To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
Poratujecie kontaktem do serwisu Suunto?

Odpowiedz
Wg strony internetowej w PL nie ma serwisu. Trzeba kontaktować się z importerem, albo ze sprzedawcą Suunto.
Kontakt do importera:

AMER SPORTS POLAND SP. Z O. O.
ul. Pilotów 2
Kraków, 31-462
Phone: (12) 349-47-00
Fax: (12) 349-08-01

http://www.suunto.com/en-GB/Support/Serv...r-Locator/

Odpowiedz
Ja swoje Suunto Core wysyłałem bezpośrednio do producenta. Na ich stronie rejestrowało się problem, dostawało numer listu przewozowego i wysyłało kurierem. To było parę lat temu, więc nie wiem czy coś się zmieniło.

Odpowiedz
Muszę pochwalić za serwis (i zjechać za jakość produktu) firmę Cascade Designs - producenta Thermarest. Od paru lat jeżdżę zimą z ich matą xTherm. Ponieważ pompowanie maty na mrozie za pomocą worka to prawdziwa mordęga, to zafundowałem sobie ich elektryczną pompkę. Już w domu miałem pewne wątpliwości co do jakości plastiku użytego do konstrukcji - jest strasznie dziadowski. Znalazło to niestety potwierdzenie w terenie. Podczas pierwszego użycia na mrozie pokrywka baterii po prostu odleciała i pięknym łukiem poleciała gdzieś w dal. Ponieważ jest jasno szara, po ciemku, mimo pół godzinnego poszukiwania, nie udało mi się jej zlokalizować w śniegu. A przez noc napadało nowe 20 cm. Kolejne noclegi znów musiałem bawić się z workiem. Po powrocie napisałem gorzki mail na ich infolinię. Dziś dostałem odpowiedź:

Hello,
We will send you new pump from here in Ireland. It will leave in the morning.
Regards

Oby w nowej plastik był choć trochę lepszy.

Odpowiedz
Ja chciałem dzisiaj wystawić laurkę dla serwisu Fjord Nansen.

W Tordisie I doszło do uszkodzenia elementu łączącego w Y stelaż, które powodowało, ze najmniejszy ruch namiotem powodował składanie się tegoż.
Napisałem do serwisu, odpisali, że wyślą takowy element za darmo.
Tydzień później dotarł do mnie kurier z częściami. 45 minut roboty i namiot działa jak nowy.

Także serdeczne dziękuje!

Odpowiedz
Chętnie pochwalę Pakera za szybką, bezproblemową wymianę samopompy Thermarest Prolite 4 Reg. Miała ok 10-12 lat, zdelaminowała się obustronnie. Mimo braku dowodu zakupu zero grymaszenia - wysłałem zwłoki, kurier po dwóch tygodniach (w tym święta i nowy rok) przyniósł nówkę.
Szacun i chwała Pakerowi Wink
Odpowiedz
(11-01-2021, 17:38)Browar napisał(a): Chętnie pochwalę Pakera za szybką, bezproblemową wymianę samopompy Thermarest Prolite 4 Reg. Miała ok 10-12 lat, zdelaminowała się obustronnie. Mimo braku dowodu zakupu zero grymaszenia - wysłałem zwłoki, kurier po dwóch tygodniach (w tym święta i nowy rok) przyniósł nówkę.
Szacun i chwała Pakerowi Wink

Czyli faktycznie Thermaresty kupuje się raz i ta dożywotnia gwarancja to nie pic na wodę? No to będę musiała jeeszcze raz przemyśleć.
Odpowiedz
TR kupujesz raz. Wymiana bez problemu.
Odpowiedz
Wrzucę kolejny kamyczek do ogródka 8a, mam nadzieję, że w końcu może starczy to na ukamienowanie.

Pozwalają na zamówienie do sklepu, do przymiarki, dwóch sztuk tej samej kategorii szpeju w jednym zamówieniu. No to prostą metodą żona moja zamówiła dwie pary butów, a ja kolejne dwie - ostatecznie w przypadku podejściówek 4 modele (o rozmiarach nie wspominając) do wyboru to jest minimum, a nie jakaś ekstrawagancja.

I co? I pani na miejscu mówi, że nie może wydać jednej osobie dwóch zamówień na takie same produkty.
Nawet tej sprzedawczyni było głupio musząc mówić takie bzdety.
Nie wiem nawet, co powiedzieć, brakuje słów na taki debilizm.
Odpowiedz


Skocz do: