To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
No i dlatego do pochwalnych opinii na stronie producenta, czy sklepu należy podchodzić z definicji z nieufnoscią.

Przykładem jest chociażby Martes. Kupiłem w sklepie stacjonarnym spodnie do sportu, po uprzednim przymierzeniu. Po 2 dniach noszenia w domu patrzę a tam szwy puściły na pośladkach. Zareklamowałem i kupiłem drugie, sprawdzając szwy. Były ok. W domu zakładam i nagle 15 cm dziura na szwach nogawki. Zareklamowałem 2gie spodnie.
Z ciekawości patrzę na opinie - są pozytywne. A zajrzę na Alledrogo, pomyślałem. A tam olbrzymią ilość negatywów z których wynika, że spodnie prują się od samego patrzenia. Chociaż z tego powodu lubię Alledrogo - naprawdę bardzo mocno trzeba się postarać, żeby usunęli komentarz.
Odpowiedz
Militaria. pl też należy do tej rodziny. Recenzje na stronie sklepu tylko 4 i 5 gwiazdkowe. Moja, negatywna, jednogwiazdkowe o czapce dokerce nie została opublikowana a próbowałem ją zamieścić w sumie czterokrotnie. Pisałem już o tym na niniejszym forum.

Sklep po żadnej z czterech moich prób nawet nie pokusił się o wysłanie do mnie maila z jakąś pseudopodstawą swojej polityki. Nic, cisza. Nie kupuję już na militaria pl.
Odpowiedz
A to ja z militariami mam odwrotne doświadczenia. Buty typu 'adidasy do lasu', Pentagon Kion obsmarowałem (po 2 sezonach) za fatalną jakość wykonania i materiałów, i widzę, że po ponad pół roku recenzja z oceną 2/5 dalej wisi. Może kluczowe było danie 2 zamiast 1?
Odpowiedz
Jeśli sklep jest dostępny w Google to bardziej wiarygodne są opinie wystawione właśnie tam, a nie na stronie sklepu.

Cos pozytywnego przed końcem roku, to zachowanie Paker.pl
Pacjent to MSR Mutha Hubba NX, którego tropik zutylizował się samoistnie. Namiot oczywiście wiele lat po okresie gwarancji, ale użyty maksymalnie 20 razy jako 3 namiot. Po przesłaniu zdjęć i poinformowaniu Pakera o problemie i moich wątpliwościach w sprawie tego, czy sprzęt za tyle pieniędzy pomimo upływu lat powinien tak się zachować, dostałem propozycje rozwiązania problemu. Nowy tropik za darmo lub rabat na upust nowego namiotu.
Moja wiara w ludzkość upadła już wiele lat temu, jednak takie sytuacje pozwalają mi na odrobinę refleksji, że może nie wszystko jeszcze stracone.
Nie wiem kim jest w Pakerze pani Magdalena Badowska, ale mam nadzieje, że zarabia tam pieniądze odpowiednio duże do swoich kompetencji i empatii dla klienta.
Odpowiedz
He, czyżby ktoś z Decathlonu był tu służbowo? Big Grin
Dostałem maila, że przyznano mi punkty za opinię. Myślę sobie, że dobre i to - opinia wszak była, a że nie zamieścili...
Ale sprawdzę tak dla pewności. I zdziwienie - opinia zamieszczona.
Odpowiedz
pewnie ktoś z deca czyta to forum. ;-)
Odpowiedz
Skoro jest tajemniczy klient, to może jest też tajemniczy przedsiębiorca? Smile
Odpowiedz


Skocz do: