Liczba postów: 2728
Liczba wątków: 7
Dołączył: 02.05.2007
No i dlatego do pochwalnych opinii na stronie producenta, czy sklepu należy podchodzić z definicji z nieufnoscią.
Przykładem jest chociażby Martes. Kupiłem w sklepie stacjonarnym spodnie do sportu, po uprzednim przymierzeniu. Po 2 dniach noszenia w domu patrzę a tam szwy puściły na pośladkach. Zareklamowałem i kupiłem drugie, sprawdzając szwy. Były ok. W domu zakładam i nagle 15 cm dziura na szwach nogawki. Zareklamowałem 2gie spodnie.
Z ciekawości patrzę na opinie - są pozytywne. A zajrzę na Alledrogo, pomyślałem. A tam olbrzymią ilość negatywów z których wynika, że spodnie prują się od samego patrzenia. Chociaż z tego powodu lubię Alledrogo - naprawdę bardzo mocno trzeba się postarać, żeby usunęli komentarz.
Liczba postów: 2040
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.04.2015
Militaria. pl też należy do tej rodziny. Recenzje na stronie sklepu tylko 4 i 5 gwiazdkowe. Moja, negatywna, jednogwiazdkowe o czapce dokerce nie została opublikowana a próbowałem ją zamieścić w sumie czterokrotnie. Pisałem już o tym na niniejszym forum.
Sklep po żadnej z czterech moich prób nawet nie pokusił się o wysłanie do mnie maila z jakąś pseudopodstawą swojej polityki. Nic, cisza. Nie kupuję już na militaria pl.
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 0
Dołączył: 16.02.2021
A to ja z militariami mam odwrotne doświadczenia. Buty typu 'adidasy do lasu', Pentagon Kion obsmarowałem (po 2 sezonach) za fatalną jakość wykonania i materiałów, i widzę, że po ponad pół roku recenzja z oceną 2/5 dalej wisi. Może kluczowe było danie 2 zamiast 1?
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: 09.09.2024
Jeśli sklep jest dostępny w Google to bardziej wiarygodne są opinie wystawione właśnie tam, a nie na stronie sklepu.
Cos pozytywnego przed końcem roku, to zachowanie Paker.pl
Pacjent to MSR Mutha Hubba NX, którego tropik zutylizował się samoistnie. Namiot oczywiście wiele lat po okresie gwarancji, ale użyty maksymalnie 20 razy jako 3 namiot. Po przesłaniu zdjęć i poinformowaniu Pakera o problemie i moich wątpliwościach w sprawie tego, czy sprzęt za tyle pieniędzy pomimo upływu lat powinien tak się zachować, dostałem propozycje rozwiązania problemu. Nowy tropik za darmo lub rabat na upust nowego namiotu.
Moja wiara w ludzkość upadła już wiele lat temu, jednak takie sytuacje pozwalają mi na odrobinę refleksji, że może nie wszystko jeszcze stracone.
Nie wiem kim jest w Pakerze pani Magdalena Badowska, ale mam nadzieje, że zarabia tam pieniądze odpowiednio duże do swoich kompetencji i empatii dla klienta.
Liczba postów: 2728
Liczba wątków: 7
Dołączył: 02.05.2007
He, czyżby ktoś z Decathlonu był tu służbowo?
Dostałem maila, że przyznano mi punkty za opinię. Myślę sobie, że dobre i to - opinia wszak była, a że nie zamieścili...
Ale sprawdzę tak dla pewności. I zdziwienie - opinia zamieszczona.
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 0
Dołączył: 04.01.2022
pewnie ktoś z deca czyta to forum. ;-)
Liczba postów: 2728
Liczba wątków: 7
Dołączył: 02.05.2007
Skoro jest tajemniczy klient, to może jest też tajemniczy przedsiębiorca?