To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
rumcajs ; nie zalamuj mnie, a poczytaj czasmi dokladniej ;
jezeli to ze u nas dostaniesz spodnie z odpinanymi nogawkami gratis to nie jest dla ciebie promocja... To co to jest ?

no obowiazkki zaniedbuje, to prawda :(

ale promocje tez szykuje spodnie Millo lukka 259 (jeszcze nie teraz) w jakiejs tam promocji bo katalogowe ceny byly b. rozne kojarze chyba z 3. Drozaly tanialy drozaly... . Az boje sie cos napisac przy nich :) :)
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl

Odpowiedz
wiesiek; poniewaz jestes zwiazany z innym sklepem podpisuj sie z laski swojej jako sklep
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl

Odpowiedz
Nie rozumiem Was drodzy , macie spodnie z odpinaną nogawka w cenie zwykłych i jeszcze jest źle , horyzonty mają lepszą cenę niż u konkurencji więc trza się cieszyć a nie marudzić .Proste . nie chcesz tych spodnie uważasz że są za drogie , kup u konkurencji bez odpinanej nogawki w tej samej cenie.
wybaczcie ale Wasze podejście do tematu jest dziwne .
-------------------------------------------
marin

Odpowiedz
Takie właśnie zastanawianie się co by tu przy nich napisać Darku wiele mówi o metodach jakie stosujecie...
Rozumiem, że nie wiecie po ile te spodnie teraz sprzedajecie????
Jeśli wiecie, to już masz rozwiązanie co napisać prze promocji.

Odpowiedz
Jak dla mnie sprzedawać można za 100 zł towar, który u innych jest za 10 zł i nic do tego nikomu - mamy w miarę wolny rynek i to rynek zweryfikuje, kto u kogoś takiego kupi. Niemniej nie nazywajmy promocją czegoś, co promocją nie jest to primo, a secundo wewnętrzny bałagan, brak przepływu informacji pomiędzy tajemniczymi działami i inne mankamenty dotyczące funkcjonowania sklepu nie są chyba powodem do chwalenia się i obnoszenie się z nimi, jako usprawiedliwieniem wytykanych pomyłek jest co najmniej niepoważne. Taka moja opinia, jako klienta.
-------------------------------------------
pozdrawiam!

Odpowiedz
The_vagabond - ale mi caly czas chodzilo o cos innego - horyzont przed sezonem sprzedawal je takze w promocji ze 199 na 179, a gdy zrobilo sie cieplo ponad 200 i cena promocyjna 199...dla kogos kto jest stalym klientem i wie co w trawie piszczy troche to wyglada nie za milo..
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr

Odpowiedz
kacper; prawda jest taka ze cena ich powinna byc zmieniona juz wiosna. Poniewaz nie mielismy wszystkich rozmiarow (dostawa sie opozniala) zostawilismy je w starej cenie chyba do polowy maja.

Jezeli sledzisz nasz sklep to pamietaj ze teraz mamy jeszcze ceny wyprzedazowe zimy a praktycznie czesto z dnia na dzien zmienimy ceny butow skiturowych, spodni narciarskich, rekawiczek... nie wszystkich ale napewno modeli kontynuowanych tak
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl

Odpowiedz
kiepsko to wygladalo troche...serio serio...

a stary stuff to norma ze musi byc taniej - w koncu nie ta moda - nie te kolory ;)
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr

Odpowiedz
darek nie masz jakiejś płchty wolfskina w promo? ale serio pytam. może być na lewo...
-------------------------------------------
http://outdoor.org.pl/forum/index.php?topic=599.0

Odpowiedz
a ja podam taki przykład -choktoi berghausa- kto by go nie chwalił??promocja 499 nie zła nie?przynajmniej była taka w zeszłym sezonie , a wtym roku promocja na 649 i se kurde w brode pluje...no ale przeciez jest wciąz promocja;D, pani w sklepie powiedziała ze to poprostu cena wyjsciowa sie zmieniła i jestem w stanie w to uwierzyć w koncu firma ma prawo podnieść cene swojego produktu kiedy tylko zechce-ot co wywalczyli nasi rodzice;D i prosze sie nie dziwic polityce sklepu...jak chca to niech sami pohandluja ciekawe do jakich chwytów zejdą ludzie którzy krytykują zgadzam sie w zupełności z vagabondem w konću rynek outdorr to nie caritas- na szczescie nie jestesmy panstwem wyznaniowym wiec każdy moze kupowac gdzie chce i za ile...czasami mam wrazenie że niektórym to by najlepiej sprzet do domu przywieść i zaprezentować najlepiej odrazu z testem wytrzymałościowym etc...a ta fajna sprawa z polowaniem na okazje cenowe możeuda mi sie znaleść coś za jakąś fajną kaske...rynek zweryfikuje i jeżeli ktoś prowadzi nieczyste gry odpadnie, jednak i rynek ma swoje zasady których sie nie ominie, np wzrost cen w zakupie..., inaczej giniesz
-------------------------------------------
zupełna pustka tylko ten wiatr me skronie muska...

Odpowiedz
?? nadal sa po 499...tylko trzeba trafic na stara dostawe :)))
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr/

Odpowiedz
Jezeli juz jest watek o wspanaiłych sprzedawcach, to mam pytanie do przedstawicieli e-horyzontu.

Czy na swojej stronie umieszczacie tylko pochlebne opinie o swoim sklepie? Bo moja- całkowicie zgodna z rzeczywistością, nie łamiąca w żaden sposób regulaminu- zamieszczona nie została.

Kupiłem kurtkę, od momentu wpłaty czekałem prawie tydzień. Po otrzymaniu paczki stwierdziłem, że to inna niż zamawiałem. Z trudem dodzwoniłem się do e-horyzontu, otrzymalem numer do firmy kurierskiej. Z nimi tez byly perypetie, ale to juz inny temat. W kazdym razie do e-horyzontu kurtka trafila w poniedzialek. Cierpliwie czekam-bo zbliza się moj urlop i wyjazd, kurtka jest bardzo potrzebna. A tutaj kolejne dni mijają. W koncu w czwartek nie wytrzymalem i dzwonie. Okazuje sie, ze kurtka u was leży i czeka!(nie wiem na co). Dopiero po tym kolejnym telefonie kurtka została wysłana, trafiła do mnie w poniedziałek. Łacznie - ponad 3 tygodnie oczekiwania od momentu wpłaty! W miedzyczasie zadnych prob wyjasnienia sprawy ze strony e-horyzontu.
Gdy przesłałem komentarz- nie zostal zamieszczony. To mnie juz dobiło.

Zamawialem towary w kilku sklepach ze sprzetem turystycznym- Skalniak, Grappa, Itur - i kilku innych. NIGDY nie bylo takich problemów. A potem jeszcze skasowanie obiektywnego komentarza. Podejscie do klienta ZENUJĄCE. Wyslalem kolejny komentarz i czekm na zamieszczenie, ciekaw jestem czy i tym razem ktos go wykasuje.

Jezeli chodzi o ludzi pracujących w sklepach stacjonarnych horyzontu- to pełen profesjonalizm i pozostawili u mnie same mile wrazenia. Ale sklep internetowy- bardzo mnie rozczarował.
-------------------------------------------
-Dogbrother-

Odpowiedz
PITdoggy>> mam podobne odczucia - kiedyś zamówiłem w Horyzoncie czołówkę Termite'a - doszedł inny model, ale potrzebowałem jej ''na wczoraj'' więc nie bawiłem się w odsyłanie i narzekanie.
Identycznie sytuacja przedstawia się jeśli chodzi o opinie ichniejszych towarów - przed ostatnią zmianą wizualizacyjną sklepu online, na stronie napisałem kilka opinii, część z nich była niepochlebna produktom, o dziwo, owe poznikały, zostały się tylko pozytywne...
Ale to na pewno tylko przypadek...
-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...

Odpowiedz
Moze więc przypadkiem ktoś z horyzontu nam tutaj odpowie, czemu w sposób magiczny znikają komentarze a sprzedawcy lelceważąco traktują klientów. Chetnie się dowiem.
-------------------------------------------
-Dogbrother-

Odpowiedz
no jak to dlaczego ??? przez przypadek, chyba nie chcecie zasugerować że to celowe działanie?

Odpowiedz
kaikow ; daj szanse :)

pitdoggy, spin; podaliscie wlasciwe adresy zwrotne przy opiniach?

Poprosze to ktos sie wypowie z dzialu obslugi e-horyzontu
-------------------------------------------
darek e-horyzont, www.ratujtybet.pl

Odpowiedz
to akurat może być wina mojej przegladarki, ale kilku opinii o produktach też nie udało mi się zamieścic na e-horyzont.pl .... a nie było tak źle, oceny od 2 do 4...
---
Edytowany: 2007-09-13 19:39:28

Odpowiedz
Dwukrotnie podawałem właściwy adres.
-------------------------------------------
-Dogbrother-

Odpowiedz
nagle ukazała się opinia:

http://www.e-horyzont.pl/site/?mod=opini...c4d1f6b7de

dziękuje za wyjaśnienie zasad, an jakich działają banki i przelewy, ale to nie było konieczne- magisterkę pisałem z prawa bankowego. Czas jaki podałem liczyłem od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie horyzontu, nie od momentu dokonania przelewu-żeby uściślić.
Natomiast z ta anonimową opinią zupełnie nie wiem o co chodzi- podałem moj nick i mail, dokladnie jak w przypadku umieszczonej dzisiaj opinii.
Jezeli chodzi o termin realizacji reklamacji- opierałem się na deklaracjach ustnych pracownicy e-horyzontu, która zapewniła mnie iż kurtka zostanie wysłana tego samego dnia, w którym zareklamowany produkt trafi do was. Bardzo mi na tym zależało ze względu na urlop-upewniłem się że macie na miejscu właściwy produkt. Tymczasem kurtka trafiła do firmy w poniedzialek, a właściwy towar został do mnie wysłany po telefonicznej interwencji dopiero w piatek.

W kazdym razie cieszę się, ze opinia została jednak zamieszczona, szkoda ze dopiero kolejna i po wzmiance na forum.
-------------------------------------------
-Dogbrother-

Odpowiedz
Korzystając z okazji - Darku, w ofercie Horyzontu jest kurtka Jacka Wolfskina COSMIC FOG. Nie ma jej w katalogu JW na rok 2007 i nie ma jej na stronie JW. Czy to jakiś niszowy model czy może zeszły rok. Podoba mi sie i chętnie bym ją zanabył, ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji co to jest i jakie właściwości ma ten Texapore 2,5L. Jakie ma parametry? Jak z wytrzymałością na rozdarcia? Jakieś opinie o tej kurtce?

Z góry dzięki

Łukasz
-------------------------------------------
www.dolina-rospudy.pl

-
https://lukaszsupergan.com/

Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
Odpowiedz


Skocz do: