rumcajs ; nie zalamuj mnie, a poczytaj czasmi dokladniej ;
jezeli to ze u nas dostaniesz spodnie z odpinanymi nogawkami gratis to nie jest dla ciebie promocja... To co to jest ?
no obowiazkki zaniedbuje, to prawda :(
ale promocje tez szykuje spodnie Millo lukka 259 (jeszcze nie teraz) w jakiejs tam promocji bo katalogowe ceny byly b. rozne kojarze chyba z 3. Drozaly tanialy drozaly... . Az boje sie cos napisac przy nich :) :)
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl
wiesiek; poniewaz jestes zwiazany z innym sklepem podpisuj sie z laski swojej jako sklep
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl
Nie rozumiem Was drodzy , macie spodnie z odpinaną nogawka w cenie zwykłych i jeszcze jest źle , horyzonty mają lepszą cenę niż u konkurencji więc trza się cieszyć a nie marudzić .Proste . nie chcesz tych spodnie uważasz że są za drogie , kup u konkurencji bez odpinanej nogawki w tej samej cenie.
wybaczcie ale Wasze podejście do tematu jest dziwne .
-------------------------------------------
marin
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 2
Dołączył: 23.06.2005
Takie właśnie zastanawianie się co by tu przy nich napisać Darku wiele mówi o metodach jakie stosujecie...
Rozumiem, że nie wiecie po ile te spodnie teraz sprzedajecie????
Jeśli wiecie, to już masz rozwiązanie co napisać prze promocji.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.05.2007
Jak dla mnie sprzedawać można za 100 zł towar, który u innych jest za 10 zł i nic do tego nikomu - mamy w miarę wolny rynek i to rynek zweryfikuje, kto u kogoś takiego kupi. Niemniej nie nazywajmy promocją czegoś, co promocją nie jest to primo, a secundo wewnętrzny bałagan, brak przepływu informacji pomiędzy tajemniczymi działami i inne mankamenty dotyczące funkcjonowania sklepu nie są chyba powodem do chwalenia się i obnoszenie się z nimi, jako usprawiedliwieniem wytykanych pomyłek jest co najmniej niepoważne. Taka moja opinia, jako klienta.
-------------------------------------------
pozdrawiam!
Liczba postów: 528
Liczba wątków: 6
Dołączył: 30.09.2006
The_vagabond - ale mi caly czas chodzilo o cos innego - horyzont przed sezonem sprzedawal je takze w promocji ze 199 na 179, a gdy zrobilo sie cieplo ponad 200 i cena promocyjna 199...dla kogos kto jest stalym klientem i wie co w trawie piszczy troche to wyglada nie za milo..
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr
kacper; prawda jest taka ze cena ich powinna byc zmieniona juz wiosna. Poniewaz nie mielismy wszystkich rozmiarow (dostawa sie opozniala) zostawilismy je w starej cenie chyba do polowy maja.
Jezeli sledzisz nasz sklep to pamietaj ze teraz mamy jeszcze ceny wyprzedazowe zimy a praktycznie czesto z dnia na dzien zmienimy ceny butow skiturowych, spodni narciarskich, rekawiczek... nie wszystkich ale napewno modeli kontynuowanych tak
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl
Liczba postów: 528
Liczba wątków: 6
Dołączył: 30.09.2006
kiepsko to wygladalo troche...serio serio...
a stary stuff to norma ze musi byc taniej - w koncu nie ta moda - nie te kolory ;)
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr
darek nie masz jakiejś płchty wolfskina w promo? ale serio pytam. może być na lewo...
-------------------------------------------
http://outdoor.org.pl/forum/index.php?topic=599.0
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 01.05.2007
a ja podam taki przykład -choktoi berghausa- kto by go nie chwalił??promocja 499 nie zła nie?przynajmniej była taka w zeszłym sezonie , a wtym roku promocja na 649 i se kurde w brode pluje...no ale przeciez jest wciąz promocja;D, pani w sklepie powiedziała ze to poprostu cena wyjsciowa sie zmieniła i jestem w stanie w to uwierzyć w koncu firma ma prawo podnieść cene swojego produktu kiedy tylko zechce-ot co wywalczyli nasi rodzice;D i prosze sie nie dziwic polityce sklepu...jak chca to niech sami pohandluja ciekawe do jakich chwytów zejdą ludzie którzy krytykują zgadzam sie w zupełności z vagabondem w konću rynek outdorr to nie caritas- na szczescie nie jestesmy panstwem wyznaniowym wiec każdy moze kupowac gdzie chce i za ile...czasami mam wrazenie że niektórym to by najlepiej sprzet do domu przywieść i zaprezentować najlepiej odrazu z testem wytrzymałościowym etc...a ta fajna sprawa z polowaniem na okazje cenowe możeuda mi sie znaleść coś za jakąś fajną kaske...rynek zweryfikuje i jeżeli ktoś prowadzi nieczyste gry odpadnie, jednak i rynek ma swoje zasady których sie nie ominie, np wzrost cen w zakupie..., inaczej giniesz
-------------------------------------------
zupełna pustka tylko ten wiatr me skronie muska...
Liczba postów: 528
Liczba wątków: 6
Dołączył: 30.09.2006
?? nadal sa po 499...tylko trzeba trafic na stara dostawe :)))
-------------------------------------------
http://www.toya.net.pl/~kazzperr/
Liczba postów: 3243
Liczba wątków: 14
Dołączył: 12.09.2007
Jezeli juz jest watek o wspanaiłych sprzedawcach, to mam pytanie do przedstawicieli e-horyzontu.
Czy na swojej stronie umieszczacie tylko pochlebne opinie o swoim sklepie? Bo moja- całkowicie zgodna z rzeczywistością, nie łamiąca w żaden sposób regulaminu- zamieszczona nie została.
Kupiłem kurtkę, od momentu wpłaty czekałem prawie tydzień. Po otrzymaniu paczki stwierdziłem, że to inna niż zamawiałem. Z trudem dodzwoniłem się do e-horyzontu, otrzymalem numer do firmy kurierskiej. Z nimi tez byly perypetie, ale to juz inny temat. W kazdym razie do e-horyzontu kurtka trafila w poniedzialek. Cierpliwie czekam-bo zbliza się moj urlop i wyjazd, kurtka jest bardzo potrzebna. A tutaj kolejne dni mijają. W koncu w czwartek nie wytrzymalem i dzwonie. Okazuje sie, ze kurtka u was leży i czeka!(nie wiem na co). Dopiero po tym kolejnym telefonie kurtka została wysłana, trafiła do mnie w poniedziałek. Łacznie - ponad 3 tygodnie oczekiwania od momentu wpłaty! W miedzyczasie zadnych prob wyjasnienia sprawy ze strony e-horyzontu.
Gdy przesłałem komentarz- nie zostal zamieszczony. To mnie juz dobiło.
Zamawialem towary w kilku sklepach ze sprzetem turystycznym- Skalniak, Grappa, Itur - i kilku innych. NIGDY nie bylo takich problemów. A potem jeszcze skasowanie obiektywnego komentarza. Podejscie do klienta ZENUJĄCE. Wyslalem kolejny komentarz i czekm na zamieszczenie, ciekaw jestem czy i tym razem ktos go wykasuje.
Jezeli chodzi o ludzi pracujących w sklepach stacjonarnych horyzontu- to pełen profesjonalizm i pozostawili u mnie same mile wrazenia. Ale sklep internetowy- bardzo mnie rozczarował.
-------------------------------------------
-Dogbrother-
Liczba postów: 1750
Liczba wątków: 29
Dołączył: 07.01.2006
PITdoggy>> mam podobne odczucia - kiedyś zamówiłem w Horyzoncie czołówkę Termite'a - doszedł inny model, ale potrzebowałem jej ''na wczoraj'' więc nie bawiłem się w odsyłanie i narzekanie.
Identycznie sytuacja przedstawia się jeśli chodzi o opinie ichniejszych towarów - przed ostatnią zmianą wizualizacyjną sklepu online, na stronie napisałem kilka opinii, część z nich była niepochlebna produktom, o dziwo, owe poznikały, zostały się tylko pozytywne...
Ale to na pewno tylko przypadek...
-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...
Liczba postów: 3243
Liczba wątków: 14
Dołączył: 12.09.2007
Moze więc przypadkiem ktoś z horyzontu nam tutaj odpowie, czemu w sposób magiczny znikają komentarze a sprzedawcy lelceważąco traktują klientów. Chetnie się dowiem.
-------------------------------------------
-Dogbrother-
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.05.2007
no jak to dlaczego ??? przez przypadek, chyba nie chcecie zasugerować że to celowe działanie?
kaikow ; daj szanse :)
pitdoggy, spin; podaliscie wlasciwe adresy zwrotne przy opiniach?
Poprosze to ktos sie wypowie z dzialu obslugi e-horyzontu
-------------------------------------------
darek e-horyzont, www.ratujtybet.pl
Liczba postów: 3390
Liczba wątków: 12
Dołączył: 22.03.2007
to akurat może być wina mojej przegladarki, ale kilku opinii o produktach też nie udało mi się zamieścic na e-horyzont.pl .... a nie było tak źle, oceny od 2 do 4...
---
Edytowany: 2007-09-13 19:39:28
Liczba postów: 3243
Liczba wątków: 14
Dołączył: 12.09.2007
Dwukrotnie podawałem właściwy adres.
-------------------------------------------
-Dogbrother-
Liczba postów: 3243
Liczba wątków: 14
Dołączył: 12.09.2007
nagle ukazała się opinia:
http://www.e-horyzont.pl/site/?mod=opini...c4d1f6b7de
dziękuje za wyjaśnienie zasad, an jakich działają banki i przelewy, ale to nie było konieczne- magisterkę pisałem z prawa bankowego. Czas jaki podałem liczyłem od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie horyzontu, nie od momentu dokonania przelewu-żeby uściślić.
Natomiast z ta anonimową opinią zupełnie nie wiem o co chodzi- podałem moj nick i mail, dokladnie jak w przypadku umieszczonej dzisiaj opinii.
Jezeli chodzi o termin realizacji reklamacji- opierałem się na deklaracjach ustnych pracownicy e-horyzontu, która zapewniła mnie iż kurtka zostanie wysłana tego samego dnia, w którym zareklamowany produkt trafi do was. Bardzo mi na tym zależało ze względu na urlop-upewniłem się że macie na miejscu właściwy produkt. Tymczasem kurtka trafiła do firmy w poniedzialek, a właściwy towar został do mnie wysłany po telefonicznej interwencji dopiero w piatek.
W kazdym razie cieszę się, ze opinia została jednak zamieszczona, szkoda ze dopiero kolejna i po wzmiance na forum.
-------------------------------------------
-Dogbrother-
Liczba postów: 927
Liczba wątków: 31
Dołączył: 12.04.2005
Korzystając z okazji - Darku, w ofercie Horyzontu jest kurtka Jacka Wolfskina COSMIC FOG. Nie ma jej w katalogu JW na rok 2007 i nie ma jej na stronie JW. Czy to jakiś niszowy model czy może zeszły rok. Podoba mi sie i chętnie bym ją zanabył, ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji co to jest i jakie właściwości ma ten Texapore 2,5L. Jakie ma parametry? Jak z wytrzymałością na rozdarcia? Jakieś opinie o tej kurtce?
Z góry dzięki
Łukasz
-------------------------------------------
www.dolina-rospudy.pl
|