25-04-2013, 16:37
Ja podzielę się odpowiedzią z firmy TERMITE dotyczącą zakupionego ponad dwa lata termosu
http://termite.pl/5,10,2,2,termos-warhead-1l
Zwracam uwagę na dopisek przy produkcie ''Najwyższej jakości konstrukcja gwarantująca stabilność utrzymania temperatury w perspektywie wielu lat.''
Wiadomość wysłana dzisiaj do producenta była taka:
''W sklepie PLANET OUTDOOR – Wola Park w Warszawie kupiłem w listopadzie 2010 roku dwa termosy WARHEAD 1.0, na które jest 5-letnia gwarancja. Niestety jeden z tych termosów przestał spełniać swoją funkcję. Mocno się nagrzewa już po nalaniu wrzątku, a po 3-ch godzinach z wrzątku robi się woda o temperaturze pokojowej (w warunkach domowych). Termos, ostatnio rzadko używany, spełniał kiedyś dobrze swoją funkcję. Więc trochę zdziwiony znalazłem na internecie informację, na forum poświęconym tutystyce ngt.pl, że może to być kwestia „rozszczelnienia”. Czy jest może jakiś punkt w Warszawie, gdzie można przekazać w ramach gwarancji ten egzemplarz termosu ? A jeśli nie jest to możliwe, to prosiłbym o adres, pod jaki należałoby wysłać do Państwa termos. Czy należy wysłać oryginalny paragon, czy wystarczy kopia ?''
Odpowiedź jest taka:
''Witam, odpowiadając na Pana zapytanie informujemy, że wadliwy produkt można reklamować wyłącznie w firmie, która sprzedała Panu ten produkt, na podstawie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Jeżeli reklamacja będzie zasadna firma - właściciel sklepów Planet Outdoor - EUROMARK SA (obecnie Syndyk Masy Upadłościowej) powinien dokonać zwrotu gotówki za zakupiony towar.
pozdrawiam
.......
TERMITE''
No nic. Wysłałełem do producenta kolejnego maila, jak to w naszym kraju, o wszystko trzeba skomleć...
''Witam,
dziękuję za maila. Skontaktowałem się telefonicznie ze sklepem, w którym zakupiłem termosy. Natomiast odpowiedź była zgodna z prawem, tj. w przypadku, gdy minęły 2 lata od momentu zakupu, mogę się kontaktować w tej sprawie wyłącznie z Gwarantem, tj. Pana firmą, która udziela 5 letniej gwarancji na termos Warhead 1l. Odpowiedzialność Sprzedawcy za sprzedany towary wynosi 2 lata od wydania danego towaru Konsumentowi, który to okres minął pod koniec 2012 roku (art. 13 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). Jeszcze raz proszę o rzetelne potraktowanie mojej prośby i wskazanie punktu lub podanie adresu, na jaki mogę wysłać termos.
Pozdrawiam''
---
Edytowany: 2013-04-25 17:39:29
-------------------------------------------
quant
http://termite.pl/5,10,2,2,termos-warhead-1l
Zwracam uwagę na dopisek przy produkcie ''Najwyższej jakości konstrukcja gwarantująca stabilność utrzymania temperatury w perspektywie wielu lat.''
Wiadomość wysłana dzisiaj do producenta była taka:
''W sklepie PLANET OUTDOOR – Wola Park w Warszawie kupiłem w listopadzie 2010 roku dwa termosy WARHEAD 1.0, na które jest 5-letnia gwarancja. Niestety jeden z tych termosów przestał spełniać swoją funkcję. Mocno się nagrzewa już po nalaniu wrzątku, a po 3-ch godzinach z wrzątku robi się woda o temperaturze pokojowej (w warunkach domowych). Termos, ostatnio rzadko używany, spełniał kiedyś dobrze swoją funkcję. Więc trochę zdziwiony znalazłem na internecie informację, na forum poświęconym tutystyce ngt.pl, że może to być kwestia „rozszczelnienia”. Czy jest może jakiś punkt w Warszawie, gdzie można przekazać w ramach gwarancji ten egzemplarz termosu ? A jeśli nie jest to możliwe, to prosiłbym o adres, pod jaki należałoby wysłać do Państwa termos. Czy należy wysłać oryginalny paragon, czy wystarczy kopia ?''
Odpowiedź jest taka:
''Witam, odpowiadając na Pana zapytanie informujemy, że wadliwy produkt można reklamować wyłącznie w firmie, która sprzedała Panu ten produkt, na podstawie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Jeżeli reklamacja będzie zasadna firma - właściciel sklepów Planet Outdoor - EUROMARK SA (obecnie Syndyk Masy Upadłościowej) powinien dokonać zwrotu gotówki za zakupiony towar.
pozdrawiam
.......
TERMITE''
No nic. Wysłałełem do producenta kolejnego maila, jak to w naszym kraju, o wszystko trzeba skomleć...
''Witam,
dziękuję za maila. Skontaktowałem się telefonicznie ze sklepem, w którym zakupiłem termosy. Natomiast odpowiedź była zgodna z prawem, tj. w przypadku, gdy minęły 2 lata od momentu zakupu, mogę się kontaktować w tej sprawie wyłącznie z Gwarantem, tj. Pana firmą, która udziela 5 letniej gwarancji na termos Warhead 1l. Odpowiedzialność Sprzedawcy za sprzedany towary wynosi 2 lata od wydania danego towaru Konsumentowi, który to okres minął pod koniec 2012 roku (art. 13 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). Jeszcze raz proszę o rzetelne potraktowanie mojej prośby i wskazanie punktu lub podanie adresu, na jaki mogę wysłać termos.
Pozdrawiam''
---
Edytowany: 2013-04-25 17:39:29
-------------------------------------------
quant