To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
Skoro extraordinary to po polsku ekstraordynaryjnie, to events powinno byc iwenty lub ewentualnosci ;)
Ten event na buty, to jakas odmiana eventu na ciuchy? W rozumieniu - membrana?
-------------------------------------------
Sprzedawca w sklepie outdoorowym. Anglia

Odpowiedz
No racja Blatio, przeczytałem jeszcze raz. Ten ''event'' bardziej wpadł mi w oko, chyba przez to, że częściej paskudzą nim język polski. Ech, te współczesne makaronizmy :(.
-------------------------------------------
do kasacji

Odpowiedz
Hello! Parę dni temu zamówiłem w sklepie E-Horyzont, kurtkę po dokładnym przyjrzeniu się jej zauważyłem niewielkie, ale jednak pękniecie w materiale. Po tym jak złe emocje opadły i przestałem przeklinać , jak szewc poinformowałem o tym przecudnym zjawisku Obsługę sklepu i poprosiłem o wymianę towaru. Poproszono mnie o odesłanie wadliwego towaru, co nie długo potem zrobiłem. Kilka dni później w moje łapki trafiła nowa kurtka w której póki co wszystko gra.
Po tym co przeczytałem na tym forum o nie najlepszym traktowaniu niektórych z forumowiczów spodziewałem się najgorszego. Życzę sobie i Wam żeby każdy sprzedawca darzył takim zaufaniem i szacunkiem swoich klientów!
-------------------------------------------
Pozdrawiam!

Odpowiedz
Sprawa z Polarsport-em zakończona. Mówiąc krótko przesłałem im ten link z artykułem, o którym pisałem wcześniej. Stwierdzili, że zweryfikowali to sobie i zgodzili się, że paragon nie jest konieczny do zwrotu towaru, pieniądze oddali. Mówiąc krótko gdyby ktoś miał podobną sytuację, niech nie odpuszcza, podstawa prawna do walki o swoje jest.

Odpowiedz
Dobrze,że skończyło się po Twojej myśli ,teraz otwórz piwko na odstresowanie ;-)

Odpowiedz
Miałam okazję niedawno reklamować prujące się szwy w spodniach Milo, kupione w sklepie stacjonarnym tuttu w Katowicach - wszystko sprawnie przebiegło (mimo szału zakupowego w sklepie bo promocja była akurat), reklamacja uznana, spodnie naprawione przed czasem nawet, w sklepie miło jak zawsze, tak więc polecam wszystkim którzy mieszkają w okolicy :)

Odpowiedz
muszę znowu pochwalić sklep trango.pl
ceny mają rewelacyjne, wysyłka ekspresowa, dobry kontakt z klientem. tak trzymać!

Odpowiedz
Witam szanownych forumowiczów
Chciałem wszystkich przestrzec przed sklepem internetowym ''Leśne oko''. 28 czerwca zamówiony został tam towar, który miał być prezentem urodzinowym. W regulaminie sklepu napisane jest że realizacja zamówienia trwa maksimum 3 dni plus czas dostarczenia przesyłki kurierskiej. Tymczasem mamy 18 lipca a przesyłki jak nie było tak nie ma. Naturalnie w takich przypadkach podjąłem próbę skontaktowania się ze sklepem bo wiadomo, różne rzeczy mogą się zdarzyć. Próbowałem wielokrotnie drogą mailową i telefoniczną jednak telefon nie odbiera lub jest poza zasięgiem a maile tak samo pozostają bez żadnej odpowiedzi. Kilkukrotne nagranie na automatyczną sekretarką również nie przyniosło żadnego rezultatu. Minęło 21 dni, już jest dawno po urodzinach a ja każdego kolejnego dnia nie otrzymując przesyłki i słysząc głuchy sygnał telefonu czuję się po prostu wyrolowany. Po 30 dniach zgłaszam sprawę na policję, tymczasem Was drodzy NGTowcy ostrzegam przed zakupami w tym sklepie, bo nawet jeżeli w końcu dostanę zamówiony przedmiot to i tak to w jaki sposób sklep traktuje klienta jest co najmniej niepoważne.
---
Edytowany: 2012-07-18 12:14:35

Odpowiedz
@beetle
To już nie pierwszy raz ludzie mają problemy z tym sklepem.Sklep jest zarejestrowany na NGT
https://ngt.pl/user-2290.html

Odpowiedz
Kolejna pochwała dla sklepu Weld,bdb kontakt @,miły odbiór osobisty.Ważne jest to ,że sklep nie olewa klientów nawet jak kupują drobnicę.(mapa małej fatry,dwie chusty wielickiego).

Odpowiedz
co z Leśnym okiem?może by zweryfikować fakty?

Odpowiedz
Niestety zamówiony towar wciąż nie dotarł i cały czas kontakt ze sklepem nie jest możliwy.

Dlatego zgodnie z zapowiedzią dnia 27.07.2012 wysłałem do Komendy Powiatowej Policji zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na moją szkodę z dość obszernym opisem i załączonymi dowodami (dowód wpłaty, potwierdzenie zakupu)
Pozostaje mi czekać na sygnał ze strony policji.
Oczywiście poinformuje Was o dalszym przebiegu tej sprawy

update: właśnie zadzwoniła do mnie miła pani z komendy policji w celu spisania formalnego protokołu który ma być wysłany bezpośrednio do prokuratury.
---
Edytowany: 2012-08-03 13:01:07

Odpowiedz
przesledziłem trochę kariere tego pana na googlu i widac ze dosyc powaznie sie angazuje w outdor. Moze jakies licho złe sie stało ,choroba czy coś,Moze ktos z Poznania by sie na miejscu wywiedział.Nip i krs chyba nadal aktywny. Ale jak juz policja...

Odpowiedz
patrzac w googla na koscielną 13 to dosyc specyficzna ulica.

Odpowiedz
to źle spojrzałeś
Leśne oko F.H.U. Barnaba Mądrecki
ul. Bukowska 67a/8
60-567 Poznań
---
Edytowany: 2012-08-03 15:04:19

Odpowiedz
W sumie mam kilku znajomych w Poznaniu ale zawsze daleki byłem od angażowania osób trzecich w tego typu sprawy. Wiem, że niektórym może się wydawać zgłaszanie czegoś takiego na policję jako nie do końca adekwatne ''walenie z grubej rury'' ale w końcu instytucja ta - beneficjent naszych comiesięcznych podatków - moim zdaniem między innymi do tego celu została powołana. Mi zależy tylko i wyłącznie na wyjaśnieniu sprawy oraz odzyskaniu towaru lub pieniędzy.
A nawet gdyby okazało się, że rzeczywiście licho nie śpi i z powodów obiektywnych sklep ten nie może kontynuować swojej działalności to moje zgłoszenie stanie się podstawą chociażby do tymczasowego zamknięcia strony internetowej na której cały czas można dokonywać zakupów, oszczędzając nerwów zarówno kupującym jak i właścicielowi tej działalności.

Odpowiedz
mogłeś napisać '' że będziesz w Poznaniu i wraz z kolegami wpadniesz po odbiór towaru ;D ewentualnie zwrot kasy ''
~Beetle
trudno się do tego Pana dodzwonić ale z nie do końca potwierdzonych źródeł wynika Pan B zwija interes - szkoda że nie poinformował o tym na stronce
---
Edytowany: 2012-08-03 21:32:56

Odpowiedz
sklep http://www.armyworld.pl/
.Kupiłem buty sportowe m6 xc-09(buty jesli kto trafi nowe -to są wspaniałe-nie mam zastrzezen co do firmy produkujacej te buty).

Buty reklamowane na ich stronie jako stan bardzo dobry, przyszły brudne,śmierdziały- pewnie srodkiem dezynfekujacym ale nie były prane bo na podeszwie mozna było odłupywac jakies błotko z trawą.

Przy strefie przypalcowej cholewka zarowno prawy jak i lewy była pęknieta do wysciółki.Uszkodzenia wykluczajace buty do biegania crossowego.
Towar został wysłany przezemnie z powrotem do sklepu.Kasa przyszła tylko za buty.Po moim mailu by sie zreflektowali sie co do kosztow moich -przesylki były dwie a towar uszkodzony,mijajacy sie z opisem na ich stronie-Kasy brak.
Zastanawia mnie fakt- buty zostały kupione na probe tranzakcyjna by zobaczyc jak działa firma i w jakim stanie wysyła towar, a to w takim celu iż chcielismy dokonać zakupu zbiorowego w wiekszej ilości ubiorów do strzelania dynamicznego.Buty dostałem dziurawe ,przeprosin a nawet ja kto mawia moj kolega (ani dziekuje ani pocałujta mnie w d...) nie otrzymałem.Reklame jednak zrobie ,niestety negatywną.Nie polecam zakupów.

Gdyby jednak kasa przyszła- wpisu nie wyedytuje i nie poprawie.Czasu było wystarczająco.

Odpowiedz
TKSPORT - jakieś opinie?

Odpowiedz
Do dzisiaj nie dostałem paragonu :-), nie polecam tego sklepu
https://ngt.pl/thread-1470-page-85.html

Odpowiedz


Skocz do: