Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.03.2017
Witam,
potwierdzi ktoś autentyczność tego sklepu?
Faktycznie ceny niebezpiecznie odbiegające od rynkowych dają dużo do myślenia.
Dodatkowo brak namiarów, dziwne zapisy na stronie nie przekonują.
Może to zbyt przesadne obawy a może właściwy rozsądek?
Skoro coś kosztuje 900 zł, a sprzedawane jest za 300zł i dodatkowo przecież jest w tym zysk to za ile producent by to faktycznie sprzedawał. Zastanawia mnie też fakt, że jest tak wiele rozmiarówek dostepnych - a to wyklucza - końcówki serii.
-------------------------------------------
ManiolT
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2013
Naprawdę można mieć wątpliwości co do tego, że ten sklep to przekręt?
-------------------------------------------
Jurek
Liczba postów: 791
Liczba wątków: 2
Dołączył: 07.08.2013
Scam, ten sklep śmierdzi na odległość.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.03.2017
Czy ktoś się już dał nabrać?
Miał ktoś faktycznie jakieś ''przeboje'' z tym sklepem?
Wiadomo - czysta ciekawość, chyba nikt nie dysponuje takimi nadwyżkami by choćby złotówkę w błoto wyrzucić (ha ha ha).
Liczba postów: 791
Liczba wątków: 2
Dołączył: 07.08.2013
Moim zdaniem to jest klasyczny phishing, czyli próba wyłudzenia danych które potem zostaną sprzedane. Może tylko pojawić się więcej spamu ale może tez użyć ktoś dane karty kredytowej.
A ja tutaj dziś opiszę jak wygląda proces zakupu towarów w sklepie internetowym HiMountain.
19.03.2017 (niedziela) złożyłem zamówienie. Jednocześnie zapłaciłem poprzez DotPay. Czyli kasa była od razu na koncie sklepu. W ten sam dzień dostałem maila że opłacone i że zamówienie jest jak to nazwali ''utworzone''.
Jako że nic się nie działo w sprawie w środę 22.03.2017 napisałem do nich maila z zapytaniem o moje zamówienie. Oczywiście na maila nawet nikt nie odpisał.
W piątek 24.03.2017 zadzwoniłem do sklepu. O dziwo odebrała telefon jakaś Pani. Na pytanie moje czy ktoś u was czyta i odpisuje maile powiedziała że owszem ale nie w tym tygodniu bo człowiek który się tym zajmuje jest na zwolnieniu.
Zapytałem o termin realizacji swojego zamówienia. Poinformowano mnie że w poniedziałek , wtorek (tj. 27-28.03) powinienem je otrzymać. Nie mają na stanie i czekają na dostawę z magazynu. Minął poniedziałek, wtorek i mamy sobotę. Jutro jest niedziela i pewnie też nie dostanę.
Tak mniej więcej wygląda zakup towarów w HiMontain (sklep internetowy w Katowicach). Piszę na co się trzeba przygotować gdyby przyszło komuś do głowy tam zamawiać...
Oczywiście na witrynie internetowej ani słowa nie było o tym że na ten towar trzeba dłużej oczekiwać. Że jest na zamówienie. Ani słowa o tym że nie mają na magazynie. Natomiast w regulaminie mają że realizacja zamówienia to maksymalnie 14 dni.
Mają też taki punkt: '' W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia. ''
Tak czy inaczej termin mija jutro czyli w niedzielę.
---
Edytowany: 2017-04-01 17:26:49
-------------------------------------------
JAca
Liczba postów: 69
Liczba wątków: 0
Dołączył: 06.07.2016
złota zasada co do sklepów internetowych do której sie stosuje PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE, zamówienie jest zawsze na czas.
Liczba postów: 141
Liczba wątków: 1
Dołączył: 25.01.2006
Bielski sklep ''Zplecakiem'' jak chodzi o obsługę internetową (stacjonarny ''Turysta''), macie jakieś doświadczenie?
---
Edytowany: 2017-04-27 20:48:12
-------------------------------------------
facet
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.04.2017
witam czy zamawiał ktoś ze sklepu internetowego Obelink
www.obelink.pl
proszę o sprawdzone info mam zamiar zamówić z tego sklepu rzeczy na kwotę ponad 2tyś zależy mi żeby tego nie stracić
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.04.2017
halo czy ktoś pomoże znacie stronke obelink czy mozna z niej bezpiecznie zamówic
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.04.2017
na prawde nikt tu nie zagląda czy nikt nie korzystał z obelinka
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.05.2017
dlaczego mialbys/mialabys cokolwiek stracic? jest to polskojezyczna (okrojona) wersja holenderskiego sklepu. jesli ci sie kalkuluje wysylka i zamowienie zzagranicy to zamawiaj. tylko musisz sie liczyc, ze zaplacisz troche wiecej niz cena podana na stronie.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.04.2017
dla czego mam zapłacić trochę więcej i za co i skąd mam wiedzieć ile będę musiał zapłacić?
Liczba postów: 544
Liczba wątków: 1
Dołączył: 21.07.2009
Niedawno pytałem o opinie nt. sklepu Landersen.pl
Nikt z was nie miał z nim do czynienia a to może i lepiej jak się na moim przykładzie okazało. Skusiłem się na zakup w tym sklepie i to był błąd. Sama realizacja zamówienia przebiegła jako tako, choć odwlekali jego wysyłkę prawie miesiąc! Najgorsze nastąpiło teraz, odesłałem im część tego co zamówiłem prawie półtora miesiąca temu i do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Kontaktowałem się z nimi kilka razy i zawsze to samo ''proszę o cierpliwość etc'' Wygląda, że będę musiał dochodzić swoich praw na innej drodze dlatego ODRADZAM zakupy w tym sklepie, szkoda nerwów. Moja opinia jest niejedyna wystarczy poszukać gdzie indziej w internecie.
No nie takie niedawno bo na koniec 2015... A kilka komentarzy poniżej napisałem swoją opinię o sklepie która była pozytywna... Z ich regulaminu wynika że na zwrot kasy mają 14 dni...
-------------------------------------------
JAca
Ja zamowilem w Landersenie bluzę jeszcze w kwietniu , na poczatku maja dostałem potwierdzenie przyjecia zamowienia , i jak na razie cisza.
Wygląda, że moje zamówienie utknęło gdzieś w internetach , ich lub moich. Dzwonil nie będę. Jezeli znajdę gdzieś indziej taką samą, Landersenowej przesylki nie przyjme (platna przy odbiorze) . Mnie obojetne komu płacę.
-------------------------------------------
Grzesiek
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.05.2017
Dlaczego nie będziesz dzwonił? Jeżeli zamówiłeś coś i zamówienie zawisło w czasoprzestrzeni to dzwoń, dowiaduj się, przecież pomyłki się zdarzają!
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 15.07.2017
Dzień dobry!
Skorzystałem z opcji szukaj, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Do rzeczy.
Gdzie w Warszawie kupię porządne buty do turystyki(np. Meindl vaakum czy inny zamberlan, wysokie, w miarę uniwersalne, niekoniecznie zimowe) i ew. inne gadżety (plecak, softsheli itp)? Będę jutro przejazdem, więc sklep musi być otwarty w niedzielę.
Pisząc porządne, mam na myśli budżet do ok 1000 zł (Im mniej tym lepiej - nie jestem wyczynowym podróżnikiem, ale lubię porządne rzeczy).
Ps
A może polecicie coś konkretnego w tej cenie?
-------------------------------------------
Elcabron
Myślę, że w centech handlowych będą sklepy Intersportu. Powinieneś kupić wszystko co ci trzeba.
W krakowskich Meindla widzialem Garmonty , Salewy też.
-------------------------------------------
Grzesiek
Liczba postów: 1152
Liczba wątków: 8
Dołączył: 20.10.2011
Nowy (?) sklep w Krakowie:
https://www.alpindoor.pl
Tak nowy - istnieje od 2 miesięcy. Zapraszamy! :)
---
Edytowany: 2017-09-20 17:23:39
-------------------------------------------
Alpindoor.pl