12-11-2009, 18:38
http://tiny.pl/hx7nm link do przytaczanego artykułu.
najważniejsze: cytat specjalistki Działu Komunikacji Korporacyjnej w firmie Henkel Polska, Anny Kobierskiej: ''Konsumenci w różnych krajach mają specyficzne upodobania i przyzwyczajenia. Stąd pomiędzy proszkami tych samych marek na różnych rynkach mogą występować różnice np. w zapachu, rodzaju opakowań, gramaturze itp.''.
Jest również informacja o poziomie kondensacji tych samych proszków w Niemczech i np. w Polsce. ''Od dłuższego czasu europejscy producenci proszków do prania stopniowo zwiększają ich koncentrację.''.(...)
W międzyczasie w krajach zachodnioeuropejskich, gdzie analogiczne działania rozpoczęto dużo wcześniej, dokonano kolejnego kroku. Dlatego tamtejsze proszki charakteryzują się obecnie większą koncentracją
-------------------------------------------
http://m.krakow.pl/~thor/
najważniejsze: cytat specjalistki Działu Komunikacji Korporacyjnej w firmie Henkel Polska, Anny Kobierskiej: ''Konsumenci w różnych krajach mają specyficzne upodobania i przyzwyczajenia. Stąd pomiędzy proszkami tych samych marek na różnych rynkach mogą występować różnice np. w zapachu, rodzaju opakowań, gramaturze itp.''.
Jest również informacja o poziomie kondensacji tych samych proszków w Niemczech i np. w Polsce. ''Od dłuższego czasu europejscy producenci proszków do prania stopniowo zwiększają ich koncentrację.''.(...)
W międzyczasie w krajach zachodnioeuropejskich, gdzie analogiczne działania rozpoczęto dużo wcześniej, dokonano kolejnego kroku. Dlatego tamtejsze proszki charakteryzują się obecnie większą koncentracją
-------------------------------------------
http://m.krakow.pl/~thor/