09-10-2012, 10:44
Kupiłem plecak Jansporta prawie 10 lat temu.
Niestety po tym czasie (okres studiów, nie jedne wakacje i wypady) w te wakacje pękła mi klamra na szelkach.
Zupełnie przypadkowo po tym fakcie mój młodszy brat (swoją drogą tylko 5 lat starszy od mojego plecaka) też chciał plecak więc poleciłem i kupiłem mu taki sam też Jansporta. Kupując zauważyłem i przypomniałem sobie o gwarancji 30 letniej na plecaki. Trochę posmutniałem że nie mam paragonu sprzed tych kilku lat za swój bo bym spróbował zareklamowac.
Jak doczytałem w warunkach gwarancji firma Jansport nie wymaga paragonu na reklamacje powyżej 2 lat. Wystarczy opisać kiedy i mniej więcej za ile się kupiło plecak.
Więc wyprałem swój stary plecak (swoją drogą po wypraniu poza pękniętą klamrą wyglądał prawie jak nowy) i zapakowałem go i wysłałem na wskazany adres. ''A co tam'' pomyślałem. Zrobią to zrobią, nie zrobią to nie zrobią.
Jakież było moje ździwienie (totalnie opadła mi kopara) gdy po niecałym tygodniu mój stary plecak wrócił do mnie z naprawioną klamrą pod same drzwi dzięki firmie kurierskiej.
Jestem pełen podziwu i wdzięczności dla firmy Jansport za słowność i rzetelne podejście do klienta.
Zatkało mnie bo nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do klienta.
Dzięki głupiej klamerce zyskali dożywotniego klienta który nigdy nie kupi rzadnego innego plecaka.
TYLKO JANSPORT!!!
-------------------------------------------
eSPe
Niestety po tym czasie (okres studiów, nie jedne wakacje i wypady) w te wakacje pękła mi klamra na szelkach.
Zupełnie przypadkowo po tym fakcie mój młodszy brat (swoją drogą tylko 5 lat starszy od mojego plecaka) też chciał plecak więc poleciłem i kupiłem mu taki sam też Jansporta. Kupując zauważyłem i przypomniałem sobie o gwarancji 30 letniej na plecaki. Trochę posmutniałem że nie mam paragonu sprzed tych kilku lat za swój bo bym spróbował zareklamowac.
Jak doczytałem w warunkach gwarancji firma Jansport nie wymaga paragonu na reklamacje powyżej 2 lat. Wystarczy opisać kiedy i mniej więcej za ile się kupiło plecak.
Więc wyprałem swój stary plecak (swoją drogą po wypraniu poza pękniętą klamrą wyglądał prawie jak nowy) i zapakowałem go i wysłałem na wskazany adres. ''A co tam'' pomyślałem. Zrobią to zrobią, nie zrobią to nie zrobią.
Jakież było moje ździwienie (totalnie opadła mi kopara) gdy po niecałym tygodniu mój stary plecak wrócił do mnie z naprawioną klamrą pod same drzwi dzięki firmie kurierskiej.
Jestem pełen podziwu i wdzięczności dla firmy Jansport za słowność i rzetelne podejście do klienta.
Zatkało mnie bo nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do klienta.
Dzięki głupiej klamerce zyskali dożywotniego klienta który nigdy nie kupi rzadnego innego plecaka.
TYLKO JANSPORT!!!
-------------------------------------------
eSPe