Liczba postów: 2374
Liczba wątków: 1
Dołączył: 17.01.2008
HiM - marka, HiM - biura projektowe (jeśli takowe mieli), czy co? Wie ktoś?
-------------------------------------------
I truly speak fluent sarcasm. Not like PITdoggy ;P
Liczba postów: 2204
Liczba wątków: 25
Dołączył: 17.06.2009
Zając, na fb HiMa są koordynaty podane: 50°15'29.9''N 19°00'55.4''E
haha
Liczba postów: 1242
Liczba wątków: 11
Dołączył: 30.07.2010
Bart, to wypada na skrzyżowaniu Słowackiego i Dworcowej :) czyżby come back do Galerii Katowickiej?
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.10.2008
W Galerii Katowickiej już ich niema. Prędzej centrala w Świętochłowicach.
Liczba postów: 2204
Liczba wątków: 25
Dołączył: 17.06.2009
no mają być w Katowicach. czy galeria? być może. ale może właśnie zaraz obok, na Słowackiego. tam był (może dalej jest) ''sex shop Roberta Kubicy'' :)
Liczba postów: 5119
Liczba wątków: 38
Dołączył: 28.02.2010
Byłem wczoraj w sklepie Explore.pl w Ursusie.
Ogólnie jest to punkt odbioru zamówionych towarów w budynku znajdującym się na prywatnej posesji w podwórzu (trzeba dzwonić bramofonem).
Bardzo mili sprzedawcy, mają ,,bajerę'' ale nie są nachalni i nie wciskają kitów. Krótka gatka szmatka i ... zostałem ,,zaproszony'' do ,,świątyni'' czyli na zaplecze którego ściany były dosłownie wyłożone plecakami od podłogi po sufit :)
Kurna, czasu nie miałem :(
Zdążyłem tylko ,,zachorować'' na Lowe Alpine Airzone Trek+ 35:45 http://www.explore.pl/turystyka/plecaki/...35-45.html w nowej wersji (odseparowanie systemu nośnego od plecaka czyli wolna przestrzeń między workiem a plecami - nie jest to ,,klasyczna'' siatka). Zieleń w rzeczywistości jest trochę inna niż na zdjęciu, czerwień zresztą też. W odróżnieniu od 40stki http://www.explore.pl/turystyka/plecaki/...ek-40.html ma regulowany system nośny, niestety kosztem zwiększenia wagi do 1500 g.
Cena nawet promocyjna niestety mnie podleczyła (choć przyznam, że wirus pozostał ;) ).
Choć obecnie niższa niż w czeskim sklepie http://www.gamisport.pl/plecaki-turystyc...asco-zinc/
Reasumując jeżeli ktoś chce przymierzyć worki LA, Ospreya, Deutera to warto zadzwonić, umówić się i podjechać. Sklep jest dosłownie 2 minuty od stacji PKP (wsiadać do ostatniego wagonu jadąc od Centrum). Praktycznie wszystkie dostępne litraże w sporej gamie kolorystycznej + fachowa porada obsługi.
-------------------------------------------
wynik mierzy czyny
Liczba postów: 529
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.01.2010
Faktycznie mają dobre ceny i to nie tylko na plecaki , śpiwory Deuter Exosphere nowe wersje też są w atrakcyjnej cenie
Liczba postów: 2204
Liczba wątków: 25
Dołączył: 17.06.2009
sklep HiMountain Katowice - pierwszorzędna obsługa! oddałem rim-a na wymianę zamka. zamek wymieniony, ale chyba czytali nasze recki, bo wszystkie szwy zostały poprawione/naprawione.
życzę im jak najlepiej i oby tak dalej :)
ps. zasadniczo punkt również świadczy naprawy innej odzieży czy sprzętu outdoor, nie tylko HiM. pracownie mają na miejscu. nawet zostałem do niej zaproszony. szczerze, podoba mi się to.
---
Edytowany: 2016-06-13 18:04:46
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 0
Dołączył: 15.07.2012
Wypada mi pochwalić Decathlon:
wczoraj o 12 zamówiłem (drugie) spodnie, dziś przed 10 miałem spodnie u siebie (kurier FedEx gratis). Niecałe 24h - fajnie!
-------------------------------------------
JL
JL. (Dzięki za nowe forum)
Liczba postów: 211
Liczba wątków: 1
Dołączył: 06.12.2009
Decathlon naprawdę daje radę.
Jednak ja nie o tym. :)
Chciałbym pochwalić e-Horyzont. Za całokształt. Wszystko związane z naszym ostatnim, nieco łączonym, zamówieniem w ramach rabatu 40% było przeprowadzone perfekcyjnie. Od korespondencji, poprzez przesyłkę, aż do wymiany produktu - brak słów na pochwałę, naprawdę. Wiem co piszę, od lat kupuję spoooro w necie. e-Horyzont wysuwa się na czoło w moim prywatnym rankingu sklepów internetowych. Dziękuję i życzę powodzenia w dalszej działalności!
Liczba postów: 355
Liczba wątków: 0
Dołączył: 25.09.2014
Również przyłączam się do słów pochwały. Szczerze? Sądziłem, że z racji wielkości zamówienia i wysokości rabatu znajdą pretekst aby olać nasze zamówienie (no takie przykre doświadczenia w sieci) ale się niesamowicie zdziwiłem. Miły kontakt, profesjonalne, elastyczne i pełne pomocy podejście do klienta. Wpisuję ich na moją listę ulubionych sklepów (a nie jest ona zbyt długa).
Dziękuję bardzo obsłudze sklepu www.e-horyzont.pl za realizację zamówienia !
Liczba postów: 3415
Liczba wątków: 12
Dołączył: 22.03.2007
Ja dorzucę kamyczek do ogródka 8a.pl...
W sklepie stacjonarnym inne ceny niż na stronie - http://8a.pl/woreczek-na-magnezje-arcter...ranja.html dokładnie ten wór na magnezję w sklepie miał cenę katalogową...
Liczba postów: 2133
Liczba wątków: 3
Dołączył: 22.08.2011
Kupowałem ostatnio czołówkę (bd spot 4) cena na kartoniku 199 a online wtedy 153 .Pytam się przy kasie,która cena obowiązuje.
Odpowiedź ta widoczna na stronie.
Nasuwa się pytanie czy zawsze tak jest lub może jak się nie zapytasz
to masz cenę nazwijmy to sklepową.
-------------------------------------------
z kom
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2013
@Ludz - ale w 8a na środku stoi komp na ktorym mozesz sprawdzić cenę. Poza tym przy kasie, sprzedawcy zawsze sprawdzają czy cena w necie nie jest niższa (wiem, bo miałem takie przypadki dwa razy). Myśle, ze sytuacja na rynku promocji jest tak dynamiczna, ze nie ma sensu co chwile kleić nowych cen.
Wiec te rzucanie przez Ciebie kamyczkiem jest takie... bezrefleksyjne :-)
-------------------------------------------
Jurek
Liczba postów: 2045
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.04.2015
Nie mogę się zgodzić z twierdzeniem o dynamice cen promocyjnych. Zgodnie z polskim prawem sprzedawca ma obowiązek umieścić na artykule bądź na regale lub w sposób widoczny dla kupującego AKTUALNĄ cenę produktu.
W sklepie to może nawet stać i szklana kula - nie tylko komputer. To nie klient ma sprawdzać, która cena jest aktualna - w necie, na produkcie, w komputerze czy gdzie tam jeszcze. To obowiązek sprzedawcy oznaczyć towar właściwą ceną. A klient ma prawo kupić po tej właśnie cenie, nawet gdyby system z kodu paskowego nabił cenę wyższą.
Tak stanowi prawo. W praktyce jednak (jak zapewne wielu z Was zdążyło już osobiście zauważyć) jest niestety różnie. Czasem z byle małym klamotem trzeba biegać po sklepie i szukać czytnika, bo na towarze jest napisane wszystko, tylko nie cena...
Liczba postów: 3415
Liczba wątków: 12
Dołączył: 22.03.2007
Ja podejrzewam, że gdybym wziął ten worek i chciał kupić, miałbym cenę z neta. Tyle że to po prostu trochę wiocha ze strony sklepu - ostatecznie nie kupiłem, bo cena. :P Nie powiedziałbym że to bezrefleksyjny rzut kamyczkiem - 8a pretenduje do bycia jednym z lepszych sklepów i IMO to do czegoś zobowiązuje.
A że to nielegalne, ok, pewnie tak - gorzej gdyby coś kosztowało więcej niż na metce.
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2013
Jakie nielegalne? Masz aktualną cene naklejoną. To że sprzedawca obniży Ci cenę jest jego wyborem. Przecież nie ma żadnego przepisu nakazującego miec takie same ceny w sklepie stacjonarnym i internetowym. Tak jak różne ceny mozna miec w dwóch sklepach stacjonarnych, tak różne ceny mozna miec w dwóch sklepach netowych. I w necie, w stacjonarnym.
Napisałem wyraźnie, ze ceny sprawdzać nie musisz. Sprzedawca sprawdza i daje niższą. Pomimo tego, że prawnie nie musi tego robić.
Zanim zaczniecie pisać swoje opinie prawne, to warto cos przeczytać, zeby się nie ośmieszać.
---
Edytowany: 2016-12-30 11:16:17
-------------------------------------------
Jurek
Liczba postów: 3415
Liczba wątków: 12
Dołączył: 22.03.2007
Jak mówiłem, legalność tego mam w d*pie. Po prostu mam wyższe oczekiwania co do tzw. jakości obsługi - chyba mi nie wmówisz, że powinienem się cieszyć, że mają tak dynamiczne promocje, ze sklep nie nadąża za rzeczywistością wirtualną ;)
---
Edytowany: 2016-12-30 11:38:31
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2013
Ludz - nie napisałeś nigdzie, ze masz to w d....e. Napisałeś, ze to nielegalne (nie moze, ale na pewno), co jest nieprawdą.
Mi to nigdy nie przeszkadzało, ale moze dlatego, ze mam ekonomiczną wyobraźnie. Mogą zatrudnić 2-3 osoby do biegania bez przerwy i przeklejania cen, ale wtedy nie będzie taniej. Wiec to dla mnie czepianie się dla samego czepiania. Jak napisałem, bezrefleksyjne. Na zasadzie: zobaczcie jacy oni źli. Jednocześnie narzekamy na małą wydajność pracy Polaków, a jednocześnie wymagamy stanowisk do przeklejania cen? To ma byc innowacyjna gospodarka? Widzę tutaj bezsensowna pracę, której nikt nie musi wykonywać. Wiochą jest wlasnie nielogiczne (nieekonomiczne) podejście do problemu.
-------------------------------------------
Jurek
Liczba postów: 2133
Liczba wątków: 3
Dołączył: 22.08.2011
Chłopaki spokojnie,każdy wyraził swoje zdanie i nie ma sensu się przegadywać.
Kto chce kupi ,a kto nie poszuka sobie gdzie indziej.
Ale przyznacie mają fajną klamkę w formie czekana :).
-------------------------------------------
|