To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
Zgadzam się zupełnie z simbą i z tymi wszystkimi co chwalą obsługę ze sklepu Grappa. To rzeczywiście wyjątkowy sklep i fachowe porady, zrobiłem tam dobre zakupy, polecam wszystkim.

Odpowiedz
zaraz ktoś napisze że to sie ktoś pod kogoś podszywa tak chwalicie

OT
a ja ze swojej strony dziękuje w imieniu małżonki i też sie pisze ale na 20 ;-)
-------------------------------------------
lelum po lelum

Odpowiedz
Ostatnimi czasy szukam rękawiczek ze stretchu. Zwiedziłem parę sklepów w Warszawce, ale najbardziej zaciekawiła mnie pani w sklepie HM na Królewskiej. Zapytałem się czy mają rękawiczki Kanfora z Power Stretchu. Niestety nie mieli, zaproponowała więc rękawiczki Marmota, które były 3-krotnie droższe. Powiedziałem jej, że raczej podziekuje, bo Kanfor robi taniej, zaś materiał jest ten sam. Na co ona zareagowała: ''Ale wie pan, Kanfor nie robi z orginalnego materiału. Tylko Marmot ma ten Power Stretch ''original'' (oczywiście powiedziała to słowo po angielsku:))

Fajnie było też w Pakerze - tam pan odpowiedział mi, że rękawiczek nie maja i mieć nie będą (a na stronie posiadają w asortymencie).

Tak na koniec, troszkę mniej turystycznie. Zachodzę do demobilu B-52 na Miedzianej i pytam się sprzedawcy czy mają spodnie DCU Tricolor NYCO rip-stop w rozmiarze large long, na co pan ''Słucham? Może pan mówić jaśniej'' :D
-------------------------------------------
Rzez

Odpowiedz
Zachodzę do demobilu B-52 na Miedzianej i pytam się sprzedawcy czy mają spodnie DCU Tricolor NYCO rip-stop w rozmiarze large long, na co pan ''Słucham? Może pan mówić jaśniej'' :D


''... więc pierdłem, rzygłem i wyszłem bo chamstwa nie zniese...''

Chciałeś go wprowadzić w zakłopotanie czy ponabijać się? Bo na jego miejscu zapytałbym czy mógłbyś to przełożyć na polski.
-------------------------------------------
www.on-top.pl

-
https://lukaszsupergan.com/

Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
Odpowiedz
Sołtys: Jakbyś wykuł katalog na pamięć jak ~Rzez, to też chciałbys się wykazać :-)

Odpowiedz
Nie no, bez przesady. Ide do sklepu, pytam o konkretny towar. Zakładam, że osoba która tam pracuje jest kompetentna. A pytanie wcale przecież nie jest jakieś skomplikowane : DCU - krój, Tricolor - barwy, NYCO - mieszanina materiału, rip-stop - siateczka, large long - rozmiar.

Podobnie, gdy wybieram się do sklepów turystycznych pytam o konkretny towar, nie ma to zazwyczaj dziękuję, jest - sprawdzam cenę, jeżeli mi odpowiada - kupuje.
-------------------------------------------
Rzez

Odpowiedz
Ostatnio chciałem kupić w horyzoncie w promocji buty dla syna. Zadzwoniłem do Katowic zapytać czy mają na sklepie potrzebny rozmiar – nie mieli. Wypisałem zamówienie w sklepie internetowym, wysłałem i czekam...i nic. Nie dostałem mejla ani telefonu więc dzwonię żeby się dowiedzieć czy są jeszcze w rozmiarze który potrzebuję, czy zamówienie doszło. Miła pani poinformowała mnie, że mieli jedną parę , ktoś je zamówił i na następny dzień skontaktuje się ze mną sklep z Katowic bo to u nich są te buty. Jeżeli ten ktoś ich nie kupi będę szczęśliwcem który je dostanie. Dzień minął i nic więc ja dzwonię do Katowic. Owszem nie kupił ich ale przede mną jest jeszcze ktoś w kolejce. Po ośmiu dniach nie dostałem potwierdzenia zamówienia (lub jego odrzucenia) Totalne olewanie klienta. Pomijam fakt, że zapisy na jedną parę butów jak za komuny.

Odpowiedz
''A pytanie wcale przecież nie jest jakieś skomplikowane : DCU - krój, Tricolor - barwy, NYCO - mieszanina materiału, rip-stop - siateczka, large long - rozmiar.''

Nie, wcale... Bo jeśli na stanie sklepu mam 150 egzemplarzy z 30 modeli to oczywiście ZAWSZE pamiętam, że ten po prawej na górze jest dostępny również w ciemno-bordowo-niebieskim kolorze, między innymi w wersji XXL.
-------------------------------------------
www.on-top.pl

-
https://lukaszsupergan.com/

Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
Odpowiedz
kaikow; a jaki to byl model rozmiar? moze cos znajde ... :)
a wyjasnien udziela Tobie chlopacy z z dzialu obslugi

tylko jak bys napisal tak jutro do 12 bo potem wyjezdzam na targi
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

Odpowiedz
darek chodziło o buty KIDS SNOW CARVER rozmiar 37 ale co tu jest do wyjaśnienia ? Wyjaśnić to możecie sobie Wy w sklepie jak się traktuje klientów. Pozdrawiam

Odpowiedz
mialem nie pisac, bo nie jestem typem pretensjonalnym ale napisze pro publico bono.. pod koniec lata w zeszlym roku stanalem przed koniecznoscia uzupelnienia pewnych elementow mojego ekwipunku turystycznego w zwiazku z planowanym wyjazdem; glownym elementem tego zakupu miala byc kurtka membranowa, ktora, po dokonaniu analizy rynku i wlasnych doswiadczen, wybralem; ustalilem, ze wybrany przeze mnie model i rozmiar znajduja sie w horyzoncie we wrocku na ulicy ladnej, po czym udalem sie tam i nabylem w drodze zakupu; po dwoch dniach udalem sie do ww sklepu ponownie w celu nabycia recznikow syntetycznych; w trakcie zaplaty niefrasobliwie i z glupia frant spytalem kasujacego mnie mlodego czlowieka (notabene tego samego, ktory kasowal moj poprzedni zakup) czy z racji tego, iz dokonuje ponownego zakupu, ktorego wartosc lacznie z poprzednim wynosi jednak troche wiecej niz 50 zlotych (choc tak naprawde wartosc nie ma tu nic do rzeczy), nie zasluguje przypadkiem na jakis opust czy tez moze na jakas karte stalego klienta, ow mlody czlowiek wyjasnil mi, ze na ichniejsza karte jeszcze nie zasluguje ze wzgledu na wartosc zakupow (co nie wzbudzilo we mnie niepokoju), po czym dorzucil jakby lekko zdziwiony moja niewiedza, ze oczywiscie honorowane sa karty rabatowe innych sprzedawcow...jako, ze jestem stalym klientem innej sieci sklepow turystycznych we wrocku, nawiasem mowiac trzy z nich znajduja sie w bezposrednim sasiedztwie opisywanego tu horyzontu, wspomnialem o tym mlodemu czlowiekowi i okazalem 10% karte rabatowa tejze sieci, ktora zostala uwzgledniona; poczulem sie zdezorientowany, wydymany, wycwaniaczony i zrobilo mi sie przykro...czy mlody czlowek 2 dni wczesniej nie wiedzial o istnieniu mechanizmu honorowania znizek innych sprzedawcow, czy tez moze dostal wytyczne odnosnie nie informowania o takim szczegole w przypadku zakupow w ogole a na wieksze kwoty w szczegolnosci, a moze mial zly dzien i dodatkowo sie mu nie spodobalem?...wobec pytania o mozliwosc uwzglednienia w biezacym zakupie wiekszej znizki niz wynika to z wartosci na karcie nie zapadlo nawet klopotliwe milczenie, a nawet wydawalo mi sie, ze zauwazylem nikły usmiech....ale to mi sie z pewnoscia tylko wydawalo....
nie chodzi mi tu o kase, nie chodzi o 2 pary skarpet, ktore za znizke za kurtke moglbym kupic, ale idzie o poczucie zrobienia, a w tym przypadku nie zrobienia, dobrego interesu tj interesu dobrego dla kupujacego i sprzedajacego, czyli idei, ktora stanowi miedzy innymi o sensie funkcjonowania takich forow i takich watkow....
pozdrawiam
-------------------------------------------
tomeksolo

Odpowiedz
aha! no i moral:
''ZADBAJ O SIEBIE SAM, MOZESZ BOWIEM BYC PEWIEN, ZE NIKT NIE ZROBI TEGO ZA CIEBIE!''
-------------------------------------------
tomeksolo

Odpowiedz
widze że ludkowie piszą też uwagi o sklepach i sprzedawcach może jakieś uwagi na temat K2 w Lublinie? chętnie posłucham :-)

Odpowiedz
tomeksolo; nie jestem pewien czy na karte konkurencyjnego sklepu powinnienes dostac rabat :) .... generalnie temat rzeka jak przy dawaniu rabatow

kaikow ; niestety nic podobnego juz w tym rozmiarze nie mamy, myslalem ze moze cos gdzies znajde...

Moj taki moral; :) nie myli sie ten ktory nic nie robi
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

Odpowiedz
Hehe mr.morty dobrzy jesteście.2 miesiące temu szukałem polarka Argir,byłem uparty jak osioł na ten model a nigdzie w okolicy nie było mojego rozmiaru..od was wyszedłem z Roaldem na grzbiecie i kontent jestem z tego bardzo :)
A tak w ogóle to macie jakieś karty stałego klienta?Bo na wiosnę do Meindli się przymierzam i nie wiem ile kapuchy mam wam zostawić,żeby liczyć na jakąś sensowną zniżkę :D

-------------------------------------------
tak czy siak pozdrawiam

Odpowiedz
mkk wpadaj to pogadamy - nie bedzie problmu
co ddo kart ii iinnych rzeczy - wkrotce zamiierzam zrobiic w pracy mala rewoluucjee

-------------------------------------------
klawa mi siie zepssła

Odpowiedz
Co do wiedzy jaka posiada obsluga sklepow to dorzuce swoje trzy grosze. Zamierzam zakupic buty i szczerze mowiac wiecej sie dowiedzialam z
forum niz pytajac w sklepie ale to nie o tym ma byc.

Sytuacja w pewnym znanym sklepie w Krakowie (nie podam nazwy bo to nie o to chodzi). Zapytalam o konkretne buty a wlasciwie o rodzaj vibramu. I jakiez bylo moje zdziwenie kiedy obslugujacy mnie Pan pewnie odpowiedzial ze producenci nie podaje tego typu informacji !!!!!!!!!! Widzac jego 100% pewną mine odpuscilam i nie drazyla tematu. Nie sprawia mi przyjemnosci udawadnianie innym niewiedzy lub tez ze nie maja racji.
Dodam ze jest to znana firma i grzebiac w necie odnalazlam to czego szukala, bez problemow.
Nie spodobala mi sie rowniez jego mina kiedy zaproponowal mi inne buty a ja odpowiedzialam ze juz je mierzylam i mi nie pasuja. Na jego stwierdzenie: jak to? przeciez to super fajne buty itd. odparalam (zgodnie z prawda) ze przeciez kazdy ma inna stope i nie kazde buty musza byc dla mnie wygodne. Chyba nie musze nikomu opisywac miny na zasadzie: ''baba- nic dodac nic ujac''. a takowa wlasnie mial na twarzy.

Mysle ze chcial mi wcisnac jakis badziew znaczy buty, bo kiedy zauwazyl ze sie troszke orientuje w temacie i nie pytam o bzdury to zmienilo sie rowniez jego podejscie.
Jesli tylko dostane jakis upust to mysle ze kupie u nich te butki [a upust dlatego ze cena butow przekracza moj budzet :( ]

W sumie pozniej nie bylo juz tak zle poza ta jedna wpadka. Pytanie tylko czy w pozostalych kwestiach moge im ufac?
-------------------------------------------
cziwosz

Odpowiedz
cziwosz jeśli dobrze myślę to w tym znanym sklepie możesz dostać co najwyżej 5% rabatu na ''kartę stałego klienta'', jeśli nie masz takowej możesz popytać znajomych albo ja Ci pożyczę...a swoją drogą jakie to buty ?


-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim ...

Odpowiedz
bo jeśli to inny znany sklep - na Szewskiej to ciężko będzie jakikolwiek rabat ugryźć :/
-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim ...

Odpowiedz
no wlasnie jesli to pewien sklep na siennej to ja tez cos wiem jak to tam jest z traktowaniem dziewczyn - jakkolwiek bym nie wygladala, to i tak zawsze traktuja mnie tam jak glupiutka rozowa blondynke w bialych kozaczkach (a opis ten nie pasuje do mnie w zadnym calu)... jesli to ten sam sklep co mysli Spineless to 5% dostaniesz tez na karte euro26 jesli masz... jak cos to tez ci moge pozyczyc (albo euro26 albo stalego klienta...)

Odpowiedz


Skocz do: