11-08-2012, 12:12
Niekoniecznie zawsze wysoka cena, tudzież jej podwyżka może skończyć się źle dla firmy. Przykłady z innych branż: strategia cenowa Mercedesa-Daimlera na rynku w USA, wódki Absolut->Smirnoff, Grey Goose -> Absolut, itd...
Pierwszy z brzegu odnośnik:
http://www.brandingstrategyinsider.com/2...move-.html
Po prostu Pajak ma taką a nie inną strategię i tyle. A czy jakość odpowiada cenie to już nie wiem, niczego ich nie mam w szafie.
To tak off-topic, bo wg mnie rozważania na temat ceny za wysokiej/niskiej są tu bezsensowne, sprzedaje się to super dla Pajaka, nie sprzedaje, no cóż...
Pierwszy z brzegu odnośnik:
http://www.brandingstrategyinsider.com/2...move-.html
Po prostu Pajak ma taką a nie inną strategię i tyle. A czy jakość odpowiada cenie to już nie wiem, niczego ich nie mam w szafie.
To tak off-topic, bo wg mnie rozważania na temat ceny za wysokiej/niskiej są tu bezsensowne, sprzedaje się to super dla Pajaka, nie sprzedaje, no cóż...