosci klientow...ale grunt to sie nie przejmowac..
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr/SPISGAL.htm

Odpowiedz
zeby jeszcze pensja byla wieksza to moze byla by tez wieksza motywacja do pracy
-------------------------------------------
aga

Odpowiedz


Skocz do: