To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
#1
wiem ze pare osob już kiedyś na Forum przytaczalo prawa konsumenta dotyczące reklamacj,i czy te ossoby mogly by to powtórzyć ?
Konkretnie chodzi mi o wymiane na nowy model lub zwrot kasy ponieważ buty(merrell phaser inferno) już raz reklamowałem (odklejająca podeszwa sklejona ale wygląda jakby ktos to w domu kleił) a znowu dzieje sie to samo w drugim bucie pozatym z przelotek od sznuruwek zeszla farba
dzieki za informacje
-------------------------------------------
sory za orty i składnie

Odpowiedz
#2
Młody - reklamuj i nie zgodz sie na naprawe!!!

Odpowiedz
#3
Poniżej masz linka do źródełka informacyjnego. Pozdrawiam.

http://powiat.pabianice.pl/metadot/index...a=Category

Odpowiedz
#4
widzę Kosmos że zaprowionyś w boju :)

Odpowiedz
#5
ciąg dalszy tego tematu
wiec sklep w którym nabyłem buty (8a.pl) na mój email dotyczący reklamacji zawierający odpowienie podstawy prawne (fragmenty ustawy)dotyczące wymiany sprzętu na nowy bądź zwrotu pieniędzy odpowiedział mi żebym wysłał im buty albo najlepiej wysłał je do dystrybutora,
już wiem że w tym sklepie nic nie wezme
-------------------------------------------
sory za orty i składnie

Odpowiedz
#6
A czy powodem do zareklamowania butów (i ewentualnej ich wymiany) jest przeciekająca membrana gore-tex po niecałych 5 miesiącach użytkowania?
Pozdrawiam

Odpowiedz
#7
Bober- oczywiscie że tak! chyba ,że to nie przeciekajaca membrana a pot! (w cieple dni pow. +15 wszystkie membrany utrudniaja ,,oddychanie buta''
Mlody- a co ty chciales zeby ci na podstawie maila nowe buty dali?

Odpowiedz
#8
Młody>>> kardi ma racje czego od nich oczekiwales. Robia to co musza jezeli Ci odmówiom reklamacji/nie przyjmom botow albo odeslom w zlym stanie to w tedy rozumiem ze mozesz byc na nich obrazony i wsciakly. To od sklepu nie zalezy czy mebrana w buci firmy X bedzie sie sprawdzac. Poczytaj co robia inne skley i firmy z osobami ktore chca zlozyc reklamacje to dojdziesz do wniosku ze zostales potraktowany bardzo dobrze.
Dodam jeszcze ze nie pracuje w tym sklepie ani nie mam z nim nic wspulnego bo moze sie tak wam wydawac po moim poscie:P
-------------------------------------------
sorry za bledy jesli jakies zrobilem

Odpowiedz
#9
kaWu - zrobiles bledy, ale co tam:-)
Mlody - a jak Ty to sobie wyobrazales? Ze napiszesz maila a sklep Ci odpisze'' Poprosimy o Pana numer konta, zwrocimy Panu pieniadze a buty moze Pan sobie zostawic''? Jezeli miales kiedys taka sytuacje to daj mi znac gdzie. Natychmiast bede tam robil zakupy:-)
Przeciez to jest normalne ze ze decyzja musi zostac podjeta na jakies podstawie, np na podstawie obejrzenia reklamowanego towaru.
-------------------------------------------
marek

Odpowiedz
#10
Hmm... mam pomysł: Młody, skoro z tego sklepu nie jesteś zadowolony, to daj namiary na taki, gdzie można było odzyskać pieniądze na podstawie listu z reklamacją. Kupię tam buty, zareklamuję, dostanę zwrot kasy, kupię buty dziewczynie, zareklamuję ... i tak indukcyjnie do założenia hurtowni.
A tak na serio, to daj znać jaka była opinia dot. reklamacji i czy przyjął ją sklep, czy dystrybutor.

Odpowiedz
#11
To nie pot (na pewno): wkładam but to wody, a w bucie zbiera się woda.
W tej samej parze butów starły mi się zapiętki. Oddałem na gwarancję, a oni wkleili kawałek skóry, który się odkleja, a i tak nadal zapiętka się przedziera. Czy mogę w tym wypadku zarządać wymiany butów?
Pozdrawiam

Odpowiedz
#12
Ja mysle że tak. Nie przejmuj się tym że naprawią to samo i znów to samo się zepsuje. Za 3 razem masz prawo do zwrotu pieniędzy z tego co sie orientuje (ale mogę sie mylić).
-------------------------------------------
metalmind

Odpowiedz
#13
Młody > butów sie nie kupuje przez internet, buty to najważniejsza część ekwipunku, trzeba mierzyć i marudzić w realu a nie wirtualu ;)
Jakbyś kupował w normalnym sklepie to byś pewnie oblukał je ze wszystkich stron.
-------------------------------------------
Polak przed i po szkodzie.....;)

Odpowiedz
#14
Prezes - nie o to tu chodzi! mlody po kupnie tych butow byl z nich zadowolony! (zresztą tak samo jak ja) buty sa zaj... wygodne , tylko ze mlodemu poszły za 1- razem pięty, a po ich naprawie za 2 tyg. czuby! po prostu felerny egzemplarz.. ja na szczescie w swoich chodze juz miesiąc w tym 2 dni w tatrach (od Grzesia poprzez wolowiec, łopate, jarząbczy ,starobociański po ornak i nic im nie ma)

Odpowiedz
#15
Te jego merrelle to napewno jakiś wybrakowany pechowy egzemplarz, bo sam chodzę w merrellach i potwierdzam wszelkie ich zalety.

PS w butach merrella m.in. biegają special forces i chłopaki z ''prywatnych armii'' w Iraku i Afganistanie, ale nie wiem co to za model merrelli

Odpowiedz
#16
przy powtórnym ujawnieniu sie naprawionej wady m,asz prawo rządac zwrotu pieniędzy przy czym zgodnie z polskim normami dopuszczalne jest wytarcie się zapiętków jak również odklejenie podeszwy na brzegach do 2mm
niech szlak te polskie normy trafi

Odpowiedz
#17
sasq- to nie jest powtórne! tym razem czuby mu sie rozlazły (przedtem pieta)

Odpowiedz
#18
co do reklamacji- mysle ze mam prawo zabrac glos... na 11 par butów (roznych firm) reklamowalem 5.. wiec jest prawie fivty, fivty.. na 3 kurtki w reklamacji 1, kilka drobiazgow ktorych wartosc nie przekraczala 100zl wogole nie reklamowalem! (szkoda czasu, nerwów i kosztów paliwa) Najgorsza reklamacja dotyczyla butow asolo (bardzo wygodnych i do dzisiaj jeszcze w pracy w nich chodze) mialo to miejsce w sklepie Sumit w katowicach .. nie bede tu przedstawial calej historii , ale dopiero po postraszeniu F.K. zwrócono mi polowe kasy(po wczesniejszej ich naprawie i oczywiscie stwierdzeniu przez rzeczoznawce sklepu, ze ZADNYCH WAD MATERIALU NIE STWIERDZONO) dziwnym trafem rzeczoznawca mial siedzibe o 2 numery dalej ...Powiem jeszcze ,że nigdy nie miałem żadnych problemów tylko w jednej sieci ALPINUS! a teraz reklamowalem kurtke Hannaha w H.M. i rowniez najmniejszych problemów! 8 dni tel. do domu ,,Dzień dobry H.M. może pan odebrać kurtke'' Jedyne buty z ktorymi nie mam klopotów, to o zgrozo! kupione z demobilu po armii amerykańskiej z jednostek w niemczech za 70 zł. skorupy Lowa Civetta extrem.

Odpowiedz
#19
Hej,
Piszę,bo jestem ciekaw,jak ci Kosmos idzie z twoimi meindlami?Bój z larixem wygrany?Czy uderzałeś do meindla w Niemczech?pozdrawiam i powodzenia.braav

Odpowiedz
#20
Aaa własnie ! sasq- teraz były by 6 do reklamacji J.W. bo wytarły mi sie zapietki (po 6 mieiacach, tylko ze buty byly z promocji, zresztą wygodne)ale wole juz nie wojowac z horyzontem ... no chyba , że Darek powie, iz zajmie sie moja reklamacją;)
-------------------------------------------
gg 1901025

Odpowiedz


Skocz do: