Liczba postów: 927
Liczba wątków: 31
Dołączył: 12.04.2005
He he... To zależy od ociepliny i warunków użytkowania... A tak serio, to posłuchaj rumcajsa - ma rację. Ja sam piszę magisterkę w przerwach między zaglądaniem na NGT :-)
www.karpaty2004.republika.pl
Czytam sobie wątek, jestem na 4tej stronie i jak narazie mam 2 wnioski:
1) Horyzont (konkretnie Katowice) - to, ze nie dajecie rabatów na starcie nie pozwoliło mi nigdy zostać Waszym klientem, więc już raczej nigdy z nich nie skorzystam... (przywiązałem się do sklepu, w którym zrobiłem swój pierwszy zakup i to raczej tam kieruję swoje pierwsze kroki, a choć zawsze porównuję oferty, to jednak w Summicie udaje mi się zwykle kupić coś taniej - bo tam już jestem stałym klientem)... może nie chodzi o to, że nie dostałem zniżki, ale raczej o sposób w jaki mi jej odmówiono: ''nie dajemy rabatów'' - klika słów wyjaśnienia mogłoby zmienić moją reakcję.
Cośtam i tak u Was kupiłem, ale nie jesteście moim ulubionym sklepem (może dlatego, że wiem od sprzedawcy, że nie ma sensu nawet pytać o zniżkę? ale się uczepiłem :>.
2) Jak na facetów za często chodzimy po sklepach :D
-------------------------------------------
Artur
Dodam może jeszcze, że zakupem tym (jendak nie pierwszym, bo miałem już buty, kurtkę i plecak :) był zoom petzla... a więc było to ładny kawałek czasu temu.
-------------------------------------------
Artur
HIMOUNTAIN Warszawa Reduta sprzedawca zapewniał mnie wczoraj, że jedyną membraną ogólnoświatową jest windstopper natomiast pozostałe to autorskie patenty firm które szyją kurtki (o ''NO WIND'' i ''WINDBLOCK-u'' nie słyszał). Podobnie twierdził, że kutrka STORMRACE VAUDE jest wykonana z patentu VAUDE ''ARGON SYSTEM'' (taki napis jest na kurtce) znacznie gorszego od windstoppera, podczas gdy w rzeczywistości jest ona z WINDBOLOC-a ACT.
Mało brakowało a przez tego Pana ww. kurtka przeszła by mi koło nosa (gdybym oczywiście mu uwierzył).
Natomiast BEZROŻA Warszawa zgadzam się z Robertem w 100 % obsługa najkompetentniejsza jaką spotkałem (zwłaszcza Pan w średnim wieku -naprawdę duża wiedza o sprzedawanych produktach).
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.08.2004
m
-------------------------------------------
halicz
ODNOŚNIE MEMBRAN WIATROSZCZELNYCH (ad. Rudolf) : ZDAJE SIĘ, ŻE ROZMOWA MIAŁA INNY PRZEBIEG A DETALI BYŁO WIĘCEJ...WIĘC MOŻE TROSZKĘ INFO : WINDSTOPPER JEST PATENTEM GORE, NoWIND TO PATENT VAUDE A EXWIND TO MEMBRANA HiMOUNTAIN...itd. w razie pytań zapraszamy do HiMountain REDUTA....
-------------------------------------------
obeznany z tematem
~xdgree dlaczego robisz ludziom wode z mózgu?? NO WIND to nie jest wcale patent firmy Vaude lecz membrana włoskiej firmy PONTETORTO!
-------------------------------------------
siara
...Owszem taki jest napis na metce użyty w kurtkach VAUDE, które są dostępne tam, zgadza się . (A PONTETORO udostępnia swój materiał podobnie jak MALDEN) Ale chodziło o dyskusje w innym temacie (ASORTYMENT jaki był duskutowany)....
~xdegere ale W. L. Gore też ostatnimi czasy zajmuje się głównie sprzedażą licencji. Więc albo niedokońca wiesz co mówisz albo ście się chłopaki (opanowie) niedogadali!
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.08.2004
ludzie opanujcie się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czy naprawde jes to dla was tak bardzo ważne koto i gdzie robi membrany , może ważniejsze jest jak sprawdzają się w terenie!!!!!!!!!!! wiec może się ruszucie się w teren a nie plaszyli dupy i przypirzali sie do sprzedawców !!!!!!!!!
-------------------------------------------
halicz
a ja pochwalę ekipę z HM Reduta
może w kwestiach merytorycznych gdzieniegdzie trzeba by coś poprawić, z tym się zgodzę
ale lubię tam przyłazić - zawsze spotykam się z miłą i pro-kliencką obsługą, gotowością do pomocy,
ostatnia moja reklamacja plecaka: bez problemu, kilka dni oczekiwania, telefon z info - plecaczek do odebrania, a wszystko miło i profesjonalnie
inne sklepy powinny się od nich uczyć, czasem mam wrażenie , że HM tworzy nową jakość obsługi klienta w sklepach turystycznych
pozdrawiam ekipę i oby tak dalej :)
-------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 21
Dołączył: 15.02.2004
HiM w Gdynie - pierwsze moje wrażenia, gdy byłem w tym sklepie tuż po tym jak zastapił Horyzont był nieco chłodne. Sklepy jakby zubożał. Jednak gdy wczoraj kupowałem tam buty, to moje wrażenia bardzo się zmieniły. Młoda i dynamiczna ekpia robiąca błyskawiczne postęp. Wiadć, że zależy im na klientach i poszerzaniu swojej wiedzy o sprzęcie. Tak trzymać HiMountain, a naprwdę będzie dobrze. 5+ dla ekipy z gdyńskiego HiM za obsługe klienta.
Liczba postów: 1931
Liczba wątków: 36
Dołączył: 12.04.2004
To wygląda jak wystawianie komentarzy na allegro:)
A co do HiM z Trójmiasta, to na pochwałę zasługują wszystkie sklepy.Ja osobiście miałem doświadczenie z tym na Szerokiej.Bardzo fachowo i przyjemnie.I sprzedawcami są ludzie w temacie, tj. co do sprzętu wspin. człowiek, który wspinaczkę uprawia.Żadnych przypadkowych ''paniusi''.pozdr#braav
Stare NGT było jak stary dobry narkotyk. Nowe - jak syntetyk nowej generacji - daje w czapę jeszcze mocniej ;)
Rzeczywiście w HiM Reduta podobnie jak zreszą w innych HiM spotkałem się z bardzo miłym przyjęciem a obsługa naprawdę zawsze chętnie służy pomocą. Sytuacja którą opisałem wydarzyła się pierwszy raz i szczerze mówiąc to byłem nią trochę zaskoczony. Zresztą nie ma co rozpamiętywać, w końcu kupiłem tam świetną kurtkę w super cenie (na marginesie to fajne mają tam teraz promocje, ale to już chyba do innego wątku:-).
Pozdrawiam ekipę HiM Reduta.
Chciałem powiedzieć cześć panu Turbo i Frankowi. O ile dobrze pojołem jesteście z Rzeszowa ja także, tylko, że studia obecnie robie w Krakowie.
Może się kiedyś uda nam spotkać
Pozdrawiam
Patriota lokalny
-------------------------------------------
przepraszam za ortografy
Dziękujemy za wszystkie ciepłe słowa pod naszym adresem. Dziękujemy również za konstruktywną krytykę, która napewno zmobilizuje nas do doskonalenia naszych umiejętności i poszerzania wiedzy. Pozdrawiamy wszystkich forumowiczów i życzymy powodzenia na szlaku.
Heh;)...
Jeszcze trochę a zrobi się z tego ranking sklepów HiMountain;D.
Jestem ciekaw jak oceniacie, szanowni forumowicze inne sklepy HiM, np. ten w bydgosczy do którego mam najbliżej i musze powiedzieć, że ostatnio zmian w nim co nie miara, kadrowych również ale załoga choć nowa orientuje sie na rzeczy.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
30 stopni w cieniu
no a ja moze tez cos pomarudze :) w sklepie HiMountain w miescie na P. jestem dosc znany, jeden mily Pan z obslugi ma chyba jakis problem, pamieta mnie po 3 latach od ostatniej wizyty :) (to sie nazywa customer oriented approach :P)
robie jakies uwagi, zachowuje sie jakby mi robil łaske , eh szkoda gadac :) boli go chyba fakt ze 3 razy reklamowalem buty Alpinus Frontiera ktore po 2 miesiacach uzytkowania scieralem prawie do 0
reklamowalem, probowali mnie zbywac, to ze buty zabrudzone, ze co innego w koncu przyslali nowe, i tak 2 razy (3 raz im odpuscilem :P bo by jeszcze zawalu dostali :P
-------------------------------------------
Adam
a zli sa chyba za to ze kiedys obfotografowalem te buty i ich obsmarowalem na forum ostro, sama procedure reklamacjii i klamstwa jakich sie o Skywalku nasluchalem od nich :) i nadal sie nie nauczyli :)
ale ja i tak ich lubie :)
i jeszcze nie raz ich odwiedze :)
co by ino nie zapomnieli przypadkiem
-------------------------------------------
Adam
Liczba postów: 1424
Liczba wątków: 12
Dołączył: 05.04.2004
Ja na razie mam nienajlepsze zdanie o sieci HiM, za obsługe gwarancyjną :-(
Przeciągają w nieskończoność procedurę reklamacji. Moja trwa już ponad 20 dni. Ide tam jutro i jesli nie będzie nowych spodni lub kasy, to składam wniosek do PIH'u. Moja cierpliwość się skończyła.
Gdyby ktoś był wpodobnej sytuacji, to tutaj jest gotowiec takiego wniosku http://ww20.mediarun.pl/wzory/24.doc
-------------------------------------------
www.doczu.tk
|