To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
#81
Franek >> witam własnie przeczytałem Twoją opinię na temat sklepu. Zapewne chodzi o sklep G na ulicy M. Fakt gdyby nie to ze raz na ruski rok znajdzie się coś tam w nietragicznej cenie to sklep warto by omijać z daleka. Jak jeszcze Alpinus rezydował w sklepie G wybór był (jeśli chodzi o Alpinusa niezły). Teraz kiepsko kiepsko.. Klient jest traktowany owszem wzorowo jeśli ma ponad 60tkę chce kupić kurtkę na miasto i podoba mi się wyprawowy NorthFace za kosmiczne pieniądze, a szkoda Na szczęśnie Last Minute IC kosztuje mało więc z przyjemnością można co pewnein czas dokonać zakupów na Siennej... upewnić dzień wcześniej telefonicznie, wejść kupić pogadać i wyjść zadowolonym.
Inna sprawa to to że w takim np. Krakowie jest większe zainteresowanie sprzętem. Nie ma co się dziwić sprzedawcą że nie chcą trzymać całej rozmiarówki bo ile może to leżeć na sklepie. ALe w takim razie powinna być możliwość szybkiego sprowadzenia. A nie ''No chyba w tym sezonie nie sprowadzimy bo mamy już polary'' :/
Pozdrawiam
-------------------------------------------
turbo

Odpowiedz
#82
w horyzoncie kolo riviery bylem na na wiosne buty aku ktore tam kupilem byly beznadziejne modelu nie pamietam utkwilo mi w pamieci to ze sprzedawca dawal sie pokroic ze nie przemokną i wytrzymają conajmniej 2 lata dzieki Bogu oddali mi kaske teraz omijam ten sklep i wam tez radze

Odpowiedz
#83
wawaboy: z roznych powodow ten sklep zostal zamkniety :) Od czasu jego zamkniecia sklepy Horyzonty w wawie (na mariensztacie i CH Targowek) prowadzone sa przez nasza firme wlasciciela takze e-horyzontu.pl Mam nadzieje, ze po licznych szkoleniach przeprowadzonych przez moja osobe poziom obslugi wzrosnie znacznie.

Najwazniejsze ,ze jak nie dotrzymali umowy to zwrocili kaske:)
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

Odpowiedz
#84
Kilka słów pochwalnych dla HiM i Horyzontu.
Ostatnio poszukiwałem plecaka do 25l i kurtałki narciarskiej. W arkadii trafiemł na świetnego sprzedawcę ( pomimo początkowej obsuwy z ceną plecaków - w interku tańsza ). Przymierzałem trzy czy cztery modele, świetnie opanowana wiedza o parametrach, rzeczowe podpowiedzi, nie wciskanie na siłę. Ocena -5.
Horyznt na Targówku ( oprócz tego że jest na wygwizdowie ).
Pomogli wybrać plecak a także koszulke JW, ogólnie ocena 5.
Jedna mała uwaga, zarówno w jednym jak i drugim sklepie dziewczyny troche kuleją z fachową poradą, przy danych technicznych parametrach, gubia sie ( bywam troche dociekliwy...). Z facetami tego problemu nie ma.



-------------------------------------------
Piąty

Odpowiedz
#85
Ja mam uwage troche z innej beczki - czy ktos moze kojarzy sklep Bzyk (chyba pamięć mnie nie myli co do nazwy) przy Krupówkach w Zakopanym. Jest tam pewien sprzedawca o delikatnie mówiąc kontrowersyjnych poglądach i baaardzooo irytującym sposobie argumentacji. Chciał mojemu kolede sprzedać buta chyba z półtora numeru za dużego przekonując że przecież założy kilka par skarpet (dochodziło pod koniec chyba do 4 bo but nadal był za luźny). Nadal przy wielu okazjach wspominamy go z uśmiechem... Pozdrawiam

Odpowiedz
#86
Pan z BZYK SPORTU na Zakopieńskich rupówkach jest uroczy. Jak nie ma akurat Waszego numeru to chętnie opchnie buta o 2 numery wiekszego bo jak sam twierdzi chodzi w góry w minimum 4-5 skarpetkach. Pewnie sam u siebie buty kupuje. :)))
-------------------------------------------
KING

Odpowiedz
#87
wpadlem sobie ostatnio do auchan w 3miescie tuz kolo 21.sklepy na galerii juz zamykali,a mialem zamiar nabyc buciki.niesmialo wszedlem do HiM i -jakiez moje zdziwienie-pani w okularach bardzo milo zaprosila mnie do srodka i pomogla dokonac wyboru.i niewazne bylo,ze dawno juz minela 21-sza.gratulacje dla zalogi!na pewno tam wpadne nie raz.

Odpowiedz
#88
>jarek
miodzio tam jest:)))
Mateo tez milo wspomina tam pobyt ja zreszta tez:))

Odpowiedz
#89
kupowałem kurtki i czpki fjorda i jacka wilczejskóry przez telefon z e-horyzont .Dzieło szyuki obsługa.Bez sciemy wytłumaczone co i jak i zakup 100% sie sprawdza .

Odpowiedz
#90
Lubię robić w Auchanie zakupy, choć jeżdżę tam zupełnie z innego powodu niż Chróściel i Mateo :-). Obsługa jest OK, czego życzę innym sklepom. Jeżeli tu zaglądają, to moje pozdrowienia i do zobaczyska jutro.

Odpowiedz
#91
A ja mam niemiłe doświadczenie ze sklepem internetowym na stronie WOLFGANGa. Zamówiłem kurtkę dla córki, dostałem maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia, więc czekałem cierpliwie na przesyłkę. Po zalogowaniu się do sklepu mogłem stwierdzić, że status mojego zamówienia widnieje jako ''wysłane''. Kiedy jednak minęło dziewięć dni, a kurtki ani widu, ani słychu, pomyślałem, że może poczta nawaliła i wysłałem maila do WOLFGANGa z prośbą o wyjaśnienie sprawy. No i sprawę wyjaśniono. Po dalszych czterech dniach otrzymałem następującą odpowiedź:
''Dzień dobry

Niestety wszystkie smreki w rozmiarze 152 cm zostały wyprzedane.''

Mam wrażenie, że gdybym się nie upomniał, to odpowiedzi nie byłoby wcale, a ja mógłbym sobie czekać na kurtkę dalej. Co ciekawe, ze strony oferta nie zniknęła i wciąż można zamówić kurteczkę w rozmiarze 152 cm.
Więc pewnie jeszcze niejeden się nabierze.
Całkiem to inny standard obsługi niż w e-Horyzoncie, w którym to, gdy pojawił się problem z realizacją mojego zamówienia, zostałem o tym fakcie natychmiast poinformowany, przeproszony i sprawę dalej załatwiono w sposób w pełni mnie satysfakcjonujący. Jak widać nie wszystkim jednakowo zależy na klientach.

Odpowiedz
#92
Ja ze spokojnym sumieniem moge polecic Bezdroza w Wa-wie - napewno rzeczowa obsluga, i to co mi sie podoba najbardziej to indywidualne i nie anonimowe podejscie do klienta. Zauwazylem ze za kazdym razem jak jestem w taki sposob sa traktowani i inn klienci. Niestety takiego zachowania sie nie uswaidczy w skleepach turystycznych w Centrach Handlowych ktore przypominaja aglomerat wszedles - wybieraj-plac i spadaj (nie bede tu mowil o ich nazwch by kogos nie pominac)

Odpowiedz
#93
Ja we wrocławiu kupuje tylko w dwoch sklepach
w e-horyzoncie i w skalniki ale tylkoi na ulicy Polaka, w żadnym innym.

-------------------------------------------
speleo

Odpowiedz
#94
ja mam pod ręką tylko Skalnik tu w Jeleniej Dziurze;). Dzisiaj wpadłem odebrać spodnie Wolfganga z reklamacji (pękł szew na tyłku, odpadło zapięcie od śnieżnikówi i postrzępiły się szelki). Okazało się, że Wolfgang naliczył 30 zł za wypranie spodni (które przed wysłaniem sam przeprałem). Już byłem gotowy to zapłacić ale chłopaki stwierdzili, że nie ma sprawy i sami będą z nimi się kłócić:D.to już nie po raz pierwszy bezproblemowo z nimi załatwiam interesy. A do tego zawsze jest u nich bardzo wesoło :D

Odpowiedz
#95
Wracając do HiM, to ja spotkałem się z bardzo miłą obsługą i chętną pomocą przy wyborze kurtki. Działo się to dokładnie we wrocławskiej Koronie. Już prawie byłem zdecydowany, gdy sprzedawca znalazł kurtkę o znacznie lepszych parametrach (Hannah Backer - pięknie się sprawuje od października) i po uruchomieniu kreatywnej księgowości obnizył jej cenę o kilkadzesiąt złotych do poziomu tej tańszej.
Oczywiście i tak jestem zdania, że rządzi zagłębie Skalnikowo-Horyzontalne (poprostu wtedy asortyment nie trafił w mój subiektywny gust i rozmiarówkę).

Odpowiedz
#96
Rafi- ta sama kurtka , ta sama sieć, tylko katowice (geant) dotyczy reklamacji- przyjeli bez problemu, 8 dni - telefon do domu ze moge odebrac(naprawioną) kurtke .
Tak trzymac :)
-------------------------------------------
gg 1901025

Odpowiedz
#97
''Sklep Podróżnika (''plecakowy'') - kompetenta, cierpliwa obsługa (marudziłem 3 godziny zanim kupiłem plecak!), od siebie dali jeszcze karte rabatowa przed zakupem plecaka tak, ze kupowałem juz z obniżką.''

Dawno temu przez 3 godziny dyskutowałem z klientem nad Atacamą Pajaka. CZY TO BYŁEŚ TY ???

''Poniewaz watek sledzi nasza konkurecja nie moge zdradzic naszych tajemnic :) Powiem tak na kumplach ktorym czasami zdradzam pewne nasze metody szkoleniowe robia one wrazenie!!!''.

Równie dawno temu oglądałem w Horyzoncie na Targówku rakiety śnieżne Morpho. Żaden ze sprzedawców nie miał pojęcia jakie obciążenie one wytrzymują - wiadomość wydawałoby się podstawowa. Ale szybko i z zapałem usiedli do komputera i po kwadransie znaleźli niezbędną informcję w internecie. Plus za chęć niesienia pomocy i zapał, minus za brak informacji.

Sołtys

www.karpaty2004.republika.pl

-
https://lukaszsupergan.com/

Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
Odpowiedz
#98
Widzę, że ostatnio watek rozwija sie w kierunku dokładnie odwrotnym do zakładanego przez Wolfa... :))

-------------------------------------------
gg1336933

Odpowiedz
#99
Soltys : Pewnie ze sledzi :)
wasi ludzie czasmi na prostszych pytaniach sie wykladaja :) Typu o ile % spiwory puchowe sa trwalsze od syntetykow ... Wg ciebie o ile?

Mialem okazje z 2-3 x rozmawiac z waszymi sprzedawcami i nie powalili mnie na kolana :)

pozdr

-------------------------------------------
Darek e-horyzont.pl

Odpowiedz
-> Darek
bo tam zatrudniają np. studentów, a nie bokserów
w Wa-wie to warto np. na Gwardię pójść jak potrzebujesz powalenie na kolana...
sorki, nie mogłem się powstrzymać :)
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

Odpowiedz


Skocz do: