28-09-2016, 07:11
@sołtys rozbawiłeś mnie swoją ,,opinią'' o ,,linach żeglarskich'' :) :) :)
W żeglarstwie śródlądowym (szczególnie w odmianie czarterowej) są powszechnie używane liny BUDOWLANE. I tu zgoda.
Są one słabe, wręcz tandetne, ale są tanie.
Dlatego powszechne.
Większość ARMATORÓW (oraz na łódkach regatowych) używa lin ŻEGLARSKICH, które w ciągu doby zaliczają więcej ,,udarów'', obciążeń i pracy na ostrych krawędziach niż jakakolwiek lina wspinaczkowa w trakcie całego swojego ,,życia''.
-------------------------------------------
wynik mierzy czyny
W żeglarstwie śródlądowym (szczególnie w odmianie czarterowej) są powszechnie używane liny BUDOWLANE. I tu zgoda.
Są one słabe, wręcz tandetne, ale są tanie.
Dlatego powszechne.
Większość ARMATORÓW (oraz na łódkach regatowych) używa lin ŻEGLARSKICH, które w ciągu doby zaliczają więcej ,,udarów'', obciążeń i pracy na ostrych krawędziach niż jakakolwiek lina wspinaczkowa w trakcie całego swojego ,,życia''.
-------------------------------------------
wynik mierzy czyny