To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Buty wspinaczkowe Mad Rock (MadRock)
#1
2006-02-05 23:32:39

cześć czy moglibyście mi poradzić w sprawie kupna pierwszych butów wspinaczkowych. nie chce wydawać na raz dużych pieniędzy znalazłem w sklep.wertykal.pl mad rock'i model flash.są przecenione cena w sam raz tylko czy sa dobre.chciałbym tez jak się ociepli:) zrobić kurs skałkowy. dadzą rade?
-------------------------------------------------------
artur
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#2
2006-02-06 16:28:29

Mam flashe od piątku i jako pierwsze buty, po przesiadce z korkerów, są znakomite. ~Artur, jeżeli jesteś z południowej Polski to raczej odwiedź fortece w krk i przymierz je - też są po 235. Poza tym moge dodać ten patent z piętą w mad rockach jest bardzo trafiony, ogólnie buty polecam.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#3
2006-02-24 17:23:48

z checia poczytam jakis opinii nt butow madrocka
w zalaczniku takie wybajerowane nutki
-------------------------------------------------------
http://www.redpoint.pl/sklep/product_info.php?cPat
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#4
2006-02-24 18:55:12

coolmic >>
Mam i używam butów MadRocka, posiadany przeze mnie model jest wygodny, nieźle radzi sobie na krawądkach, co do tarcia też nie narzekam. Buty nie skapciały jak na razie, ale używam ich dopiero rok. Jest to model Hooker Lace.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#5
2006-02-24 21:41:17

Z początku Mad Rock wydawał się w porządku. Niestety po jakimś czasie robią się strasznie miękkie, kapciowate. Nie tylko moje jest takie zdanie - wystarczy popytać ludzi na ściankach - Mad Rock opinię ma fatalną. Do tego te modele z dwoma grubościami podeszwy rozwalały się. Ale w sumie wspinanie to sport dla ludzi lubiących ryzyko - więc kupuj :-)
-------------------------------------------------------
Msk
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#6
2006-03-09 23:50:19

''Z początku Mad Rock wydawał się w porządku. Niestety po jakimś czasie robią się strasznie miękkie, kapciowate. Nie tylko moje jest takie zdanie - wystarczy popytać ludzi na ściankach - Mad Rock opinię ma fatalną.''

Trochę nie chce mi się wierzyć - kupa ludzi z mojego klubu przychodząca co tydzień na ściankę ma buty Mad Rocka i nie narzekają na nie, wręcz przeciwnie. Z tego co wiem, np. w Stanach jest to dość uznana firma?
http://www.on-top.pl
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

-
https://lukaszsupergan.com/

Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
Odpowiedz
#7
2006-03-10 00:18:40

Na ściance to nawet w sandałach można się wspinać :-) Natomiast w skałach sytuacja przedstawia się trochę odmiennie. Ja swoje Mad Rocki dobiłem na ściance i mam juz spokój. Natomiast jak obejrzałem evolvy to zdanie mam identyczne - buty nowe a już gną się na boki bo chyba producent na grubości i ilości gumy oszczędza co by cenę niską zrobić. Więc również muszą się szybko rozciągać. Zresztą po co mi buty które mi nie będą stopy trzymać? Co będzie po miesiącu czy dwóch?
-------------------------------------------------------
Msk
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#8
2006-04-11 06:43:53

a ja powiem tak jesli chodzi o MAD ROCKa wspinam sie w modelu PHEONIX i jedyne zastrzezenie to to ze były drogie jak je kupowałem (jakies 2 lata temu) i moge powiedziec ze buty po dokładnym zasznurowaniu idealnie leza na nodze i owszem sa miekkie ale to pomaga lepiej czuc stopien, ludzie stawijacy pierwsze kroki powinni kupowac buty ze sztywna podeszwa a i jeszcze do wypowiedzi ~Msk ktory powiedział (napisał) tak :''Na ściance to nawet w sandałach można się wspinać :-)'' uwierz mi nie nie mozna wspinac sie w sandałach nasza sciana moze jest nie wielka i przewieszona na nie wielkim odcinku ale sa wycenione drogi takie jak np 6+,6.2 czy nawet 6.2+ i owszem da sie to zrobic w sandałach ale jak sie bedzie szło na samych rekach a biorac pod uwage to ze sa duzo wieksze i lepsze sciany niz nasza to nie moge sie zgodzic z twoim ww zdaniem :-))
-------------------------------------------------------
silowski@wp.pl
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#9
2006-09-16 10:48:22

To znów Ja nie wiem jakie wyvrac Buty Czy Mad Rock Loco Czy Mugen .Ponoć Mad Rock Loco bardzo cisną
-------------------------------------------------------
Dawid
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#10
2006-09-16 14:01:26

Od MadRocka radze trzymac sie z dala. Czysta masówa w kolorowej lukrowej oprawie. Poczytaj na amerykanskich forach- buty non stop krytykowane, mimo ze w gazetach nikt pary z gę.. nie puścił że się rozwalają po miesiacu noszenia. Ta podeszwa z podkową to gniot totalny. Po 2 tygodniach odjechał mi cały ten plaster gumy do przodu. Wymiana na nowe. A w nowych? Powtórka z rozrywki- cały plaster poszedł do przodu. Taki garb wystawał że z zadną dziurkę buta nie wcisniesz. Wymiana na nowe. Wtedy używałem juz ich tylko na scianie bo w skały sie total nie nadają. Miekkie, miękkie i jeszcze raz miekkie. Guma fajna jak masz kase na jednorazówki. Po miesiącu na ścianie buty nadawały sie na smietnik lub do podklejenia. Syf i tyle.
Buty tanie, ale tyle samo warte. Szkoda kasy na miesiąc.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#11
2006-09-16 19:49:07

Nosze od roku Mad Rocki Flash i trzymają się znakomicie. Guma bardzo dobrze trzyma na gladkim wapieniu, w granicie nie chodziłem. Na dziurkach świetnie trzymają. Karbowana pięta to bardzo dobry patent, czuć wyraźnie jak ząbki ''trzymają'' przy trudniejszym haczeniu. Dodam jeszcze że kolega kupił miesiąc wcześniej Coyote 5.10, chodził tyle co ja i na palcach już niewiele gumy zostało... We flashach jest 6 mm podeszwa na przodzie stopy, trochę jeszcze posłużą. ZDECYDOWANIE POLECAM!
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#12
2006-09-16 20:18:20

a ja rowniez potwierdzam tragiczna jakosc Mad Rockow - mi sie nie rozwalily (ale koledze juz tak - zreszta z dwa lata temu bylo duzo halasu o to rozwalanie sie Mad Rocków) tylko strasznie rozkapcialy po dwóch miesiacach. Potem uzywalem je tylko na scianie.
Teraz mam Mokasyny Five Ten i jest zdecydowanie lepiej. Wspinam sie w nich od wiosny i ogolnie jestem zadowolony. Loje duzo w skalach i buty trzymaja sie dobrze, chociaz nastepne buty to bedzie jakis bardziej precyzyjny model... pewno Anasazi albo Mura... w kazdym razie po zakupie kilku par butow nauczylem sie, ze te nowe marki to o kant d.. roztrzasc. Walcza tylko i wylacznie cena a skad ja mam wiedziec z jakiej jakosci materialow zrobiono te buty? A konkuruja tylko i wylacznie cena a potem albo sie rozwala albo rozczlapia. Z tego co widze to to warto inwestowac w buty Five Tena albo La Sportivy.
-------------------------------------------------------
marek
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#13
2006-09-16 21:20:59

Cóż, gdybym miał drugi raz buty kupować na pewno bym 5.10 nie wybrał, za tą cenę zostają jakieś najniższe modele La Sportiv w takim razię - dziękuje bardzo! Flashe się nie rozczłapały, nie zauważyłem nawet żeby się jakoś specjalnie rozciągnęły. Jedyny minus to łapanie brudu przez ten rodzaj skóry w nich użyty, ale mnie to nie przeszkadza za bardzo. Dodam że jesień/zima/wiosna były używane 3 razy w tygodniu po 2 godziny na panele + skały w sezonie. Jakby były jakieś wady materiałowe to by już wyszło myśle. Co w takim razie z tą tragicznie niską jakością? Gdzie ten syf?
Dawids92 rzuć okiem na wspominany już test:
http://www.wspinanie.pl/serwis/200608/24...wyniki.php
i poczytaj sobie katalog.

Brud głównie od magnezji - z pomarańczowych kolor zrobił się podobny do anasazi... ;) tarcie jest ok, na krawądkach też nie narzekam - ale oczywiście to nie są buty tej klasy co galileo np. Natomiast są bardzo wygodne, to trzeba przyznać - jak dla mnie świetny kompromis między czuciem a wygodą.
Jeżeli Ci noga już nie rośnie kup dosyć ciasne - takie żebyś po 20 minutach stania w nich nie musiał zdejmować z powodu bólu i jednocześnie mógł stanąć na centymetrowym stopniu. Sprzedawca powinien doradzić najlepiej - na pewno nie kupuj wysyłkowo...
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#14
2007-05-19 16:55:59

elo ludzie

Jeśli chodzi o Flash Mad Rock.
wg. mnie statystyka plusów i minusów rozkłada się mniej więcej po połowie.

Przede wszystkim, jeśli łoicie VI.2 OS, to nie traćcie czasu i nie kupujcie tych butów. lepiej zainwestować od razu w Miury albo Fajfteny i oszczędzić sobie nerwów.
Minusy to zbyt krótkie rzepy, które z czasem tracą właściwości rzepiące i rozpinają się podczas wspinania. (mówili też o tym w teście na wspinanie.pl) Przyznaję, że bywa to wyjątkowo irytujące :/
Poza tym są to buty miękkie, bardzo się rozbijają. Mi po około pół roku dość intensywnego użytkowania zrobiły się totalnie kapciowate. Może przez to, że nie chciałam kupować zbyt ciasnych. Jednak w przypadku Flashy lepiej pocierpieć na początku w mega ciasnych, żeby po rozbiciu spisywały się dobrze.
Słabe na tarcie.

Cechy przemawiające za tym, że butki są dla osób początkujących:
Kształt nie jest ekstremalnie-asymetryczny, przez co butki są wygodne i nie kasują tak bardzo palców. co nie zmienia faktu, że dobrze spisują się na naszych ukochanych wapiennych dziurkach :)
Jakość materiałów jest dobra i to w bardzo przystępnej cenie. Nigdy nie słyszałam, żeby guma się komuś odkleiła, odpadła i pacnęła kogoś w głowę :)
Fajny motyw z bajerem do podhaczania na pięcie. To dużo ułatwia.

Także, polecałabym osobom początkującym, które chciałyby buty lepszej jakości, ale wygodne i trwałe (pomijając rzepy :/).

pozdrawiam
---
Edytowany: 2007-05-19 17:50:15
---
Edytowany: 2007-05-27 17:54:32

-------------------------------------------------------
ŁOJ dana dana!
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#15
2007-10-11 23:24:32
83.8.97.62

witam mam pytanie odnosnie madrock flash , ktos wie ile te buty sie rozciagaja?? bo nie chce brac jakis super malych maks 1cm ale raczej zostane przy 0,5 cm mniejszych i zastanawiam sie czy potem z nich sie kapec nie zrobi:/ bede wdzieczny za info
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#16
2007-10-11 23:54:37
83.175.191.52

no Flashe się trochę kapciowate robią, rozciągają się o około jeden numer, jak często używasz trochę bardziej.

-------------------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#17
2008-01-06 09:48:58
83.29.18.189

Flashe bardzo gorąco polecam. Szóstka za trwałość. Jak będziesz je mierzył - weź pod uwagę że są skórzane, w związku z czym lekko się rozciągną. Poza tym można je dostać nawet za 180 zł ;)

-------------------------------------------------------
http://www.semow.cba.pl
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#18
2008-02-01 19:27:00
83.175.177.165

semow ma rację, flashe są świetne, podobnie jak stare mugeny. nowy model to syntetyk, nie rozciąga się prawie w ogóle z czasem, ale podeszwa jest zupełnie beznadziejna no i to but przede wszystkim do przewieszeń, okapów etc. wszędzie gdzie używasz haczenia piętą.
flashe są bardziej uniwersalne, ale lepiej leżą na stopie i jakoś bardziej komfortowo się ich używa.

mieliśmy na ścianie możliwość wypróbowania wszystkich modeli Mad Rocków i flashe wraz ze starym modelem mugen wypadły najlepiej.

-------------------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#19
2008-02-02 09:27:39
194.153.115.8

Ogólnie we wszystkich testach buty madrocka (a zwlaszcza flashe) wypadaja bardzo dobrze. But jest ze skory naturalnej wiec troche sie na pewno rozciagna. Od 4 miesiecy uzywam regularnie 2-3 razy w miesiacu i jezeli sie rozciagnely to minimalnie. A buty naprawde fajnie leza i przynajmniej w warunkach panelowych sie sprawdzaja wysmienicie.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
#20
Witam.

Mam pytanie czy ktoś wie coś o tym modelu Mad Rocka?? http://www.redpoint.pl/sklep/product_inf...e270c7c2c7
Czy lepsze będą Anasazi slipper głównie na bulder i na ściane na drogi około VI.1+

Odpowiedz


Skocz do: