To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
2009-10-03 16:16:19
83.15.141.219
nr 26
głosów 3

Mycha, zapraszam, niedaleko mam bardzo klimatyczny, ustronny cmentarzyk :)

a teraz do rzeczy (choć strasznie mi się nie chce tłumaczyć):

primo. otwarcie mówię o tym, co zamierzam zrobić
secundo. nie blokuję wątku od razu, ale daję takim ja ty czas na trochę spisku
tertio. czytaj ze zrozumieniem - ''wszystkich miłośników teorii spiskowej i tuszowania niewygodnych postów zapraszam do mnie na priv: tragedy@wp.pl lub gg: 8853043''. poświęcam swój cenny, prywatny czas, aby prostować wielu osobom masę rzeczy, właśnie po to, aby tacy jak ty nie wytykali nam zależności, aby nie pieniaczyli, a pisali do rzeczy.
quarto. nic nie wycinam po cichu, ba, nawet nie wspomniałem o kasowaniu, a zaledwie o przeniesieniu do właściwego wątku.

koniec tłumaczenia.
---
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
2009-10-03 19:43:00
188.47.96.144
nr 27
głosów 0

~Mycha tu raczej chodzilo o przeniesienie dysput z tego watku cumulusowego poswieconego stricte ich produktom do wątku wspaniali sprzedawcy/dystrybutorzy. Wiec zamiatamy....ale nie pod dywan a do wlasciwego wątku bo juz w 2 watkach (tym i tym o d...maryny) trwa dyskusja o akcji cumulusa którą notabene my wykrylismy wiec nikt niczego nie zamiata. Jak mamy zamiatac skoro to my te ich akcje napietnowalismy jako NGT? CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
jachol dobrze powiedziane. Rozbawiles mnie do lez! trafnie to ująles

Odpowiedz
a to rozpętałem dyskusję...

chciałem coś napisać, ale nie będę dolweał oliwy do ognia, bardzo dobrze mi się to czyta, choć z paroma stwierdzeniami się nie zgodzę ;)

wymowny jest fakt, że Pan z Cumulusa nie próbował nawet skomentować tego konkursu ;]

Odpowiedz
cumulus - a czy Wy podacie kto i za jakie recenzje dostanie rabat? czy to będzie tajemnica?

Odpowiedz
ludz, ale co niby 'Pan z Cumulusa'' miał komentować ?
Zasady sa stosunkowo proste. Rola Adminów jest czuwać, aby nie dochodziło do nadużyć. Wszystko.

Odpowiedz
Doczu - też prawda, zgadzam się z Tobą. ale każdy medal ma dwie strony - takie krzywe 'akcje promocyjne' kreują obraz firmy. Ten sam mechanizm, co w przypadku dymów z Horyzontem.

Swoją drogą, bardzo mi się podobał pomysł ~agenta bolka co by podać opinię, która wygrała... ]:-> ale to już tylko pobożne życzenie.

Tyle.
Pozdrawiam ;)

EDIT - takie pytanie, rzucam bezosobowo - skoro robią tak megawypasione śpiwory, są bardziej zainteresowani ekspansją do innych krajów niż Polska, et caetera - to po co sobie psują, wcale zresztą niezgorszą, markę takimi konkursami?
---
Edytowany: 2009-10-03 23:11:56

Odpowiedz
''[...]Dlaczego Pan nie zrobił najprostszej i oczywistej rzeczy i nie skontaktował sie z nami bezpośrednio?[...]''
Panie Zdzisławie, nie wiem czy Pan tu dotrze skoro to wątek już nie o cumulusie. Ale:
- powstrzymałem się od dalszych komentarzy ze względu na prośbę mojego przyjaciela
- a odpowiadając na Pana pytanie, cóż, przecież mnie Pan osobiście o to poprosił!!!
(liczę, że nie dojdzie do spychologi pt. ''napisał to pracownik X z firmy'' lub innej bzdurki)
''[...]jeśli nasz śpiwór spełnił Twoje oczekiwania lub masz ciekawe spostrzeżenia bądź uwagi, możesz podzielić się swoją opinią na forach outdoor'owych. [...]''

Odpowiedz
No to żeby zamknąć temat powyższego zakupu.
Śpiwór został dzisiaj odebrany.
Wreszcie.
Ponieważ zamówiłem wersję custom powiększoną w obu kierunkach i z większą ilością puchu miał być odpowiednio droższy, co jest zrozumiałe. Cumulus finalnie sprzedał go w cenie jak ustalono dla wersji standart, czyli taniej niż zostało to ustalone.
Jest to jakaś poprawa pijaru ;)

Odpowiedz
W Gdańsku w sklepie outdorowym mieszczącym się w jednym z centrów handlowych spotkałem miłą panią która rozpoznaje membrany na macanego, niestety moja pani nie dała mi głębiej przedyskutować tematu ale służę namiarami.
-------------------------------------------
Luszek

Odpowiedz
Aby oddać sprawiedliwość, z przyjemnościa informuję, że sklep 8a.pl jednak stanął na wysokosci zadania i w ramach rekompensaty za długi czas oczekiwania na przesyłkę otrzymałem gratisowo antibooty CT, oraz pokrowiec na raki CT.
Tym samym 8a.pl wymazuje sobie minusa jakiego u mnie zebrało za opóźnienie i brak informacji :)

Odpowiedz
ok Ptb sorka pomyłka @rek mi tu na gg sprostowanie zrobił
---
Edytowany: 2009-10-12 13:37:57
-------------------------------------------
Pisz poprawnie (ja sie staram)

Odpowiedz
Dziękuję za miłą i rzeczową obsługę pracownikom Horyzontu na warszawskim MDM-ie. Reklamacja torby odbyła się szybko, kontakt był doskonały. Plus nowy egzemplarz w miejsce popsutego.

S.
-------------------------------------------
http://www.lukaszsupergan.com

-
https://lukaszsupergan.com/

Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
Odpowiedz
Witam - zmienie troche nastroje :)
Zawaliłem sprawe i porąbałem daty horyzontowych dni skitourowych - przyjechałem do wrocławia dzien pozniej niz byla impreza. Trafiłem na praktykanta, który okazał sie z czasem absolutnym guru skitouringu i po ponadgodzinnej konwersacji wiedziałem przynajmniej czego chce, a czego nie :) milion fachowych porad i ''nie ma głupich pytań'' jestem o epoke świetlną do przodu z wiedzą PRZED zakupem sprzętu

teraz cos wypozyczę i sprawdze co mi bardziej lezy, potem jakies zakupy

reasumując - NARESZCIE TAK JAK MA BYC :)

Odpowiedz
Puszka widze z Piotrkiem pogadal :))
-------------------------------------------
ekipa e-Horyzont Łódź

Odpowiedz
hmmmm moim zdaniem Bartek ale jak dzien skitourowy pomerdalem to i imie mogę ;)

Odpowiedz
a widzisz to i ja tez pomerdalem - czytanie ze zrozumieniem mi chyba nie wychodzi ostatnio ;) faktycznie koledzy z wroclawia maja nowego kolege ktory wymiata w temacie...a Piotrek no coz Piotrek byl i pojechal...
-------------------------------------------
ekipa e-Horyzont Łódź

Odpowiedz
Witam .Mam takie małe pytanko .Jak oceniacie ekipę Horyzontu w Poznaniu na Jeżycach ?.W najbliższym czasie mam zamiar kupić troszkę ciuszków i wolał bym trafić do sklepu gdzie dobrze mi doradzą a nie szwendać się cały dzień po mieście.Jeśli macie inne typy w tym mieście to piszcie

Odpowiedz
negativ - a własnego rozsądku brak? nie kupujesz promu kosmicznego...
-------------------------------------------
Rafał

Odpowiedz
A ja mam problem z e-horyzontem - zakupilem u nich w tym roku juz kilka rzeczy - po ostatnim zakupie dostalem w mailu informacje ze naliczono mi rabat i mam im wyslac numer konta zeby przelali mi nadplate - kwota moze nie wielka bo lekko ponad 12 zl ale jednak - zdziwilem sie i szybko odpisalem na maila podajac numer konta. Czekalem, czekalem i nic - wyslalem maila ponownie z danymi i pytaniem dlaczego nie zrobili przelewu - nadal nic - i tak to trwa od 1 grudnia jak mi horyzont przelewa moja nadplate. Porazka.

Odpowiedz


Skocz do: