To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


BLUZA stretch NGT by MONTANO 2010
też wolałbym tą ciemniejszą:)

Odpowiedz
też zastanowię się nad zakupem.

Odpowiedz
Szanowni

Otrzymalen info z firmy. Mamy zielone swiatło. Wiecej info za chwilkę w dedykowanym wątku BLUZA stretch NGT by MONTANO 2012

https://ngt.pl/thread-8084.html

Odpowiedz
Witam, jeśli można to chciałbym się dołączyć do zamówienia i zamówić z kapturem lecz nie mam pewności jaki rozmiar powinienem Kupić. Moje rozmiary to wzrost: 176, klatka: 102, pas 86. Patrząc na rozmiarówkę to chyba powinienem kupić M?

Odpowiedz
stiger
Sporo masz w klatce. Bardziej L bym brał.

Odpowiedz
Mka. Jeszcze raz napiszę-decydują rękawy a nie klata-to jest strecz
-------------------------------------------
PRS z komy

Odpowiedz
Zastanawiam się jak to jest naprawdę z tą rozciągliwością w klatce w tej bluzie. Mam problem z wybraniem odpowiedniego rozmiaru. Wzrost 175 cm, brzuch około 92, natomiast w klatce 113... Mam bluzę Barrracuda Terrago rozmiar L, gdzie według producenta obwód klatki to 98-104 cm, i jest dobra chociaż bardzo obcisła, ale w Montano to inny materiał.... Ryzykować L czy większą?

Odpowiedz
Większą.

Ale, kurza twarz, dalej nikt (czyt. Admini zajmujący się sprawą) nie odpowiedział na moje wcześniejsze pytanie - co jak produkt się nie spodoba czy rozmiar będzie ''nie tegez''?
Teoretycznie kupujecie przez net, więc prawo do zwrotu winno być zachowane, si?

Zresztą... nie moja sprawa.
F.

Odpowiedz
Prawo do ''ustawowego'' zwrotu nie obejmuje chyba rzeczy wykonywanych na zamówienia a ta bluza pod takową podpada (logo NGT).... Więc w razie nie wstrzelenia się w rozmiar pozostaje albo dobra wola Montano albo wymiana pomiędzy Forumowiczami.

Odpowiedz
Częściowo masz rację. Częściowo.
W przypadku świadczeń nazwijmy to ''indywidualnych'', a więc o parametrach czy właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub takich, które są ściśle związane z jego osobą to generalnie możliwość zwrotu w terminie 10 dni jest wyłączona... chyba, że strony rozstrzygną to w inny sposób.
Dlatego też pytałem o kwestię zwrotu w trakcie rozkręcania akcji - właśnie po to, by to omówić z Montano.

Na marginesie - moim zdaniem umieszczenie logo NGT na bluzie nie przesądza sprawy jeszcze w sposób jednoznaczny - czy to zamówienie ''normalne'' czy ''indywidualne''.
Dużo zależy od okoliczności sprawy, od ''ugadania'' tematu.

Wiem, że nikt nie chce robić tutaj Montano pod górkę, ale z drugiej strony nikomu także nie życzę, by został z bluzą na lodzie z powodu nieprawidłowego doboru rozmiaru.
F.

Odpowiedz
Jak zwykle wszystko zależy od interpretacji... Sztaby prawników z tego (nieźle) żyją.
A jak ta sprawa była rozwiązana podczas pierwszej tury?? Teraz pewnie będzie tak samo.

Odpowiedz
To moze rozwieje Wasze wątpliwości bo jednak kapeczkę w mojej ocenie przeginacie w kilku punktach

1.Po pierwsze...nie bądźcie ciotki klotki z tik taka że źle fason dobierzecie, noszzzzz by Was...
2. Po drugie miejce troche jajek...zamawaicie strecz!
3. Po trzecie zamawaicie przez net? ciekawe...
4. Po czwarte czemu klepiecie w wątku dot. zamowienia z 2010 r.? do kogos coś nie doszło od 2 lat?
5. Po piąte zamawiam ja, osoba prv, NGT nie ma osobowosci prawnej, zamawiacie przeze mnie i ja wszelkie fochy biore na klate i równie szybko sie ich pozbywam jeśli ktoś ma jakieś złudzenia
6. Po szóste nie trzeba żądnych sztabów prawników i setek interpretacji by stwoierdzić że tu potrzebne są ....patrz pkt 2
7. Bawiąc sie w takie zamowienie nikogo nie przymuszamy do udziału w nim
8. Tak, pare osob w akcji z 2010 r nie trafilo w rozmiary w tym i ja. Wymieniamy sie miedzy sobą lub opychamy przez alle. Idzie że aż milo. Jeszcze raz uslysze że mogą pojawić sie potencjalne roszczenia wzgledem montane dot. zwrotów (sic!) to dopsize tu pare punktów co o tym mysle
9. Poprzednie takie akcje uczą że im szybciej powyższe zostanie napisane tym lepiej dla wszystkich.
10. Po dziesiąte?....a w ogóle bylo jakies zamówienie?

sorry ze tak szanowni ale twardym trza byc szanowni nie mientkim

p.s.
o gwarancje sie nie obawiajcie
---
Edytowany: 2012-11-27 22:58:23
---
Edytowany: 2012-11-27 23:06:09

Odpowiedz


Skocz do: