20-02-2021, 19:16
Cześć.
Chciałbym poruszyć nieco inne zagadnienie: gwarancja. Jesteście doświadczonymi użytkownikami różnego rodzaju śpiworów, wszelakich producentów. Zakładam, że Wasze śpiwory były wielokrotnie wykorzystywane, a co za tym idzie były narażone na ryzyko uszkodzeń i zużycie materiału. Tu pojawiła się dziura, czy inne rozprucie, tam zepsuł się zamek, a kiedy indziej pouciekało kilka piórek. Pytanie z praktycznego punktu widzenia: co podlega gwarancji? Wiem, że pytanie jest mało precyzyjne, ale nie mam pomysłu, jak mógłbym je inaczej sformułować. Zdecydowałem się więc na najprostszą formę. Proszę Was o odpowiedź jako osoby praktykujące, które przypuszczam, że chociaż raz musiały zmierzyć się z jakimiś uszkodzeniami swoich kokonów, chociaż raz coś zareklamowały, chociaż raz zgłosiły się z kartą gwarancyjną z prośbą o interwencję.
Zdaję sobie sprawę z tego, że w razie konieczności zawsze mogę skontaktować się z producentem, który udzieli mi konkretnej odpowiedzi. Nie mniej dobrze byłoby pobieżnie wiedzieć, co podlega gwarancji, a co nie.
PS Zdecydowałem się na zakup Cumulusa Panyam 600. Ten konkretny produkt cieszy się bardzo dobrą opinią i jest częstym gościem ekwipunku wielu podróżników. Sądzę, że powinien wytrzymać ze mną kilka kolejnych lat wspólnych nocy hehe
Pozdrawiam.
Chciałbym poruszyć nieco inne zagadnienie: gwarancja. Jesteście doświadczonymi użytkownikami różnego rodzaju śpiworów, wszelakich producentów. Zakładam, że Wasze śpiwory były wielokrotnie wykorzystywane, a co za tym idzie były narażone na ryzyko uszkodzeń i zużycie materiału. Tu pojawiła się dziura, czy inne rozprucie, tam zepsuł się zamek, a kiedy indziej pouciekało kilka piórek. Pytanie z praktycznego punktu widzenia: co podlega gwarancji? Wiem, że pytanie jest mało precyzyjne, ale nie mam pomysłu, jak mógłbym je inaczej sformułować. Zdecydowałem się więc na najprostszą formę. Proszę Was o odpowiedź jako osoby praktykujące, które przypuszczam, że chociaż raz musiały zmierzyć się z jakimiś uszkodzeniami swoich kokonów, chociaż raz coś zareklamowały, chociaż raz zgłosiły się z kartą gwarancyjną z prośbą o interwencję.
Zdaję sobie sprawę z tego, że w razie konieczności zawsze mogę skontaktować się z producentem, który udzieli mi konkretnej odpowiedzi. Nie mniej dobrze byłoby pobieżnie wiedzieć, co podlega gwarancji, a co nie.
PS Zdecydowałem się na zakup Cumulusa Panyam 600. Ten konkretny produkt cieszy się bardzo dobrą opinią i jest częstym gościem ekwipunku wielu podróżników. Sądzę, że powinien wytrzymać ze mną kilka kolejnych lat wspólnych nocy hehe
Pozdrawiam.