To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
#21
Po przesłaniu niegrzecznego maila do Larixa z kilkoma ciepłymi słowami pod adresem podstawionego rzeczoznawcy, zaproponowano mi odesłanie butów za ich pośrednictwem do Niemiec, co też uczyniłem. Paragon odesłano mi po tygodniu, ponoć został przez nieuwagę w sklepie. Nie wnikałem. Teraz tylko czekam na odzew z Meindla i denerwuję się, bo nie mogę pojechać na ostatni śnieg w Tatry, no chyba, że ktoś coś z okzji Dnia Dziecka do potestowania zaproponuje :-) Pozdrawiam.

Odpowiedz
#22
Mialem kiedys podobny problem ale z dyskiem twardym i sprawa wygladala tak (dzwonilem do federacji konsumenta) jesli korzystasz z gwarancji to ci naprawiaja az do bólu albo wymieniaja na nowy (i od nowa gwarancja) jesli korzystasz z ręjkomi (teraz to sie chyba nazywa'' z tytułu niezgodności towaru z umową'') to za drugim razem masz prawo do zwrotu gotówki (tyle ile za to zaplaciles a nie ile to teraz warte) ja za pierwszym razem korzysalem z gwarancji wiec znowu dostalem nowy sprzet

Odpowiedz
#23
to ja chyba jestem rekordzistą w reklamacji. Byłem oststnio w sklepie HiM na 3- go Maja w Katowicach dowiedzieć się co z moim portfelem Bagkok z serii Alpinus. Była tam do naprawy prosta rzecz, uchwyt zewnętrzny w portfelu. Reklamacja złożona 20. 01. 2005 i do tej pory czytaj czwartek 02. 06.2005 o zgrozo nic. Ponoć zginął karton z reklamacjami.
Ciekawe co na to HiM?
-------------------------------------------
tytus

Odpowiedz
#24
tytus >>> oo to widze że nie jestem sam z niewłasciwie załatwioną reklamacją na 3 maja
Ja niestety nie mam Tyle cierpliwości, i nie będę czekał na spodnie pół roku. Czekam tez na krok HiM.
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
#25
No. Ja już jestem po rozpatrzeniu gwarancji w sklepie HiM na 3 maja.
Otrzymałem nowe spodnie. Wprawdzie rozważałem zwrot gotówki, jednak otrzymałem propozycję wymiany towaru na nowy. Taki tez otrzymałem. Wprawdzie nie wiem skąd nagła zmiana stanowiska HiM, bo w piątek moja reklamacja miała status ''odrzucona'', jednak jestem kontent z takiego załatwienia sprawy. Niestety nie moge tego samego powiedzieć o czasie realizacji. Przeciez mozna by zaoszczędziś nerwów sobie oraz klientowi i nieco sumienniej przestrzegac terminów rozpatrywania gwarancji. Wówczas klient jest zadowolony, i drugi raz towar kupi tu a nie gdzie indziej, bo wie, że zostanie potraktowany powaznie, oraz będzie pewien, że jak coś z towarem się stanie, nie zostanie sam na lodzie. No ale naszym sklepom (zresztą nie tylko HiM, a chyba wszystkim) daleko jeszcze do takiego toku przywiązywania klienta do marki.
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
#26
Doczu- zauważ ,że nie byly to spodnie H.M. ... Ja reklamując kurtke hannaha odebrałem ja w sklepie w orginalnym pudełku hannaha, czyli byla wyslana do producenta(serwis) a w tym wypadku sklep niewiele ma do powiedzenia..(tak mi sie przynajmniej wydaje)
-------------------------------------------
gg1901025

Odpowiedz
#27
nie kupujcie w campusie tam to dopiero robia wałki,juz 2 raz reklamuje spiwór a oni uznaja ze to moja wina,1 raz po 2dniu spania w nim cały dół poszedł.wysłali do reklamacji i zle zszyli,nastepnie wmawiajac na 2giej reklamacji ze to moja wina.

Odpowiedz
#28
kardii >>> no ale Twoja teoria nijak się ma do moich spodni V2 Dry Jeans VauDe. To HiM jest jedynym dystrybutorem na Polskę VauDe, więc nie było mowy o wysyłaniu towaru za granicę.
Poza tym co innego jesli klienta się poinformuje, że otrzyma nowy towar, ale musi on zostać przysłany zza granicy, a co innego jak milczy milczy, i na pytanie klienta co będzie odpowiedź brzmi ''nie wiem''.
Czy myślisz, że gdyby mnie poinformowano, że nastąpi wymiana towaru na nowy, jednak wiąże się to z przedłużeniem oczekiwania do ... dni to pojawiłyby się tu moje posty ? Zapewniam że nie.
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
#29
Kardii to, że otrzymałeś po reklamacji kurtkę w firmowym pudełku o niczym nie świadczy. ja robiąc zakupy w sklepach internetowych bardzo często dostaję przesyłki w ''firmowych'' opakowaniach. Tylko, że to opakowania innych firm. Zastanawiam sie jak można reklamować 50% obuwia. Albo kupujesz kompletny szajs, albo ponadprzeciętnie niszczysz buty i inne przedmioty albo z założenia wszystko reklamujesz licząc na wyłudzenie jakiejś zniżki

Odpowiedz
#30
W sumie dla mnie to również dziwne i ciekaw jestem jakie kryteria przyjmuesz decydując się na reklamowanie danego produktu. Chyba zupełnie inaczej podchodzimy do pojęcia jakości i trwałości, bo ostatnio (odpukać) do reklamacji poszły moje sofixy (może z siedem lat wtedy miałem i sprawę załatwiała mama), którym zaczęła pękac podeszwa.

Odpowiedz
#31
Doczu- jesli tak (H.M.dystrybutor) to masz racje:) widocznie himoutain sie tym zajął ;)
- Munkas nie sądze aby w sklepie , czy u byle krawcowej znalazly sie tasmy klejace(paczka była nimi zaklejona) z nadrukiem firmowym Hannaha
-------------------------------------------
gg1901025

Odpowiedz
#32
Rafi - czy pytasz mnie?

-------------------------------------------
gg1901025

Odpowiedz
#33
Znowu Ja .Na poczatku chciałbym zaznaczyć ze zostałem źle zrozumiany;sklep 8a przy mojej pierwszej reklamacji odpowiedział na email w jakies 2 godziny i forma tego mailu nastawiła mnie do firmy pozytywnie (poprawia stosunek do sklepu) odrazu dostałem namiary dystrybutora i wszystkie informacje dotyczące reklamacji.
Przy drugiej reklamacji odpowiedź dostałem po 2 dniach i była to formulka w stylu prosimy wysłac buty z opisem wad do nas lub dystrybutora.
Dystrybutor jest w wawie wiec byłem już 2 raz osobiscie u nich i pełne pozytywne zaskoczenie pan który mnie obsugiwał poznał mnie od razu jak powiedziałem co sie stało to bez otwierania kartonu z butami powiedział że na miejscu wymieni mi je na nowe i po paru minutach wyszedłem z nowiutkimi bucikami to sie nazywa dystrybutor a nie jakieś sciemy że but po miesiacu sam sie rozwala bo go zbyt intensywnie używamy
-------------------------------------------
Sorry za orty i literówki

Odpowiedz
#34
hmm...czasem mam wrazenie, ze po napisaniu o problemie z reklamacja na ngt, potem szybko wiekszosc reklamacji sie udaje, czyzby dystrybutorzy tez czytali:)...
-------------------------------------------
gg 4100678, hammet@konto.pl

Odpowiedz
#35
nie wiem możliwe

Odpowiedz
#36
Hammet >>> nie jesteś odosobniony w swojej teorii.
Szkoda, że trzeba napisać tu i ówdzie, aby reklamacja została uznana :-(
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
#37
Hammet, czytają! Czytaja i to uważnie. Nie masz pojęcia jak mi to życie ułatwia!
-------------------------------------------
gg 1336933

Odpowiedz
#38
Młody - wątek założyłeś 30 maja po południu a 31 po południu już piszesz co Ci sklep odpowiedział. Jak wyliczyłeś że czekałeś na odpowiedź dwa dni?

Kardi - trzy razy czytałem twojego posta i jeszcze nie zrozumiałem jak można reklamować w ciągu życia 6 razy buty:-) Co Ty kupujesz:-) Może czas zacząć kupować nie tylko w ''promocjach'' i wyprzedażach? :-)

Odpowiedz
#39
hmm- po pierwsze 5 razy! po drugie buty były moje i żony(oczywiscie nie chodzimy w tych samych ;) ) , po 3 kupując buty za 500i wiecej robie tak jak chyba wszyscy- zakladam na nogi i chodze w nich(przyznaje czesto w nich chodze po tatrach)... owe buty maja gwarancje np. 1 rok , jesli po 3,5,8 miesiacach but z gore zaczyna przeciekać, w innym odkleja sie podeszwa, a w jeszcze innym pekają szwy to co mam robić? udawać ,że nic sie nie dzieje! i czasami nie narazic sie sprzedawcom lub producentom! a buty o ktorych mowa to np.alpinus najlepszy ich model Montana, asolo -cerrottore, J.W. itp.
AAA i jeszcze jedna, a moze dwie sprawy 1- nigdy nie robilem tego , aby wyludzic , czy miec nowe buty! zawsze cos sie w nich rozleciało
2- mysle ze nie 5 a wiecej par bede w swoim życiu reklamował, no chyba że przy najbliszych wyjazdach w gory , nie wroce z nich:)
Wg. mnie po prostu jakość wykonania z roku na rok spada na łeb i szyje! ot, tyle na ten temat :)
-------------------------------------------
gg1901025

Odpowiedz
#40
Nick- mialem jeszcze dodać , że nie kupuje na wyprzedażach(zdarzyło sie tylko raz) i o dziwo jak juz wczesniej pisałem nie miałem i nie mam problemów wlasnie z tymi butami :D
-------------------------------------------
gg1901025

Odpowiedz


Skocz do: