To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
Ja kiedys w HiM zaplacilem za okulary o 10zl wiecej niz powinienem... na szczescie po jakis 5 minutach jak sie zorientowalem i wrocilem do sklepu to mi zwrocili ''nadplate''... no ale kazdemu sie moze zdazyc, choc moim zdaniem wlasnie ta ekipa Katowickiego HiM sie niczym nie wyroznia... za to ekipa Horyzonta w Katowicach jest bardzo konkretna...

Odpowiedz
Arti : sorki ze tak pozno; dotyczy horyzontu w Katowicach

Niestety nie dajemy rabatow przy pierwszych zakupach nawet wiekszych, taka mamy polityke. Obojetnie czy sie pytasz czy nie :(
A jezeli juz kupisz u nas za odpowiednia kwote to rabat ci zostanie przyznany bez upominania sie... Swoja droga dlaczego mielibysmy traktowac inaczej klientow bardziej niesmialych ktorzy nigdy nie pytaja sie o rabaty...

Oczywiscie to nie tlumaczy zachowania personelu. W takich przypadkach powinni sie zachowac tak jak by chcieli sami byc obsluzeni itd. Co powtarzam na szkoleniach... No ale kazdemu zdaza sie gorszy dzien. Oczywiscie nie omieszkam o tej sytuacji pogadac przy okazji nastepnego szkolenia (juz za tydzien ).

Mam nadzieje ze znajdziesz tez u nas plusy :)
-------------------------------------------
Darek e-horyzont.pl

Odpowiedz
No i tak - dziś odwiedziłem HiM na 3 maja w Katowicach, i otrzymałem info, że moja reklamacja została odrzucona. Buaachachacha - po 22 dniach !!! LOL Oczywiście nie przyjmę spodni bo i niby dlaczego - w końcu po 14 dniach moja reklamacja automatycznie zostaje uznana.
Tylko teraz doradźcie - iść z nimi na ugodę i pisać odwołanie od decyzji rzeczoznawcy, czy od razu z grubej rury złozyć wniosek do PIHu ?
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
Jakiej marki są te spodnie?
-------------------------------------------
HiMountain

Odpowiedz
Vaude V2 Dry Jeans (błednie nota bene opisane na paragonie jako V10 Dry Jeans, na takie tez została przyjęta reklamacja.
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
Doczu: na Twoim miejscu pisałbym od razu do PIHu. W Polsce nagminnie olewa się obowiązujące prawo głównie dlatego, że większość ludzi pozwala na to i nigdzie tego nie zgłasza. Kubeł zimnej wody na pewno się HiM przyda.

Odpowiedz
A ja reklamowalem rzeczy w dwoch HiMach i w obu przypadkach bez zadnych problemów. Nie bylo zadnych sugestii o krzywym chodzeniu w butach itp ;)
-------------------------------------------
metalmind

Odpowiedz
tubi >>> Zgadzam się z Tobą, i tak zrobię, jednak poczekam na krok HiMountain, który wyraził zainteresowanie sprawą. Na pewno jednak jesli nie dojdzie do satysfakcjonujacego mnie rozwiązania sprawy - czyli w tym wypadku zwrotu gotówki, bo wymianą spodni na nowe już nie jestem zainteresowany. Nie daj Bóg jak przyjdzie je znów reklamować, to wolę sobie zaoszczędzić wątpliwej rozrywki - wówczas podejmę kroki prawne w tej kwestii. Nie podaruję Im przeciez ponad 130 PLN. W końcu nie kupowałem towaru u Wietnamczyków na targowisku (choć wietnamskie dzinsy nie rozleciały mi się tak szybko jak te VauDe)
W kazdym bądź razie wniosek do PIHu mam przygotowany i czekam na reakcję HiMountaina.
doczu@interia.pl
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
Jakiś czas temu jak dzwoniłem do Wolfganga (Wisport w Rzeszowie) zapytać się czy mają Dromadery 75 w magazynie pani odpowiedziała tak,że są 65 i 75 l, a jak sie zapytałem o kolory, bo interesuje mnie niebieski , to pani zapewne odłożyła słuchawkę na biórko i zapytała się kolegi a on do niej mówił : urwa,ten facet chyba nie ma co robic, to ja urwa teraz mam leciec do magazynu bo jakiś palant chce sie zapytać jakie mamy kolory plecaków itp i na końcu pani ładnie mi odpowiedziała,że są niebieskie:-) jakby nigdy nic, bo przecież ja tego nie słyszałem:-) ale już nic nie chciałem jej mówić (przecież to nie ona, tylko jakiś głópi koleś )
-------------------------------------------
Towar macany, należy do macanta :-)

Odpowiedz
Doczu
Nieprawdą jest,że po 14 dniach reklamacja jest automatycznie uznana.Wg nowej ustawy sprzedawca w ciągu 14 dni powinien poinformować cię co się dzieję z twoim towarem (jest naprawiany,poddawany testom itp.). Natomiast proces rozpatrywania reklamacji ustawowo nie jest okreslony. Większość sklepów stosuje teraz 21 dni ROBOCZYCH na proces rozpatrywania reklamacji.
Faktem jest natomiast,że jak reklamacja jest odrzucona,to powinni powiadomić Cię o tym listem poleconym.
To tyle.

Odpowiedz
Aha , zapomniałem :-)

W ten sam dzień wieczorem postanowiłem wysłac eamila do producenta ( Wolfganga ) o tym co sie stało, oni odpisali mi,ż jest im bardzo przykro, przepraszają minie i ,że postarają się coś z tym zrobić ,by coś takiego się już nie powtórzyło :-)
-------------------------------------------
Towar macany, należy do macanta :-)

Odpowiedz
~-rzeczoznawca -> Chyba nie do końca
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

Art.8.3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

ale ja się nie wymądrzam;)
pozdrawiam

Odpowiedz
Doczu- rzeczoznawca ma raje... reklamowalem niedawno kurtke hannaha w H.M. i poinformowano mnie , że moze to trwac do21 dni..
a swoją drogą to do H.M. na 3 maja juz dawno nie zagladam wspaniali sprzedawcy:D (do innychH.M. nie mam zastrzeżeń)
-------------------------------------------
gg1901025

Odpowiedz
niestety tez mam pare zastrzezen do sprzedacow z 3 maja, rozumiem ze ladna dziewczyna nie musi sie znac na sprzecie :), ale zeby dwoch facetow bylo niekumatych to lekka przesada...
-------------------------------------------
gg 4100678, hammet@konto.pl

Odpowiedz
słów kilka na temat jednego z Horyzontów (celowo nie napiszę którego)
kupiłem parę rzeczy,między innymi skarpety;jakie było moje zdziwienie,gdy po przyjeździe do domu zobaczyłem,że skarpey są spięte dodatkowo zabezpieczeniem antykradzierzowymi;ponieważ powrót do sklepi nie wchodził w grę (50 km w jedną stronę),misiałem przy pomocy młotka uwolnić mój zakup;
Darku,sprawdźcie w Waszych sklepach bramki,przy wejściach,bo są coś nieskuteczne :)

Odpowiedz
Obsługa Horyzontu w Poznaniu została chyba nasłana przez konkurencję. Dyletanci. Pojęcie o sprzęcie na poziomie sprzedawczyni z gminnej spółdzielni.

Odpowiedz
kardii >>> co innego jeśli poinformowano Cię, że może to trwać do 21 dni. Mnie poinformowano o ''dwóch tygodniach'' więc trzymam się tego.
Choćby nawet miało to trwać 21 dni, to i tak w piatek kiedy spodnie miały przyjechać (ciekawe czy przyjechały, bo taką gadkę słyszałem już wcześniej, że ''spodnie jadą do nas''), mijało 22 dni.
Rzeczoznawca >>> co innego powiedziano mi w Federacji konsumentów. Stosowanie praktyki tzw.''dni roboczych'' jest zwykłym naciąganiem, i jest niezgodne z prawem. Ustawa nie określa pojęcia ''dni roboczych'', tylko jasno mówi że ''reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie ... dni.''
Ponadto w terminie do 14 dni powinienem zostać poinformowany o tym czy towar zostaje wysłany do rzeczoznawcy, czy tez reklamacja bedzie rozpatrywana inaczej. Informacji takiej nie otrzymałem więc w myśl prawa reklamację uznano.
-------------------------------------------
www.doczu.tk

Odpowiedz
do ~-rzeczoznawca -po 14dniach bez odpowiedzi reklamacja jest uznawana zgodnie z ządaniem reklamującego ,w tym terminie sprzedawca musi się ustosunkować do reklamacji,wystarczy zajrzec do stosownej ustawy.Natomiast samo załatwienie reklamacji np.wymiana na nowy egzemplarz-tu rzeczywiście nie ma terminu.A co do sklepów HiMountain-ja czasem bywałem w HiM w lublinie.Ekipa zmienia się tam co kilka miesięcy więc np.pytanie o rodzaj szwu,czy jest on ryglowany czy także szyty szwem samoklinującym wywołuje popłoch bo nikt nic nie wie .Właściciel który prowadzi sklep od kilku lat powinien znać się już na tym co sprzedaje i udzielać prawdziwych informacji,ale jak widzę celowo wprowadza klientów w błąd i kłamie byleby wcisnąć towar klientowi(ja np.dowiedziałem się chcąc kupić przewiene buty na lato że but,zeby w ogóle oddychał to koniecznie musi mieć membranę,podczas gdy każdy chyba wie że najlepiej oddychają buty bez membran).Ja rozumiem że mu się tio opłaca bo mało klientów zna sie na sprzęcie i odzieży ale tych co się znają to stracił na rzecz innych skleów,bardziej profesjonalnych.
-------------------------------------------
olo

Odpowiedz
Doczu, ~olo - tak jak piszecie chłopaki...
ehh... napił bym się piwa...

Odpowiedz
mam takie pytanie jak myślicie czy jesli pójde do horyzontu na marinsztacie i poprosze załoge żeby rozłożyła mi 2 namioty bo chce porównać ich wielkość to jak zareagują??

Odpowiedz


Skocz do: