NGT
Ekspresy - Wersja do druku

+- NGT (https://ngt.pl)
+-- Dział: NGT (https://ngt.pl/forum-1.html)
+--- Dział: Dyskusje o sprzęcie (https://ngt.pl/forum-2.html)
+--- Wątek: Ekspresy (/thread-1951.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


RE:Ekspresy - northaunt - 10-05-2011

Jachol a co sądzisz o linkcamach? używasz może?
---
Edytowany: 2011-05-10 13:39:35
-------------------------------------------
kopyrajt orajt




RE:Ekspresy - dgim - 10-05-2011

wsrod zbioru cam'ow, ktore dostalem na kursie/obozie - byl rowniez linkcam. sensowne to to. cena smutna.




RE:Ekspresy - northaunt - 10-05-2011

a co powiesz na te ceny:

http://www.backcountry.com/omega-pacific-link-cam

;-)
-------------------------------------------
kopyrajt orajt




RE:Ekspresy - dgim - 10-05-2011

mowiac o smutnej cenie, wlasnie mialem na mysli ok 80 dolcow za sztuke. defaultowo jest chyba 100. zawsze 20 do przodu. cam'y sa po 40-50+$ ;)
plusika doloze.
---
Edytowany: 2011-05-10 16:11:34




RE:Ekspresy - bartolini - 11-05-2011

u nas cena równie smutna http://tiny.pl/hfxsk
no i zrobił się mały OT




RE:Ekspresy - Joseph - 30-08-2011

Kompletuje wlasnie swoj szpej i od 2 dni siedze nad wyborem ekspresow.
Naczytalem sie sporo w necie lacznie z tym tematem na temat pelny vs drut ale mam jeszcze jedna watpliwosc wiec odswierze temat.

Wolalbym druciane, znalazlem tanie Camp'a za 30pln - prosty/wygiety drut ale czytam, zeby wybierac key-lock bo na zabkach sie zacina tylko nigdzie nie widzialem co sie zacina.
Roxy, repsznur, tasmy etc. to rozumie, ale lina jest chyba za gruba, prawda? Mnie interesuje glownie wspinaczka sportowa




RE:Ekspresy - dgim - 30-08-2011

w moim przypadku mowa raczej o szpejarce, przy kostkach moze tez to solidnie irytowac.
uzupelnilem jednak set shieldow kilkoma phantomami dmm'a haczacymi, i dramatu nie ma... pewnie, ze wolalbym 100% shield'ow ale niestety tak dobrej ceny juz nie udalo sie dostac jak za 1x razem, stad phantomy, ktore bardzo fajnie sie sprawuja.




RE:Ekspresy - ludz - 30-08-2011

Lol? to dlatego robi się ekspresy keylock? masakra...
Używam ekspresów jakie się nawiną, sam mam druciaki... Nie widzę żadnej róznicy w tym co biorę ze szpejarki, póki zamek chodzi lekko.
bez złośliwości, ale jesli coś haczy, to szybciej uwierzę że coś nie tak ze szpejarką jest.




RE:Ekspresy - dgim - 30-08-2011

przeciez napisalem, ze to moje odczucie, wiec jaki sens uogolniac, splaszczac temat ?
mam petzla calidris, nie jest to przepasc, jak juz napisalem wyzej, ale czuje roznice pomiedzy shieldem a phantomem. tyle.
---
Edytowany: 2011-08-30 23:21:20




RE:Ekspresy - Jachol - 31-08-2011

to zobaczcie sobie, co sie dzieje z linami 7.5mm i tasmami 6mm czy 10mm zwlaszcza zima i zwlaszcza na stanowiskach i zwlaszcza jak sie pogoda psuje i sie spieszy albo zimno jest ;)

nie zmienia to faktu ze kupowanie phantomow czy shieldow tylko, czy tez glownie, do wspinaczki sportowej zakrawa o onanizm sprzetowy- to tylko narzedzie jedno z wielu...
ten camp sie nada, pasuje Ci cena, wez campa




RE:Ekspresy - bartolini - 31-08-2011

dokładnie, pasuje Ci cena, firma etc. bierz i po sprawie. napisał bym jeszcze, że bierz cokolwiek do wspinania sportowego. odpuść może sobie jedynie CT (napisał posiadacz 2 setów CT, hehe)




RE:Ekspresy - dgim - 31-08-2011

coz, wybor sprzetu zalezny jest rzecz jasna od wielu czynnikow, od koncepcji, od uzyskanej ceny etc. ja kupujac shieldy mialem szersze plany koncepcyjne, a chyba najistotniejszym argumentem tu byla i tak cena - na poziomie phantomow... niestety nie udalo mi sie 2x uzyskac tego pulapu stad phantomy, w pozniejszym etapie.




RE:Ekspresy - kivak - 31-08-2011

Ludz - keylocki sie produkuje bo dluzej zyja. A raczej - wytrzymuja wiecej odpadniec i kontaktu ze skala bez utraty jakosci uzytkowania. Wygoda wpinania to odczucie osobiste. Ja lubie giete keylocki, a nie uzywam. Mozna zapytac poco uzywa sie drutow w sporcie?
-------------------------------------------
Sprzedawca w sklepie outdoorowym. Anglia




RE:Ekspresy - bartolini - 31-08-2011

kivak, nie wiem czy to będzie argument przemawiający za użytkowaniem w sporcie: weź dwa ekspresy (drut i pełny) i uderz ''plecami'' karabinka o skałę. słyszysz różnicę? karabinek z zamkiem drucianym się nie otwiera! może to mieć znaczenie, ale nie musi :)




RE:Ekspresy - kivak - 31-08-2011

Bartolini - zgadzam sie. Moze ale nie musi :)
-------------------------------------------
Sprzedawca w sklepie outdoorowym. Anglia




RE:Ekspresy - Paweł - 12-02-2012

Używa ktoś SR Extasy? Czytałem różne opinie (same pierdoły zero konkretów) i nie jestem pewien czy warto. Wychodzi 45 zł za sztukę.




RE:Ekspresy - Jarek - 13-02-2012

Nie znam SR, ale ja uzywam tych:
http://8a.pl/ekspresy/climbing-technology-zestaw-ct-lime-cf-set-pad-x5
Przekonało mnie że są bez zęba a cena tez spoko (36 zeta za szt)
-------------------------------------------
Jarek




RE:Ekspresy - northaunt - 18-02-2012

kto używa Phantomów do ekspresów górskich (taśmowych składanych) ? Moja obawa przed kupnem - że są za małe i niewygodne. Używałem dotąd takich ''pełnowymiarowych'' dużych karabinków ale czas odchudzić wagowo swój RACK
Idzie się do takiego mniejszego rozmiaru przyzwyczaić? ;-))




RE:Ekspresy - jachol - 18-02-2012

ja uzywam i jest git
nie miej obaw tylko tasiemki cienkie musza byc i jest ok
przyzwuczaic sie musialem do nich zeby w grubej rekawicy wpinki robic ale git jest
-------------------------------------------
i




RE:Ekspresy - northaunt - 18-02-2012

8mm mammuta taśmy i 8mm DMM są grane

w nawiązaniu do tego:
http://dmmclimbing.com/news/2011/11/carabiners-and-potential-rope-damage-vid/& lt; br /> da rade wyraźnie odróżnić po kolorach te karabinki w Phantomie (żeby nie mylić karabinka od liny / od haka) ?
---
Edytowany: 2012-02-18 15:48:55