11-08-2012, 11:30
Wlasnie z takiego podejscia czesc firm upadalo, albo mialo problemy. Woleli sprzedawac mniej a drozej, a jak sie okazywalo ze bylo za drogo i spadala sprzedaz to juz bylo ciezko. W wielu branzach bylo tak ze dopoki byla rozsadna cena to byla duza sprzedaz i jakis tam rozwoj, potem byly podwyzyki cen i sprzedaz mocno spadala. Bardzo ladnie widac to w rowerach, firmy jak author, kross, kellys zalewaly rynek bo nie byly drogie a jakosc przyzwoita jednak jak zaczeli sobie coraz bardziej podnosic cene to nagle coraz to mniej bylo widac ich rowerow. NAsze osrodki narciarskie podobnie zero zmian i jak najwieksze ceny bo i tak sa tlumy ale nagle sie okazalo ze ludzie juz nie chca sie zalatwiac w krzakach, ze nie chca parkowac samochodow w blocie i po rowach czy stac w godzinnych kolejkach i pojawil sie problem. Wszystko zweryfikuje rynek.
-------------------------------------------
http://www.panoramio.com/user/90763
-------------------------------------------
http://www.panoramio.com/user/90763