To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Kartusze Jetboila
#1
Mam dwa pytania:

1. czy na kartuszach Jetboila można gotować też na innych kuchenkach na kartusze nakręcane? Np. Scion firmy GoSystem?

Pytam o to, bo nalepka na w/w kartuszu głosi, że ''do użytkowania wyłącznie z urządzeniami firmy Jetboil''

2. czy kartuszy z mieszanką zimową, czy czterosezonową moża bez obawy używać w środku lata (temp. 10-20 st C)?
---
Edytowany: 2015-01-17 00:54:57
---
Edytowany: 2015-01-17 00:57:18
-------------------------------------------
Proszę o inf, gdyż w tej materii jestem laikiem :(

Odpowiedz
#2
Na pierwsze pytanie sam sobie odpowiedziałeś, powinieneś sprawdzić instrukcje obsługi maszynek firmy GoSystem.
Po drugie zadaj pytanie w odpowiednim wątku, ten poleci w niebyt.

Odpowiedz
#3
Na których to maszynkach pisze - używać tylko z kartuszami firmy GoSystem. Co za bzdura.

Kolego foxtrot, z własnego doświadczenia wiem, że będzie działało, nawet sprawdzać nie muszę. Jetboil i GoSystem są robione wg normy EN417 czyli są na gwint, będą kompatybilne. To ta norma ma się zgadzać na kartuszu i maszynce.

Tak, kartusz zimowy można śmiało używać latem, zresztą letni zima też mimo kłopotów z paleniem.
---
Edytowany: 2015-01-17 09:20:51

Odpowiedz
#4
Arni!
Dzięki za info! :)