To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
czy jak spoznilam sie 12 dni z oplaceniem raty musze zaplacic odsetki karne?
-------------------------------------------
nulek

Odpowiedz
Wg KC - tak. A co masz w umowie ?
To nie jest dużo - ustawowe ~0,36%.
-------------------------------------------
Stat crux dum volvitur orbis.

Odpowiedz
Michał Brawo ,brawo ,hura, wiwat,wiwat ,jest to tak czytelne że mam nadzieję że nikt więcej nie będzie zaśmiecał forum pytając się notorycznie o to samo. Do ADMINA proponuję utworzyć temat '' Przepisy prawa konsumenckiego'' bo jak znam życie za dwie strony znowu się ktoś będzie pytał o przepisy. Ludzie czytajcie całe forum a nie ostatnią stronę, może wtedy mniej będzie śmieci a więcej wartościowych informacji na mniejszej ilości stron.Chyba nie ma już bardziej wyczerpanego tematu. A poza tym jak robicie zakupy to myślcie i o wszystko pytajcie sprzedawców , ich słowa to również umowa
-------------------------------------------
jaco

Odpowiedz
Witam,
Piszę w sprawie kurtki Millet Outland, materiał gore-tex xcr. Mianowicie na plecach w niektórych miejscach materiał zaczął się mechacić. Dodam, że kurtka zakupiona była 1,5 miesiąca temu. Póki co używana była niezbyt intensywnie (zaliczyła tylko dwa krókie wypady w góry, używana też ''na codzień''). Owe mechacenie zaczęło się pojawiać już po 3 tygodniach noszenia. Problem nie dotyczy całych pleców, a niektóych konkretnych miejsc. Tak więc, czy jest to podstawa do reklamacji?

Moja irytacja jest tym większa, że kurtka, której używałem wcześniej przez kilka dobrych lat (Wolfgang) biorąc ją wszędzie, nigdy nie wycięła mi takiego numeru. Wszystkie szwy nadal się dobrze sprawują, materiał także bez zarzutu (oczywiście pomijam gorsze właściwiości membrany).

Odpowiedz
ależ oczywiście i nie odpuszczaj:)))
-------------------------------------------
Odi profanum vulgus...

Odpowiedz
Witam
A jak wygląda sprawa gwarancji na sprzęt wymieniony na nowy w ramach gwarancji? Tzn. w okresie gwarancyjnym po kilku naprawach nagrywarki NEC w autoryzowanym serwisie sprzęt wymieniono na nowy. Czy na ten wymieniony sprzęt gwarancja powinna biec od nowa? Jeżeli tak, to gdzie jest to wyjaśnione. Ja otrzymałem nowy sprzęt i na starej karcie gwarancyjnej w opisie napraw wpisano: wymiana sprzętu na - i tu podany jest nowy numer seryjny. Jak mam to rozumieć?
-------------------------------------------
Pozdrawiam

Odpowiedz
jeżeli wymienili ci sprzęt na nowy to masz starą gwarancję:P to nie era, nie ma kapitału minut...
a tak wogółe to nie kącik porad Pani Domu...
-------------------------------------------
Odi profanum vulgus...

Odpowiedz
Gwarancja oczywiscie biegnie od nowa.
-------------------------------------------
Krzychoo

Odpowiedz
dzień dobry mam pytanko otóż po ilu naprawach gwarancyjnych przysługuje mi wymiana na nowy ???
chodzi mi konkretnie o telefon komórkowy nokia
z góry dziękuje
-------------------------------------------
marcinmdc

Odpowiedz
Jeżeli na podstawie gwarancji chcesz dochodzić wymiany to zobacz co ona mówi na ten temat.
Jeżeli chcesz dochodzić wymiany na podstawie rękojmi ustawowej, to już za pierwszą usterką masz takie uprawnienie... W Twojej sytuacji powołaj się na przepisy ustawy, wskaż usterkę i zażądaj wymiany po prostu.

Odpowiedz
ja rozumiem że to skarbnica wiedzy ale jest masa for internetowych i tego typu instytucji które zajmuja sie reklamacjami wszystkiego i niczego.
Z calym szacunkiem do waszych problemów i przejść. Pozdrawiam

Odpowiedz
dzięki semow!!
mam jeszcze tylko małą prośbę otóż czy mógł byś mi przytoczyć tą ustawę żebym nie wyszedł na głubka w salonie jak się babka mnie zapyta o co tu chodzi aha chciałbym podkreślić że mój telefon jest już trzeci raz w serwisie z tą samą usterką naprawiają usterke lecz nie przyczynę z góry dziękuje pozdrawiam
-------------------------------------------
marcinmdc

Odpowiedz
Marcinie - przeczytaj ten caly watek, sa tam odnosniki oraz obszerne cytowania rzeczonej ustawy.
-------------------------------------------
Krzychoo

Odpowiedz
a co jak nie uznaja gwarancji?

Odpowiedz
Masz wtedy rekojmie/niezgodnosc towaru z umowa.
-------------------------------------------
Krzychoo

Odpowiedz
co milleta i generalnie do tych produktow wysokiej klasy (chyba nalezy oczekiwac tego po tak wysokich cenach) to w kazdym przypadku nalezy pamietac ze istnieje cos takiego jak wizerunek firmy i jesli na metce towaru lub w opisie produktu jest cos napisane to np. co do trwalosci i jakosci to tak musi byc i juz samo to jest podstawa reklamacji
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr/SPISGAL.htm

Odpowiedz
czy ktoś ma jakieś informacje na temat butów Salomona model STICKY MID GTX ??
Szukam dobrych butów, które nie rozleciałyby mi się po roku częstego użytkowania w naszych polskich górach. Słyszałam, że Salomony są bardzo dobre, dlatego teraz szukam różnych informacji na ich temat.

Odpowiedz
Potwór - vide linka:

http://tiny.pl/d78x
-------------------------------------------
GRAPPA.PL Wyjątkowy Sklep Górski w KRAKOWIE

Odpowiedz
dzieki vick
a w tym: https://ngt.pl/thread-878.html
-------------------------------------------
gumibearMarcin@ngt.pl

Odpowiedz
ale palnęłam posta nie w tym temacie... :/ bardzo przepraszam.

Odpowiedz


Skocz do: