To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Zam. grupowe NGT/CUMULUS
Początkowo dostałem wycenę z opcją wysyłki za pobraniem. Jednak kurtka ma zostać odesłana dziewczyny, zatem pisząc do Cumulusa zmieniłem na opcję zapłaty z góry, jednocześnie prosząc o dane do przelewu. Dane dostałem, obniżki za przesyłkę nie. W sumie to nie wspominałem o niej w mailu.

Dopiero po Waszych postach spojrzałem na to z tej strony, ale i tak nie będę się prosił o te kilka złotych.

Mam nadzieję, że kurta wróci do mnie w idealnym stanie.

Odpowiedz
@ludz
>> 19PLN wysyłka

''To trochę żenujące, że firma niemająca sieci sprzedaży stacjonarnej zawyża cenę wysyłki.
Chyba że wysyłają jakimś ultrastandardem, w pancernym pudle. W innym wypadku cena nie powinna przekroczyć parunastu zł.''

19 zł to nie jest żadna zawyżona cena moim zdaniem. To się wszystko tak wydaje jak się jest po drugiej stronie. Oni za kuriera płacą pewnie w okolicach 12 zł zostaje im na opakowanie 7 zł. Towar od nich zawsze dostawałem nieskompresowany w nowym kartonie (a puch nieskompresowany mały nie jest). Policz sobie teraz czas pracy na zamówienie kuriera spakowanie, przekazanie kurierowi, wysłanie maila z informacją itp. Może to się wydawać błahe ale jeśli pracownik cały dzień robi takie błahe rzeczy to co? Nic to jest nie warte? Dodam jeszcze, że jest to ryczałt. Nikt nie będzie specjalnie dla ciebie wyliczał czy da się jedną kurtkę opakować taniej niż 10 śpiworów i ile to będzie kosztować.

Dodam, że Cumulus zachowuję się właśnie bardzo przyzwoicie. Przy normalnym zakupie jest rabat - każda przesyłka 5 zł (a dodatkowo przy zakupie minimum 2 produktów jest rabat 5% na towar).
Przy naprawach gwarancyjnych Cumulus pokrywa koszty transportu w obie strony NAWET Z ZAGRANICY.

I jeszcze 10 lat gwarancji bez zabawy w żadne paragony.

Dlatego ja bym wyluzował z tą przesyłką...

Odpowiedz
Wiesz przy takiej cenie produktu wysyłka powinna być gratis.Duży karton kosztuje ok 1,90 pln.Firma zarabia na produkcie pracownik z zysku ma wypłatę.
''Policz sobie teraz czas pracy na zamówienie kuriera spakowanie, przekazanie kurierowi, wysłanie maila z informacją itp. Może to się wydawać błahe ale jeśli pracownik cały dzień robi takie błahe rzeczy to co? Nic to jest nie warte? ''
Nie obraź sie dla mnie to jest tzw chłopska filozofia

Odpowiedz
Ale czemu powinna być gratis? Jak dla mnie może być nawet 50 zł. I tak zawsze trzeba liczyć pełny koszt.
W tym przypadku nie ma mowy o zarabianiu na produkcie bo to była naprawa...

''Nie obraź sie dla mnie to jest tzw chłopska filozofia''

Powiem Ci tak... Pracuję w inne branży ale mechanizmy są te same. Ci, którzy nie zwracają uwagi na ''takie pierdoły'' to się potem drapią po głowie gdzie im kasa przez palce ucieka. A generalnie naprawa to jest upierdliwa usługa. Pani szwaczka zamiast szyć śpiwór i wyrabiać ''grube bańki'' dla firmy, to siedzi i ceruje za grosze. Więcej zamieszania niż pieniędzy. Jakby nie to, że wypada to by tego pewnie nie naprawili.

Odpowiedz
Zakładając prowadzenie sklepu internetowego musisz mieć osoby,które to obsługują.
zysk masz z towaru a nie z pakowania i z przesyłek.Naprawa może być nawet niedochodowa tu liczy cię bardziej dobre imię firmy.Jakby olewali takie rzeczy to będą tracić klientów.Coraz więcej sklepów ma wysyłkę gratis,naprawdę kasa im przez palce nie ucieknie.Czasami mają więcej obniżki procentowej niż koszt tej wysyłki i też zysk mają.
Ale ogólnie nie ma sensu zaśmiecać wątku,najważniejsze ,że naprawili i oby pluszek był zadowolony.Osobiście też bym pomyślał,że drogo ale naprawa z mojej winy to bym się z tym faktem pogodził.
Najlepiej jakby wypowiedział się Sasqu Pająk naprawia także rzeczy innych firm wtedy byśmy wiedzieli jak to wygląda od podszewki.

Odpowiedz
eee... Panowie...
-------------------------------------------
Farfura

Odpowiedz
Cumulus to nawet nie jest firma... tylko firemka. Patrząc na konkurentów z Polski to są najtańsi a jakość u wszystkich jest porównywalna (nie taka sama!). Wątpię, żeby mieli jakiś znaczący ''zapas'' w cenie produktu na bonusiki typu darmowa wysyłka, naprawy po kosztach itp. itd.
Poza tym znane są ich problemy z terminowością. Mają małe moce przerobowe a tu jakieś łatanie na głowie.

''Coraz więcej sklepów ma wysyłkę gratis,naprawdę kasa im przez palce nie ucieknie.''

Różnica jest tylko taka, że w tych sklepach ktoś za ciebie wykonał dodawanie. Nie ma nic za darmo :)
---
Edytowany: 2015-02-18 19:07:59
-------------------------------------------
Już się zamykam. Można orać :D

Odpowiedz
Np kupowałem dziś karmę dla psa cena 159,90 wysyłka gratis
Inne miejsce 225,90 wysyłka 15
Z tego co wiem pierwsza firma nie ma strat
Ale wiesz co proponuję skończyć bo nam admin zaraz du...ska skopie,już pojawił się tajny wysłannik ;)

Odpowiedz
Pogadalim! Orać. Pzdr :D

Odpowiedz
I już po naprawie, w piątek odebrałem przesyłkę ze zszytą kurtką.
Czas naprawy: 5 dni (w poniedziałek z mojej strony pierwszy kontakt z Cumulusem).

Kurtka zszyta idealnie, wymienione na nowe zostały trzy ''komory''. Trochę różnią się odcieniem od reszty kurtki, ale nie rzuca się to w oczy i pewnie po pewnym czasie różnica zaniknie.

Moim zdaniem warto było zapłacić 69PLN (19PLN przesyłka). Przed wysłaniem do Cumulusa, oddałem kurtkę do krawcowej, która chciała rozdarcie naprawić skrawkiem materiału odzyskanym z kaptura. Nie wiem jak później wyglądałby kaptur i nie wiem ile by to kosztowało (przypuszczam, że nie mało pracy by jej to zajęło, więc przypuszczam, że w okolicach 50-60 PLN). Pomysł się mi nie spodobał i kurtkę zabrałem.
-------------------------------------------
Pozdrawiam, Paweł.


[Obrazek: 8322-739-1.jpg]


[Obrazek: 8322-739-2.jpg]


[Obrazek: 8322-739-3.jpg]

Odpowiedz
W mojej ocenie warto było wydać tyle kasy za taka naprawę .

Odpowiedz
Witam

może ktoś coś słyszał o zamówieniu grupowym w cumulusie ???- chętnie bym się przyłączył bo planuje zakup śpiwora ;)
jak coś piszcie na roku@op.pl

pozdrawiam
-------------------------------------------
roku

Odpowiedz
Witaj. Raczej w najblizszym czasie nie planujemy zamowien grupowych.
Na Kolosach w Gdyni Yeti Warszawa udziela 25 proc. rabatu. Byc moze i Cumulus bedzie mial taka promocje.

Odpowiedz
Czy w najbliższym czasie będą jakieś zamówienia grupowe bo chciałbym się podpiąć?

Odpowiedz
Piotrek na Ngcie raczej nie ale na giełdzie wspinaczkowej na facbooku często zdarzają się akcje grupowe zobacz tam
-------------------------------------------
sprzedawca HiMa Rzeszów

Doradca ds. sklepu internetowego Mammut Polska, absolwent Turystyki i Rekreacji
Odpowiedz
Styguś, na której bo są trzy.....

Odpowiedz
Cześć,

Czy są chętni na zakupy grupowe w Cumulusie?
O której giełdzie wspinaczkowej pisaliście?

pozdrawiam

Odpowiedz
najlepiej zapytaj na tej

https://www.facebook.com/groups/GieldaWs...a/?fref=ts

Odpowiedz
Dzięki.

Odpowiedz
Nie ma to jednak jak zakupy grupowe u sprawdzonego / uczciwego użytkownika z NGT.

Akcja z listopada 2016 na giełdzie wspinaczkowej i niestety ktoś ludzi naciągnął:

https://www.facebook.com/groups/GieldaWs...8603962166

Odpowiedz


Skocz do: