To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)
Zepsuł mi się zamek w mojej ulubionej kurtce Arcteryx LT Hoodie - rocznik 2013!! We Wrocławiu nikt za bardzo nie chciał mi go nawet wymienić, łaziłem, pytałem...

Zapytałem znajomego z www.outdoor.org.pl i co? Okazuje się, że wystarczyło wypełnić formularz na https://arcteryx.com/pl/en/help/product-service, załączyć zdjęcie, poczekać, wysłać paczkę z otrzymanym numerem serwisowym do Danii (aż 43 zł wydałem :p) i po 3 tygodniach mam kurtkę z nowym zamkiem we właściwym kolorze. Ba nawet nie widać, że coś było robione!
-------------------------------------------
Dominik


[Obrazek: 2407-1854-1.jpg]


[Obrazek: 2407-1854-2.jpg]


[Obrazek: 2407-1854-3.jpg]

Odpowiedz
Ja byłem tym bardziej zadowolony że wymienili mi całą kurtkę na nowy model. Po ponad 3 latach i to bez paragonu. Niestety za to się płaci ciężkie pieniądze przy zakupie 🙂

Odpowiedz
Witajcie.
Otrzymałem śpiwór że sklepu 8a,  który ma rozprute 2 szwy na plecach długości 10 i 7 cm.
Czy reklamacja z tytułu rękojmii ma szanse być uwzględniona?
Odpowiedz
Pewniej byłoby zwrócić, jeżeli nie minęło 14 dni. Byłoby bez nerwówki.

Zarówno przez sprzedawcę (rękojmia) jak i wykonawcę (gwarancja) odprute szwy mogą być potraktowane różnie. Mogą mianowicie stanąć na stanowisku, że to wina użytkownika, który podczas używania przetarł szwy sypiając na twardych, szorstkich podłożach.

Spróbować oczywiście nie zawadzi. Rękojmia jest lepszą opcją i zgłaszając reklamacje powinieneś zawrzeć info, że czynisz to właśnie z tego tytułu.
Odpowiedz
Napisz że taki dostałeś i prosisz o wymianę na dobry.
Ze skalnika dostałem buty z naderwaną tasiemką i wymienili bez niczego, nawet na 'droższy' kolor, bo wybranego nie było już w danym rozmiarze.
Jeśli 8a nie zachowa się podobnie, to będę nieco zdziwiony i mocno zniechęcony do zakupów tamże...
Odpowiedz


Skocz do: