To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
Ostatnio coraz bardziej popularne promocje 2+1 maja te zaletę, że przy okazji odsłaniają ideę sklepu (mam na myśli oczywiście naprędce i bezczelnie zmieniane ceny). W gruncie rzeczy albo kupującemu UDA się kupić taniej, albo zostanie walnięty w łeb (czytaj: przepłaci)... no albo wyjdzie na ''0''... w sumie nie jest to takie złe. Sklepy w ten sposób same weryfikują swoje obroty :)

Jednakże takiemu postępowaniu ja osobiście mówię: NIE --> dlatego kilka sklepów już na pewno nie odwiedzę, pomimo mojej wcześniejszej sympatii do nich...
-------------------------------------------
Dwa monologi to jeszcze nie dialog.

Odpowiedz
W e-horyzoncie niestety opinie o produktach dodawane są seryjnie i nijak się mają do rzeczywistości, więc proszę uważać na to. Ciekawie jak to możliwe, że w ciągu kilku minut pojawia się kilka opinii. Dowód zbrodni - opinie o chuście:

http://tnij.org/dh9x
-------------------------------------------
Przemek

Odpowiedz
He, he. Macki mafii są wszędzie.

Odpowiedz
dopiero teraz trafiłam na ten wątek, a że mam co (kogo) chwalić to skorzystam z okazji.

ładnych parę lat temu kupowałam ciuchy na wyjazd snowboardowy w Alpy w styczniu, temperatura ~ -20, a hajsu za dużo nie miałam. W outlecie Campusa na Modlińskiej (Warszawa) spędziłam prawie 4h i znalazłam cudowną kurtkę i spodnie- dalej mi służą, nie przemakają, cieplutkie, wygodne (nawet do freestyle'u). Przez całe 4h doradzał mi sprzedawca, który zdecydowanie wiedział WSZYSTKO na temat ich asortymentu.
Natomiast w paru sklepach, zarówno sieciówkach jak i mniejszych, zbyt często się nacinam. Jednego dnia słyszę pozytywną opinię o danym produkcie, drugiego negatywną, trzeciego próbują namówić mnie na duuużo droższy odpowiednik. Dlatego tak bardzo zachwyciła mnie postawa tamtego chłopaka- nie zależało mu na tym, żebym zostawiła u nich jak najwięcej hajsu (nie sztuka kupić dobrą kurtkę za 1.5tys), tylko na tym, żebym kupiła niezłą i tanią kurtkę dobrej (w stosunku do ceny) jakości.
Dodam tylko, że na inny wyjazd kupiłam spodnie snowboardowe w G***OSporcie, BARDZO zachwalane przez sprzedawców (super-hiper-wytrzymałe), po czym poszły mi na szwie pierwszego dnia :)

Odpowiedz
bonifacy; 95% opini zostala przepisana w jednym czasie bo od sporego czasu sukcesywnie zmieniamy sklep www. Niestety nie mogly byc z automatu zaladowane do nowego sklepu. Patrz ostatni post w dziale promocje gdzie tym sie chwale.

przepisujemy opinie bo czesc klientownam zarzucala ze wyrzucilismy ich opinie... :) Przyjelismy zasade ze postaramy sie przepisac wszystkie stare opinie do nowego systemu i te do produktuw za 15 zl i tych za 500

Ale super, ze to zauwazyles bo odznaczymy te stare opinie z info, ze sa przepisane bo wiekszosc ludzi na pewno to zauwazy tak jak ty i podobnie moze odebrac .
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

Odpowiedz
Na stronie Fjorda cena katalogowa polaru ROBIN wynosi 199.90 PLN. http://www.fjordnansen.pl/site/?mod=offe...2&prod=470
Coś ta obniżka z prawie 350 dziwna.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
~Smoku, bo te promocje Horyzontu to zwykła lipa. Wymyślają sobie jakąś cenę z kosmosu a promocyjna cena jest zwykłą ceną katalogową. Kilka razy już tak ich namierzyłem. Pamiętam jak kiedyś w jednym z Horyzontów w Katowicach widziałem spodnie milo za 229zł. Za jakiś miesiąc czasu te same spodnie były w promocji z 339zł na 229zł. Jak im to powiedziałem w sklepie prosto w oczy że robią klientów w balona to nie bardzo wiedzieli jak z tego wybrnąc, zaczęli mi wmawiać że to inny model, inna dostawa ale ja byłem nawet pewny że widziałem ten sam egzemplarz spodni bo miał taką niewielką skazę. Z lipnych promocji znane są inne sklepy a najbardziej Polarsport w Krakowie. Np.http://www.polarsport.pl/index.php/sklep_gorski/Kurtka/Kurtka_MARMOT_PRECIP/10681/root,7/. Sęk w tym że Precip Marmota nigdy nie miał ceny wyjściowej 499zł.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
diablak, co do polarsportu to fakycznie, nieraz śmiać mi się chciało na takie ''promocje''
a jakieś kilka miesięcy temu sprzedawali precipy za 200zl i to byla prawdziwa promocja, bo z 400 zjechali, ale wtedy to dużo bylo takich przecen na precipy
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
To o czym piszecie to numer stary jak świat. Przerabiałem to już 20 lat temu w Szwecji. Na spożywce były naklejone czerwone naklejki ,,extra price'' , a po odklejeniu ukazywała się stara cena- taka sama. Z tego co wiem, problem jest nierozwiązywalny, mimo sankcji prawnych. Trzeba po prostu być czujnym :)).
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
diablak;nie stosujemy technik o ktorych piszesz.

A moze na stronie FN sa zle ceny??? porównaj sobie ten model do innych polarow FN sam zorientujesz sie, ze ten model jest w specjalnej cenie. A w niej jest bo ma troszke bardziej przedluzony tyl co nie wszystkim sie podoba. I tyle w temacie. Zobacz sobie w katalogu drukowanym Fjorda 2008.

Spodnie podaj model zapewne jest wyjasnienie tej sytuacji. Moze Luka Pro (aktualnie koszuja 359, a jesienia kosztowaly chyba 339 czyli jednak byla to promocja...). Ja jestem po czesci z dzialu zakupów. Ale nie dziw sie ze nie kazdy sprzedawca wie dlaczego np 4 dni po dostawie dokleil wyzsza cene. Moze dlatego ze kolezanka w ksiegowosci jak dostala towar w specjalnej cenie zapomniala wpisac ceny katalogowej??? a moze dzien wczesniej jego kolega przykleil tylko cene promocyjna i zapomnial katalogowej??? mozna by gdybac i gdybac. Tylko mam wrazenie ze te nieszczesne spodnie juz kiedys byly wyjasniane.

Prawda jest taka ze u nas sie troche dzieje a nie zatrudniamy nie wiadomo ile ludzi. Moze nam wpadki zdazaja sie czesciej niz sklepowi X za rogiem ale mam wrazenie ze tez wiecej `kombinujemy ` w pozytywnym znaczeniu. Np u nas pojawi sie tego lata okolo 8-10 produktow Milo dostepnych tylko u nas.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Darek e-horyzont.pl:

Nie zrozum mnie źle, ale to o czym piszesz:
''Ale nie dziw sie ze nie kazdy sprzedawca wie dlaczego np 4 dni po dostawie dokleil wyzsza cene. Moze dlatego ze kolezanka w ksiegowosci jak dostala towar w specjalnej cenie zapomniala wpisac ceny katalogowej??? a moze dzien wczesniej jego kolega przykleil tylko cene promocyjna i zapomnial katalogowej??? mozna by gdybac i gdybac.''
dla mnie jako klienta nie ma żadnego znaczenia. Jak zauważę taką ''wpadkę cenową'' to pozostaje niesmak i brak zaufania do sklepu. Wiadomo dwie strony: jedni chcą sprzedać i zarobić, drudzy chcą kupić i oszczędzić. Co nie zmienia faktu, że przynajmniej dla mnie w takiej sytuacji sklep stoi na straconej pozycji. Zawsze wychodziłem z założenia, że to wy jesteście dla ludzi, a nie odwrotnie :) Zatem musicie się po prostu starać :>
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
apropos horyzontu

dzisiaj,... hm a własciwie wczoraj niemalże skusilem sie na kurtkę Nordkapp 2L Fjorda N ... kurteczka wygląda fajnie.... w sumie mam już inna ale....

extra przecena/promocja z chyba 359 na 199 (a do tego chyba załapałbym sie dzisiaj jeszcze ostatniego dnia promocji na 15% dodatkowego rabatu).

Ale w sumie się nie zdecydowalem i po powrocie do domu zerknąlem na strone FN .... i ku mojemu zdziwieniu okazuje sie że ta wspaniała promocja to faktycznie lipa, bo cena katalogowa to wlasnie 199.

Jako końkluzję sparafrazuję cytat ze znanego zapewne większości filmu:
Do d..... z taka promocją.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Rety, czemu tu się dziwić. Sklepy chcą sprzedać i tyle-tak jest wszędzie. Najpierw cena zaporowa - dla ludzi, którzy zgodzą się zapłacić lub muszą (ci ludzie mogą negocjować-choć najczęściej nie ma z kim, (bo sprzedawcy nie mogą negocjować) a i towar się różni). A potem sklepy robią obniżki, promocje itp. Cena zaczyna być przyzwoita-oczywiście sklep zawsze zarobi. A czy masz przecenę z 200pln (przekreślone) na 100pln, czy też z 500pln (przekreślone) na 100pln to i tak płacisz ile trzeba (a najczęściej już się nie targujesz). Pozdrawiam serdecznie życząc udanych zakupów :)
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
domwar; jaka lipa zobacz na wersje 09 za 449zl http://www.fjordnansen.pl/site/?mod=offers&prod=524 ; jak dla ciebie to nie jest przecena? to co to jest . Te kurtki różnia sie drobnymi szczególami a w cenie kosmos.

Generalnie widze, ze na stronie Fjorda sa aktualne ceny sprzedazowe i nie sa pozaznaczane wyprzedaze, promocje; co pokazuja te przyklady i tyle.

Idas ; no niestety musze ci przyznac racje. Niestety to sa minusy wiekszych firm ale maja tez +
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Darek - Domwar nie pisał o o wersji 09 tylko o tej http://www.fjordnansen.pl/site/?mod=offe...3&prod=457 bo przecież taką macie w promocji? a nie model 09...
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Darek e-horyzont. Ale ty ściemniasz. Przecież marka Fjordnansen, sklep e-horyzont.pl i wszystkie sklepy Horyontu to wszystko ta sama firma. Nie zrzucaj więc że na stronie Fjordnansena są nie zmienione ceny. Nie ściemniaj też że nie stosujecie takich praktyk jak pisałem wcześniej bo byłem świadkiem że stosujecie - ten przypadek spodni o których pisałem wcześniej nie był jedynym przypadkiem lipnych promocji w waszych sklepach. Wiem że się pilnujecie żeby takie sprawy nie wychodziły na jaw ale od czasu do czasu gdzieś coś przeoczycie. Wiem że będziesz tu pokrętnie się starał wytłumaczyć róznymi dostawami, wersjami, sprawami księgowymi itd. i w sumie to naturalne że wykręcasz się jak piskorz ale dla każdego widać że twoje tłumaczenia są nieprzekonywujące.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Powiem tak w kwestii lewych,,promocji''
Zawsze standartową śpiewką jest ,, ktoś sie pomylił ktoś czegoś nie nakleił ktoś coś zapomniał''

Jedna rzecz jest pewna - ZAWSZE SIE MYLĄ TYLKO W JEDNĄ STRONĘ
Zapamietajcie sobie to raz na zawsze

Odnośnie tego co niby tylko Wy posiadcie z Milo
Kurtka Daman była przeceniona tylko nie u Was
Kosztowała ok 640 zet w Waszym sklepie
Ja kupiłem ją w Intersporcie za 399
Teraz kosztuje w Horyzoncie 699 zł !
Ale z pewnością zaraz ją obniżycie na 640 zet !
Tak wyglądają wasze ,,promocje

Odpowiedz
Domwar, w tym przypadku chyba sprawa nie jest tak jasna ja się wydaje. Bywałem w zeszłym roku w horyzoncie w Katowicach w poszukiwaniu zimówki do pracy. Ceny mi jednak nie pasowały, a najtańsza mi się nie podobała(nie poamietam modelu). Nordkapp mi pasował, ale koształ ponad 300 zł. Wpadłem tam ponownie w lutym czy w marcu tego roku. Nodrkapp był własnie w takiej promocji jak opisujesz i kupiłem bez wahania. Na stronie Nansena tez była wtedy promocja z 349 na 199. Zmienili na samo 199 zł w ostastnim czasie...
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
dokładnie jaar, czym tu się emocjonować ? z tego co pamiętam Nordkapp był w regularnej cenie 349 zł, zrobiono promocję na 199 przy okazji wprowadzania nowego modelu, a teraz 199 zł jest regularną ceną na starą wersję, podobnie zresztą było z namiotami.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Wytłumaczcie mi, czy sklep który robi promocje musi się z tego tłumaczyć. Ja wchodzę do sklepu oglądam towar i albo cena mi pasuje i kupuję albo nie, niezależnie czy na etykiecie jest napis ''Promocja'' czy nie. Sprzedawca może sprzedawać towar po cenie jaka mu pasuje i nie musi tego niczym uzasadniać. Wg mnie Darek e-horyzont.pl i tak odsłania sporo szczegółów ''od kuchni'' czego wcale nie musi robić.

(nie jestem związany z Horyzontem)
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz


Skocz do: