Liczba postów: 297
Liczba wątków: 21
Dołączył: 10.02.2008
Zepsuł mi się zamek w mojej ulubionej kurtce Arcteryx LT Hoodie - rocznik 2013!! We Wrocławiu nikt za bardzo nie chciał mi go nawet wymienić, łaziłem, pytałem...
Zapytałem znajomego z
www.outdoor.org.pl i co? Okazuje się, że wystarczyło wypełnić formularz na
https://arcteryx.com/pl/en/help/product-service, załączyć zdjęcie, poczekać, wysłać paczkę z otrzymanym numerem serwisowym do Danii (aż 43 zł wydałem :p) i po 3 tygodniach mam kurtkę z nowym zamkiem we właściwym kolorze. Ba nawet nie widać, że coś było robione!
-------------------------------------------
Dominik
Liczba postów: 472
Liczba wątków: 2
Dołączył: 16.04.2008
Ja byłem tym bardziej zadowolony że wymienili mi całą kurtkę na nowy model. Po ponad 3 latach i to bez paragonu. Niestety za to się płaci ciężkie pieniądze przy zakupie 🙂
Liczba postów: 286
Liczba wątków: 1
Dołączył: 21.08.2011
22-10-2020, 08:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-10-2020, 08:32 przez salleh.)
Witajcie.
Otrzymałem śpiwór że sklepu 8a, który ma rozprute 2 szwy na plecach długości 10 i 7 cm.
Czy reklamacja z tytułu rękojmii ma szanse być uwzględniona?
Liczba postów: 1974
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.04.2015
Pewniej byłoby zwrócić, jeżeli nie minęło 14 dni. Byłoby bez nerwówki.
Zarówno przez sprzedawcę (rękojmia) jak i wykonawcę (gwarancja) odprute szwy mogą być potraktowane różnie. Mogą mianowicie stanąć na stanowisku, że to wina użytkownika, który podczas używania przetarł szwy sypiając na twardych, szorstkich podłożach.
Spróbować oczywiście nie zawadzi. Rękojmia jest lepszą opcją i zgłaszając reklamacje powinieneś zawrzeć info, że czynisz to właśnie z tego tytułu.
Liczba postów: 3386
Liczba wątków: 12
Dołączył: 22.03.2007
Napisz że taki dostałeś i prosisz o wymianę na dobry.
Ze skalnika dostałem buty z naderwaną tasiemką i wymienili bez niczego, nawet na 'droższy' kolor, bo wybranego nie było już w danym rozmiarze.
Jeśli 8a nie zachowa się podobnie, to będę nieco zdziwiony i mocno zniechęcony do zakupów tamże...
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 0
Dołączył: 28.07.2012
Wczoraj w TK Maxx trafiłem na skarpety Bridgedale, dzisiaj rozpakowuję i widzę taką informację:
Czy ktoś się takim stanowiskiem producenta przejmie za (załóżmy) dwa i pół roku? Strzelam że TK Maxx wykręciłby się jakimś "z wyprzedaży się nie liczy", a czy zwykłe, normalne sklepy outdoorowe honorują takie sprawy?
(pytam teoretycznie, za trzy lata to z tych skarpet będą strzępy)
Szy.