10-08-2012, 13:16
to ja cię oświecę:
produkt jest generalnie nie nowy, znany itd
firma to śrdnia / średnio-niższa półka jakościowa która produkowała przyzwoite rzeczy w przeciętnych cenach
Tyle, że ten dość solidny (w kontekście starej ceny) produkt okazuje się słabawy z nową ceną. I tyle. Nie można rozpatrywać go w oderwaniu od ceny bo to różnica nie kilku, tylko kilkudziesięciu procent a sam produkt się nie zmienił zasadniczo.
-------------------------------------------
ot
produkt jest generalnie nie nowy, znany itd
firma to śrdnia / średnio-niższa półka jakościowa która produkowała przyzwoite rzeczy w przeciętnych cenach
Tyle, że ten dość solidny (w kontekście starej ceny) produkt okazuje się słabawy z nową ceną. I tyle. Nie można rozpatrywać go w oderwaniu od ceny bo to różnica nie kilku, tylko kilkudziesięciu procent a sam produkt się nie zmienił zasadniczo.
-------------------------------------------
ot