25-05-2017, 04:46
Poratujecie kontaktem do serwisu Suunto?
Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
|
25-05-2017, 04:46
Poratujecie kontaktem do serwisu Suunto?
25-05-2017, 06:45
Wg strony internetowej w PL nie ma serwisu. Trzeba kontaktować się z importerem, albo ze sprzedawcą Suunto.
Kontakt do importera: AMER SPORTS POLAND SP. Z O. O. ul. Pilotów 2 Kraków, 31-462 Phone: (12) 349-47-00 Fax: (12) 349-08-01 http://www.suunto.com/en-GB/Support/Serv...r-Locator/
28-01-2019, 15:35
Ja swoje Suunto Core wysyłałem bezpośrednio do producenta. Na ich stronie rejestrowało się problem, dostawało numer listu przewozowego i wysyłało kurierem. To było parę lat temu, więc nie wiem czy coś się zmieniło.
28-01-2019, 15:43
Muszę pochwalić za serwis (i zjechać za jakość produktu) firmę Cascade Designs - producenta Thermarest. Od paru lat jeżdżę zimą z ich matą xTherm. Ponieważ pompowanie maty na mrozie za pomocą worka to prawdziwa mordęga, to zafundowałem sobie ich elektryczną pompkę. Już w domu miałem pewne wątpliwości co do jakości plastiku użytego do konstrukcji - jest strasznie dziadowski. Znalazło to niestety potwierdzenie w terenie. Podczas pierwszego użycia na mrozie pokrywka baterii po prostu odleciała i pięknym łukiem poleciała gdzieś w dal. Ponieważ jest jasno szara, po ciemku, mimo pół godzinnego poszukiwania, nie udało mi się jej zlokalizować w śniegu. A przez noc napadało nowe 20 cm. Kolejne noclegi znów musiałem bawić się z workiem. Po powrocie napisałem gorzki mail na ich infolinię. Dziś dostałem odpowiedź:
Hello, We will send you new pump from here in Ireland. It will leave in the morning. Regards Oby w nowej plastik był choć trochę lepszy.
01-08-2019, 13:51
Ja chciałem dzisiaj wystawić laurkę dla serwisu Fjord Nansen.
W Tordisie I doszło do uszkodzenia elementu łączącego w Y stelaż, które powodowało, ze najmniejszy ruch namiotem powodował składanie się tegoż. Napisałem do serwisu, odpisali, że wyślą takowy element za darmo. Tydzień później dotarł do mnie kurier z częściami. 45 minut roboty i namiot działa jak nowy. Także serdeczne dziękuje!
11-01-2021, 17:38
Chętnie pochwalę Pakera za szybką, bezproblemową wymianę samopompy Thermarest Prolite 4 Reg. Miała ok 10-12 lat, zdelaminowała się obustronnie. Mimo braku dowodu zakupu zero grymaszenia - wysłałem zwłoki, kurier po dwóch tygodniach (w tym święta i nowy rok) przyniósł nówkę.
Szacun i chwała Pakerowi ![]()
12-01-2021, 13:59
(11-01-2021, 17:38)Browar napisał(a): Chętnie pochwalę Pakera za szybką, bezproblemową wymianę samopompy Thermarest Prolite 4 Reg. Miała ok 10-12 lat, zdelaminowała się obustronnie. Mimo braku dowodu zakupu zero grymaszenia - wysłałem zwłoki, kurier po dwóch tygodniach (w tym święta i nowy rok) przyniósł nówkę. Czyli faktycznie Thermaresty kupuje się raz i ta dożywotnia gwarancja to nie pic na wodę? No to będę musiała jeeszcze raz przemyśleć.
12-01-2021, 21:15
TR kupujesz raz. Wymiana bez problemu.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|