18-07-2005, 08:31
-> Bleys
Absolutnie nie miałem podobnych kłopotów z XGK
Był używany 3/4 roku w Peru, również przy znacznej wilgotności - nic nie rdzewieje (widać na fotce, zresztą gdyby rdzewiało to bym to opisał w teście). Uzywany był nieraz z paliwem ze stacji bezynowej - ropa i benzyną i wymagał częstszego czyszczenia, ale np. 2 razy częstszego, a nie bezustannego. Czyszczenie polegało na wyczyszczeniu rurki doprowadzającej paliwo i odkręceniu dyszy i wyczyszczeniu w środku - robiłem to spokojnie w zimę, w rękawicach, do założenia dyszy zostawałem na chwilkę tylko w cienkich rękawicach - radzilismy sobie z kumplami bez problemu...
Proponuję żebyś napisał test swojego palnika, bo Twoje zastrzeżenia dotyczą innego modelu. Może po prostu wybrałeś nieodpowiedni dla siebie i warunków użytkowania palnik?
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...
Absolutnie nie miałem podobnych kłopotów z XGK
Był używany 3/4 roku w Peru, również przy znacznej wilgotności - nic nie rdzewieje (widać na fotce, zresztą gdyby rdzewiało to bym to opisał w teście). Uzywany był nieraz z paliwem ze stacji bezynowej - ropa i benzyną i wymagał częstszego czyszczenia, ale np. 2 razy częstszego, a nie bezustannego. Czyszczenie polegało na wyczyszczeniu rurki doprowadzającej paliwo i odkręceniu dyszy i wyczyszczeniu w środku - robiłem to spokojnie w zimę, w rękawicach, do założenia dyszy zostawałem na chwilkę tylko w cienkich rękawicach - radzilismy sobie z kumplami bez problemu...
Proponuję żebyś napisał test swojego palnika, bo Twoje zastrzeżenia dotyczą innego modelu. Może po prostu wybrałeś nieodpowiedni dla siebie i warunków użytkowania palnik?
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...