To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
ups, znów coś nie tak :)
---
Edytowany: 2011-01-12 23:22:08
-------------------------------------------
xoar

Odpowiedz
Takie skandaliczne zachowanie pracownikow sklepow jak w sherpie jest czeste i nie sa oni wyjatkiem. Wiadomo ze kazdy by sie wkurzyl jakby przczytal wyzwiska pod swoim adresem, ale niestety takie mamy realia. W sherpie mieli po prostu pecha, ze obelgi przez przypadek dotarly do klienta. Takie obsmiewanie klienta to czesto norma (nie mowie ze wszedzie ale zdarza sie dosc czesto), tylko ze zazwyczaj klient nie ma o tym pojecia. Dawanie rabatow, znizek itp w ramach rekompensaty raczej nie spowoduje ze pokrzywdzona osoba wroci do sklepu, ja napewno bym sie nie pojawil w sklepie gdzie nazywaja mnie po..bem.
-------------------------------------------
http://www.panoramio.com/user/90763

Odpowiedz
yaro:
myślę, że wiele osób postronnych tez do szerpy nie zawita teraz.

Odpowiedz
To, że tak jest często nie jest żadnym usprawiedliwieniem. A sklep nie miał pecha, że to wypłynęło. Sklep ma niekompetentnych pracowników w zakresie obsługi poczty elektronicznej.
Niemniej gdyby po wypłynięciu sprawy załoga sklepu od razu przeprosiła, też bym uznał - zdarza się, wymsknęło się komuś, trudno. Ale sklep zareagował inaczej. Zamiast publicznie przeprosić na forum i równocześnie oczywiście najbardziej zainteresowaną osobę wysłali do admina prośbę o usunięcie postu.
Moim zdaniem admin nie powinien usuwać całości a jedynie wyciąć dane osobowe, pozostawiając dane sklepu, tak jak zrobił to początkowo - ot dla ''potomnych''.

Moim zdaniem należy takie wpadki karać szybko i skutecznie - właśnie w taki sposób a więc upublicznijając. Cały wątek tego dotyczy i naprawdę nie rozumiem dlaczego admin zdecydował na usunięciu właśnie tego posta (podkreślam - oczywiście z usuniętymi danymi osobowymi). Ochrona danych nie jet wytłumaczeniem ponieważ dane osobowe były usunięte w pierwszym momencie. Wewnętrzna korespondencja - przestała nią być w momencie wysłania jej do klienta. Tak więc:

Adminie, dlaczego usunąłeś tego posta całkowiecie a nigdy nie usuwałeś innych negatywnych historii o innych sklepach? Narażasz się na podejrzenia o stronniczość, to szkodzi NGT.
-------------------------------------------
t

Odpowiedz
~t mysle że moj post wyjasniający pod radziq wszystko tlumaczy. Poza tym sam uzytkownik radziq poprosił również o zaoranie posta i przeprosil że zalatwia spór na NGT. Plus jest taki że poszla już w świat ta historia za naszym posrednictwem i liczę że to sie wiecej nie powtórzy ze strony tego sklepu. Nie uwazam by dalsza dyskusja była potrzebna w tym temacie. Takie akcje bedą sie zdarzac i NGT jest miejscem gdzie nalezy o tym pisac i informowac i piętnować takie zachowania. Ale palowanie sie na na naszym forum, korespondowanie na nim i wyjasnianie sobie jest moim zdaniem niestosowne. NGT nie bedzie tym trzecim w tym sporze ani ringiem do polemik pomiedzy zaintersowanymi. Nie zamierzam siedziec po nocach i korespondowac zaróno z jedną jak i drugą stroną tak jak to mialo miejsce wczoraj. Skutek? Nie biegalem wczoraj.

Kazdy post krytyczny odnosnie sklepów z uzasadnieniem, wyjasnieniem przyjmę na NGT z otwartymi rękoma. Dlaczego? Bo jestem niezalazny jako gumi z NGT i jako Marcin w życiu i mam to wszystko w d....... i nie zamierzam glaskac tej branży. Nie mam w tym żadnego interesu. Ot co

Pozdrawiam

Odpowiedz
Jak już temat sprzedawców to ja mam takie wrażenia.Ładna 4/6 Skalnik wchodząc do tego sklepu mam zawsze wrażenie że jestem intruzem dzisiaj pan z mopem przywitał mnie w drzwiach na słowo dzień dobry odwrócił sie na pięcie i poszedł do swojej ''roboty''. Drugi sprzedawca który siedział za kasa zachowywał się jakby wypalił z rana pół kilo trawy i co ja w ogóle od nich chcę.Masiakra jakaś ,jedynie co to ta kobitka zawsze miła wychodzi do klienta z pomocną dłonią ,ale dzisiaj jej nie widziałem.Normalnie na wymioty się zbiera..Panowie sprzedawcy zachowujecie się jak byście byli tam za karę może czas na zmianę pracy! Bo to nie pierwszy raz na słowo do widzenia tak samo słaba reakcja ze strony tylko jednego sprzedawcy.W pozostałych trzech Skalnikach mieszczących się kawałek dalej wszystko ok ludzie uprzejmi i pomocni bez problemu, a tu jak zawsze wchodzę to jak by ktoś umarł.

A tak sobie pomyślałem ,że może za wcześnie przyszedłem do sklepu i ich obudziłem?! ;-p
---
Edytowany: 2011-01-13 12:40:22
-------------------------------------------
Przyjaciel.To człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz
no piteros ciekawy jestem czy dostaniesz -3 minusy jak ja gdy opisalem to samo ostatnio o skalniku tylko ze bylem wyrozumialy bardziej :)

ogolnie to sa studenci, skalnik ma po kilka ludzi na sklep wiec placi pewnie minimum wiec co taki student ma sie usmiechac w w wielkim europejskim miescie pracuje w sklepie outdoorowym w ktorym jest 50% marzy a on nie zarabia 1/5 tego co sprzataczka w niemczech, tez bym sie zdolowal.
-------------------------------------------
ccf

Odpowiedz
Każdy jest kowalem swojego losu.To niczego nie usprawiedliwia że mało zarabiają, niech swoje frustracje zostawią dla psychologa.
Ja tez w swoim życiu nie zarabiałem tak jak bym chciał, ale to nie oznaczało że nie angażowałem się w swoja pracę lub byłem obojętny.Ciekawe co by powiedziała pani Ania Sz. właścicielka firmy na ten chłód, który panuje w tym sklepie.Ten ton rozmów z klientem na zasadzie ''czego! grzecznie pytam''
:-) znacie to?Bo ja mam tam zawsze takie odczucia.
-------------------------------------------
Przyjaciel.To człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz
Piteros - ta dziewczyna (o ile myślimy o tej samej) już tam nie pracuje. Nie znam szczegółów, ale odbywała u mnie w pracy praktyki jako studentka pod w grudniu i kiedy temat wypłynął na początku praktyk (była w firmowym polarze) obiecałem sobie wdepnąć do nich. Parę dni później usłyszałem, ze już tam nie pracuje. Wizytę sobie zatem odpuściłem.

Odpowiedz
SHERPA sprzedaje sprzęt specjalnego przeznaczenia i klientów takie sklepy mają ''psi obowiązek'' traktować szczególnie, bez względu czy kupują szpej, buty czy rękawiczki. handlują sprzętem do ciężkiego tyrania a nie klapkami z chińskiego marketu...

wyrobili sobie bardzo złą markę i mam nadzieję, że nikt tego nie zapomni...
-------------------------------------------
uklęknij! to kazalnica!

Odpowiedz
Nie rozumiem jak można nazwać klienta ***em a następnie - po upublicznieniu tego - domagać się usunięcia posta. Zamiast oficjalnie na forum przeprosić i zachować się jak wychowany człowiek - takie klocki. No ale widzę, że łapówka w postaci szybko załatwionej reklamacji pewnie jakiegoś rabatu / gratisu była wystarczająca aby post usunąć...

I jeszcze kradzież tekstu...Ładnie Sherpa, ładnie....

Gdyby zachowali się jak mężczyźni i przeprosili publicznie - wtedy OK - każdemu może się zdarzyć. Każdy miał przynajmniej jednego klienta w życiu, którego ''prywatnie'' nazwał ***em. Ale coś takiego ? Dla mnie to skandal..
-------------------------------------------
Cuba Libre

Odpowiedz
~ccf ty dostales minusy nie za tresc a za pisanie gdzie popadnie zdaje sie nie w wątku do tego przeznaczonym. Twój post nadal widnieje o skalniku w watku o butach którejs tam firmy (aku) wiec nie pitol i pisz prawde za co Cie admin skarcił

Jesli o tej samej sytuacji myslimy....a widzę że jadnak o tym samym myslimy.

Odpowiedz
Może komuś się przyda - sklep Polar Sport na siennej w krakowie. Kurtka w okresie gwarancji jest już w naprawie 6 tygodnie, cały czas słyszę zapewnienia, że już lada chwila będzie przysłana. I tak w kółko. Cały czas dostaję odpowiedź, że kurtka jest w naprawie, i mam czekać aż wróci z naprawy. Próby jakigoś polubownego załatwienia reklamacji i sporu pozostają bez zainteresowania.
Korespondencja ze sklep do wglądu dla zainteresowanych.
Sprawa będzie skierowana do sądu
Ze swojej strony mogę tylko przestrzec przed składaniem rekalamcji tutaj.
---
Edytowany: 2011-02-11 16:45:09
---
Edytowany: 2011-02-11 16:46:14
-------------------------------------------
Jacek

Odpowiedz
Aaaaaa, PolarSport, no cóż. Mi nawet nie raczyli przysłać odpowiedzi na list polecony. Po ponad miesiącu, jak się przypomniałem, to dopiero raczyli łaskawie odpowiedzieć, że nie uznają reklamacji, bo nie. Nie miałem czasu kopać się z koniem. A sprawa też mogła pójść przez sąd - brak odpowiedzi równy jest przystaniu na roszczenie konsumenta.

Odpowiedz
Byłem dzisiaj w sklepie http://www.carpathia.com.pl/ i mimo, że sklepik nieduży i troszku ciężko go znaleźć to szczerze polecam przede wszystkim fajna obsługa

Odpowiedz
Muszę bardzo pochwalić ekipę Wisportu:
W środę wieczorem składam zamówienie, w czwartek przed 8 rano dostaję potwierdzenie, że już skompletowane i idzie do wysyłki. W piątek dostaję paczkę.
Szybkość i solidność realizacji godna pozazdroszczenia.Brawo.

Stare NGT było jak stary dobry narkotyk. Nowe - jak syntetyk nowej generacji - daje w czapę jeszcze mocniej  ;)
Odpowiedz
endless, jesteś z Kato? lub okolic?

Odpowiedz
Szczególne podziękowania dla ekipy sklepu HiMountain mieszczącego się we Wrocławiu na ul.Ładnej, za pomoc w pośrednictwie i pomiarach przy realizacji zamówienia na kurtki Atmos, przez wortal NGT.
-------------------------------------------
Przyjaciel to człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz
Dziękuję p. Łukaszowi ze sklepu AlpenSki.pl za cierpliwość i pomoc w zakupie kurtki. Wielkie brawa dla pozostałych pracowników sklepu za szybkość wysyłki i profesjonalne podejście do klienta. Pozdrawiam!

Odpowiedz
Polecam sklep http://www.termoaktywne.net.pl/?gclid=CL...3wodklVTqA, zamówiłem u nich pewną koszulkę z długim rękawem. Z powodu braku interesującego mnie modelu mogłem wybrać za niewielką dopłatą i kolejnym rabatem jakikolwiek inny model (wygrałem Brubeck Dry długi rękaw za 78zł).

Odpowiedz


Skocz do: