Liczba postów: 32
Liczba wątków: 1
Dołączył: 29.05.2004
nei ma za co, co do konkretnego przypadku bardzo mi sie milo rozmawialo kiedys z waszym sprzedawca, ktory w trakcie rozmowy przyniosl z zaplecze swoje stare boreale:) a na koncu obiecal, ze kupi sobie takei same star tracki tylko damskie- bo chce czerwone, ale ma mala noge to mu pasuja:) niestety juz dosc dawno nei widzialem tego chlopca (chyba popelnil 2 bledy..) a szkoda. Poza tym rozlozyli mi chlopcy namiot no ale to juz chyba jest teraz standard:) pozdrawiam
Uwe>>
Racja Cetus wylecial mi z glowy, a w dyskobolu czlowiek sie czuje jakby pozjadal wszelkie rozumy, bo obsluga nie wie nic nawet dokladnie o produktach ktore ma na sklepie trzeba przychodzic juz zdecydowanym pytac o konkretne modele albo wogole bo inaczej nici nie doradzaja lecz wciskaja.
Widze ze ty tez odniosles wrazenie ze obsluga jest do d... ,a chodzilo mi nie o ta ''stara'' tylko o ta najmlodsza.
~darek e-horyzont.pl
Gość
Jack : u nas za 2 bledy nikt jeszcze nie wylecial bo sprzedawcow nie zostawiamy samych sobie z problemami i wiele info dostaja na tacy , no i sa doszkalani. Ten o ktoryms wspomniales przeniosl sie do Krakowa (milosc nie wybiera) i jestesmy w b. dobrym kontakcie:)
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl
~darek e-horyzont.pl
Gość
Jack : u nas za 2 bledy nikt jeszcze nie wylecial bo sprzedawcow nie zostawiamy samych sobie z problemami i wiele info dostaja na tacy , no i sa doszkalani. Ten o ktorym wspomniales przeniosl sie do Krakowa (milosc nie wybiera) i jestesmy w b. dobrym kontakcie:)
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl
Liczba postów: 89
Liczba wątków: 3
Dołączył: 26.10.2004
POLECAM sklep w Krakowie ''TiS'' na ul. Długiej 10.
Bardzo miła, życzliwa obsługa, jak czegos nie ma to chwila i juz jest, wszystko szybko i sprawnie.
Można omówić towar, zapoznac sie z info. na temat sprzętu. Nie wiem dlaczego nikt o tym sklepie nie pisze??
Polecam.
-------------------------------------------
karlosw@o2.pl
No to ja napiszę coś innego niż większość.
Kupiłem w sobotę kurtkę VAUDE - CIAMPINOI - Ceplex 15 000, tą reklamowaną w czasopiśmie GÓRY.
Jestem laikiem jeśli chodzi o kurtki i dziękuję Bogu, że trafiłęm do punktu HiMountain w C.H.Arkadia w Warszawie przy al. Jana Pawła II.
Pani fachowo mnie ''przejęła'' od samych drzwi. Dopytała o co mo chodzi, o przeznaczenie kurtki. Ja spytałem o ''promocje'', o których informują w witrynie, obejżałem sobie i poprosiłem o pokazanie czegoś innego. Dodałem jeszcze cenowy zakres moich możliwości. Fachowa rozmowa, popierana własnym doświadczeniem Pani sprzedawcy oraz jej wygląd, który określam na ''traperka-globtrotterka praktykująca'', nie żadna tam modelka sypiąca suchymi informacjami wyczytanymi z katalogu.
Rozmowa ze wspomnianą Panią o moim planowanym zakupie na Allegro kurtki Rossignol za 330 pln, uratowała mnie przed popełnieniem fatalnej najprawdopodobniej transakcji.
Wyszedłem, miałem się zastanowić. Jednak po zamienieniu 3 zdań z żoną wróciliśmy do sklepu po 3 minutach i nabyliśmy drogą kupna tę kurtkę. Wiem, że wydałem sporo pieniędzy, ale wiem, że to zakup na kilka sezonów tym bardziej, że nie jestem aż takim taternikiem, żeby ją zużyć w jeden sezon.
Wiem, że moje zdanie jako ''mieszczucha wyjeżdżającego w góry max 2 razy do roku na tydzień, dwa'' nie musi być poważane, ale jestem klientem i to klientem zadowolonym z kartą stałego klienta HiM i drobnym prezentem w garści.
Osobiście polecam HiMountain !!!
Paweł
PS. Otwierają niedługo punkt na Krakowskim Przedmieściu naprzeciw Hotelu Bristol, między księgarnią Bellona i Coffee Point'em. Będzie bardziej nastawiony na wspinaczekę skałkową itp.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 16.11.2004
Bardzo miły sprzedawca w sklepie w Krakowie na Siennej(salomon chyba,w kazdym razie maja karrimora sprzet), znosil z spokojem moje wybieranie treków(karrimor gtx 300).
chłopaki na siennej w krakowie to chyba są dobierani pod względem ''idiotenproof'' kupowałem tam swego czasu plecak. wiele wytrzymal:] pozatym widać, że wiedzą czym handlują.jedyne co można im zarzucić, to to, że za dobrze przekonują, i gdyby nie fakt, że po plecak przyjechałem ponad 100km, to pewnie wróciłbym się po kase na droższy model. naszczęście ten też się świetnie sprwuje
-------------------------------------------
pozdrawiam
Liczba postów: 235
Liczba wątków: 15
Dołączył: 18.02.2004
>>> PaBlo - no to chyba wiem o którą Panią Ci chodzi :) Pewnie taka niewysoka, szczupła, ciemne włosy?
Zna się na rzeczy:) między innymi ''przez nią'' kupuję większość sprzętu właśnie w Reducie. Oby więcej takich sprzedawców (i w HM i gdzie indziej:)
pozdro
-------------------------------------------
Tiger, tiger, burning bright...
Liczba postów: 235
Liczba wątków: 15
Dołączył: 18.02.2004
ehm... pisałeś o Arkadii, hehehe... no tak to bywa jak się postów do końca uważnie nie czyta:) Sorry...
A ta dziewczynka w Arkadii, co się zna, wyszkoliła się w Reducie:)
pozdroofka
-------------------------------------------
Tiger, tiger, burning bright...
tak zarówno w arkadii jak i w reducie personel jest ok, tzn stary personel a nowemu dajmy troche czasu.
jak czytaja to ludziki z arkadii to wielkie dzieki za reklamacje windstoppera i za starania przy reklamacji butów:) Pozdrawiam
Większość opinni jest krytycznych, ale ja mam odmienne zdanie o obsłudze w HiM. Dotyczy to obsługi sklepu w Warszawie w CH Arkadia, gdzie 25.11.04 wraz z narzeczoną kupowałem kurtkę. Obsługa odrazu zainteresowała się mną w odróżnieniu od innych sklepów, gdzie mimo, że przymierzałem kilka kurtek nikt się tym faktem nie zainteresował. W HiM nikt nie namawiał mnie na tą czy inną kurtkę i nie próbował niczego ''wcisnąć''. Spokojnie przynosili kolejne kórtki, informując o ich parametrach. Wykazali cierpliwość bo przymierzyłem ich dosyć dużo. Wszystko odbyło się w sympatycznej atmosferze, a z zakupionej kurtki Hannah jestem zadowolony. Nie wiem, jak funkcjonuje obsługa w innych sklepach, ale w CH Arkadia w Warszawie jest O.K. Polecam.
-------------------------------------------
tomalo07@intria.pl
No i nadszedł czas na sprostowanie. dotyczy ono mojej opinii o sklepie HiM w arkadii. Pierwsze wrazenie jak niektórzy pamiętają było dosc krytyczne. byc moze spowodowała to pani w butach na szpilkach i obcisłej bluzeczce wypinająca co po niektóre części ciała oraz jej ''fachowe'' odpowiedzi. po kilku wizytach musze jednak stwierdzic ze aktualna obsługa jest na wysokim poziomie. Obsługa jest rzetelna i potrafi doradzic. przy okazji nie sposób nie wspomniec o sposobie załatwiania gwarancji przez ww sklep. W kazdym normalnym odesłali by mnie z kwitkiem, tu natomioast pomogli i dopilnowali takiego załatwienia sprawy jakie mnie satysfakcjonuje. pozdrawiam i zyczę hiM takiej obsługi w kazdym sklepie.
Liczba postów: 71
Liczba wątków: 1
Dołączył: 12.02.2004
Snickers: a ja uważam, że obsługa (ta piękna oczywiście), wygląda jak najbardziej odpowiednio w szpilkach itp.. Jeżeli wiedza byłaby wprost proporcjonalna do urody, to mamy ideał obsługi sklepowej :D.
-------------------------------------------
[KTK ''be loć''] Kamil Gajdas
Bardzo dziękujemy za pozdrowienia i także pozdrawiamy naszych klientów :-) Cieszymy się, że powoli opinie o obsłudze ulegaja zmianie na lepsze.
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.08.2004
~HiMountain Arkadia > na obsługę nie narzekam (kupuję w HiM w Poznaniu - rewelka to to nie jest ale...).
Moglibyście zwiększyć ofertę VauDe u siebie w sieci.
pozdro
-------------------------------------------
duch gór
A ja jestem zadowolony z obsługi wrocławskiego horyzontu.
Tak trzymać.
pozdro
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 1
Dołączył: 30.08.2004
Cze!!!
Właśnie przypomniała mi się pewna historia. Pewnego dnia postanowiłem kupić sobie termos. Poszedłem, więc do sklepu TURYSTA w Bielsku-Białej i nabyłem termos za 95zł (niestety firmy nie pamiętam, a w zasadzie nie chcę pamiętać!!!). Po powrocie do domu przeprowadziłem test. Już po nalaniu wrzątku termos bardzo się nagrzał, a po 3h woda w nim była ledwie letnia!!! Wróciłem, więc do sklepu, w którym nabyłem termos, aby go zwrócić. Poinformowałem sprzedawca o przypadłości tego termosu, a gość na to: po 3h to nie ma, co sprawdzać, to trzeba sprawdzić po 16h, bo tak długo termos trzyma!!! Wniosek: woda w termosie się sama zagrzeje!!! Na szczęście gość przyjął ten termos i zwrócił ni kasę.
A tak w ogóle to nie lubię tego sklepu, gość gada z tobą jak z idiotą i jakby wszystkie rozumy pozjadał.
-------------------------------------------
Łukasz
Liczba postów: 71
Liczba wątków: 1
Dołączył: 12.02.2004
Dzisiaj byłem z kolegą w HM w Katowicach na 3 Maja. Sprzedawczyni po prostu rozbawiła mnie na reszte dnia (nie wiem tylko, czy żart był śmieszny, czy raczej rozpaczliwy). Kolega mierzył sobie stupduty, miał je założone dobrze. Miła ekspedientka, która stała obok nas i zarazem podawała kolejne modele ochraniaczy zasugerowała, że kolega ma je jednak źle założone. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że wszystko jest na swoim miejscu! Haczyk zaczepiony o sznurówki, pasek pod podeszwą itepeitede...Kiedy ją oświeciłem niechętnie przyznała mi rację i zamieszana oddaliła sie w nieznanym kierunku. Jedyny wniosek jaki z całej tej sytuacji udało mi się wysnuć jest taki, że albo miła Pani była nieźle podchmielona, albo po prostu nigdy w zyciu nie miała stupdutów na nogach...Stach pomyslec jak poleci klientowi lewy but wkładać na prawą nogę i na odwrót....
-------------------------------------------
[KTK ''be loć''] Kamil Gajdas
ta dziewczyna taka jest, swoją drogą bardzo miła, czasem śmieszna
|