Liczba postów: 22
Liczba wątków: 0
Dołączył: 16.04.2008
System nośny, rzeczywiście pozostał bez zmian. Natomiast dodatkowe kieszonki nie pakują się w szprychy a jedynie opadają na dół na swoich paskach podtrzymujących i zasłaniają pasek odblaskowy widoczny na zdjęciu pod nimi.
Liczba postów: 475
Liczba wątków: 14
Dołączył: 12.02.2004
Tak po prawdzie, to odblaski za wiele nie polepszają sytuacji rowerzysty na drodze i nie przejmowałbym się tym.
Szkoda, że nie wprowadzają zmian w systemie nośnym, który wymaga dopracowania (np. żeby metalowe haki nie rysowały bagażnika, żeby sakwa nie przesuwała się przód-tył).
-------------------------------------------
They sing the red flag, they wore the black one
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 0
Dołączył: 16.04.2008
Oj!!! Tutaj zupełnie nie zgodziłbym sie z Tobą co do tych odblasków.
Mówię tutaj jako rowerzysta i naprawdę dużo jeżdżący kierowca...
A na haki wystarczy założyć koszulkę termokurczliwą i sprawa z głowy. Chyba, że zawracasz sobie głowę startym lakierem z bagażnika - bo tego i tak nie unikniesz :)
Liczba postów: 475
Liczba wątków: 14
Dołączył: 12.02.2004
Estetyka też ma znaczenie, ale chodzi przede wszystkim o szybsze zużycie bagażnika.
Co do odblasków, to i tak najpierw kierowca widzi lampkę rowerysty. Swoją drogą to dziwne, że nie poprawili tego elementu.
-------------------------------------------
They sing the red flag, they wore the black one
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.05.2008
Mnie dziwi, że nie zmodyfikowali systemu nośnego. Nie wiele mu trzeba bo jest niezły, jednak ten dolny hak przecierający gumową linkę... ach. A modyfikacja może być taka prosta. No i jeszcze średnica górnych haków, która często uniemożliwia założenie sakw na bagażniki o grubszych rurkach platformy. Te dwie sprawy, a byłoby już całkiem dobrze. Może nawet zadowoliliby większość obecnych malkontentów.
Przy okazji. My (Sakwiarze.pl) umówiliśmy się na wywiad z Crosso, który ukaże się na stronach naszego serwisu. Jeśli macie pomysł na jakieś ciekawe pytania to, z chęcią je zadamy. Piszcie o swoich propozycjach na niniejszym forum albo bezpośrednio na nasz adres e-mail: kontakt@sakwiarze.pl
-------------------------------------------
http://www.sakwiarze.pl/
Skąd się bierze spora różnica w cenie między sakwami expert a dry?
w materialach z jakich sa zrobione te sakwy
-------------------------------------------
T
ja mam crosso wododporne te za ok 180 zł
i mogę powiedzieć tylko tyle
są wododporne
ale po przejechaniu 2500 rozklejają się na zgrzewach, są za wąskie i trudno dostać się o rzeczy na dole, materiał jest za cięki,
ale jak za cenę 180 zł są bardzo dobre bo to połowa ceny ortiba
-------------------------------------------
dkdkdk
obejrzałem swoje croosso dray'e dokładniej i rzeczywiście puszczają na zgrzewach, trochę zadrapań, a użyłem ich dopiero na jednej miesięcznej wyprawie i nie była to przeprawa przez dżunglę czy koronę Himalajów, tylko grzeczna jazda po asfalcie ( ok. 2 tys km ). Obciążenie nie ma znaczenia bo szpary są i w przednich i w tylnych i nawet w worku transportowym, a nie wszystkie musiały dużo dźwigać.
Moje spostrzeżenia są takie - system nośny mi pasuje, wodoodporność jest ale to żadna niespodzianka bo materiał przypomina gumę i nikt nie będzie chwalił gumiaków za ich 100% wodoodporność, bo to oczywistość, jeśli potrzeba czegoś niezawodnego na dłuższy czas i ciężki teren to na pewno nie dray'e, ale prezentują się ładnie, wygodnie się ich używa i na łikendowe ekskursje są jak znalazł.
Liczba postów: 118
Liczba wątków: 1
Dołączył: 03.03.2009
ya1:
skąd taką koszulkę termokurczliwą można wytrzasnąć?
Liczba postów: 475
Liczba wątków: 14
Dołączył: 12.02.2004
Koszulkę termokurczliwą kupisz w każdym sklepie elektrycznym albo markecie typu Obi, Leroy MErlin itp.
mozecie sie wypowiedziec o sakwach firmy Basil - sa dosc w przystepnej cenie ale nie wiem jak z jakoscia?
-------------------------------------------
.pozdro
Liczba postów: 118
Liczba wątków: 1
Dołączył: 03.03.2009
No całkiem ciekawe. Ale, co mnie interesuje...cy ktoś używał sakw Deuter. Plecaki bardzo chwalę.
-------------------------------------------
KWW
http://www.trekkingbike.com/tbo/trekking...2&ps_lo=40 na dole tej niemieckiej strony otwórz pełen artykuł (za free) tam znajdziesz porównanie niektórych sakw, w tym Deuter Rack Pack 2 który uzyskał ogólną notę Sehr Gut- Barzo Dobre, :)
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 0
Dołączył: 06.04.2006
@kol
Ja używam unibike flite z hamulcami tarczowymi i bez problemu działają z bagażnikiem, błotnikiem i sakwami. Fakt że musiałem dodać podkładkę(ok.1cm) pomiędzy ramę a bagażnik.
Wcześniej miałem(mam) sakwy z lidla. Trochę miękkie i po wciągnięciu w koło wygięły się i tak zostało. Dodatkowo pękł mi hak. Trzeba je albo naprawić albo kupić nowe. I się zastanawiam nad crosso big dry(199zł) lub ortlieb BACK-ROLLER CLASSIC(za 380zł). Czy któreś z nich będą pasowały do bagażnika Accent RC-37 i czy ortlieb jest warty swojej ceny.
---
Edytowany: 2009-07-06 09:27:28
---
Edytowany: 2009-07-06 09:35:29
teraz w crosso wreszcie puknęli się w czoło i można u nich kupić dodatkowe szpeje, żeby dopasować mocowanie sakwy do bagażnika/roweru.
Miałem sakwy DUO (i już więcej nie chcę, nie dotknę więcej tego nawet patykiem!!!) - bo tylko takie dopasowałem do pojazda (stary corratec cro-mo z bagażnikiem z też cro-mo - nie chciałem psuć tego pancernego zostawu). Zona miała crosso classik - i pasuje idealnie meridy juliet 500 z meridowskim bagażnikiem. Co ciekawe - dolny hak zahaczany wcale nie tam, gdzie merida wymyśliła, a dużo wyżej, o boczną rurkę - ''poprzeczkę'' (lekko ukośną).
Sprawdziły się znakomicie, i ja też wreszcie sobie takie sakwy kupiłem - z tymi dodatkowymi uchwytami na dolne haki. Dało się dopasować, tyle, że z góry nie byłem pewny jak to będzie i kupiłem 2 komplety - jeden ten czarny i jeden stalowy - dłuższy - i ten spacował - po wywierceniu w odpowiednim miejscu dziór wiertarką.
W zasadzie dopasuje się chyba do każdego bagażnika - aby z cienkich rurek był (poniżej 11 mm).
Szpeje do dopasowanie jeśli masz tarczę - też są.
-------------------------------------------
radocha1
Chciałbym wszystkim odradzić sakwy Authora. Mam pojedyńcza boczną sakwę i po 2 latach jest ona zajechana. Po sezonie wyląduje w śmieciach. Zabezpieczająca z tyłu guma przetrała się w kilku miejsach. System nośny jest na tyle słaby, że kiedyś na wybojach sakwa zeskoczyła mi z bagażnika.
-------------------------------------------
Bren
Krótka informacja dla osób które są zainteresowane sakwami MAINSTREAM MSX. Sakwy dostępne już są w Polsce i można je nabyć w sklepie rowerowy http://www.szumgum.com
|