To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Narty.....
#1
Mam nadzieje ze nie wygłupie sie zbytnio z tym tematem, bo w koncu to strona outdoorowa wiec narty tez chyba moga być.
Wiem ze dopiero wrzesien ale spodziewam sie doplywu gotówki(kochane pieniążki :)) i mysle juz o zimie bo licze na to ze teraz moze bedzie jeszcze troche taniej.
jak mozna sie domyślić mam zamiar kupić sprzet. moj dotychczasowy to typowy złom, zawsze byl to najstarszy sprzęt na wyciągu :).
Mam ok. 177 cm wzrostu i 70 kg wagi bede głownie jezdził w beskidy.
niestety jestem typowym laikiem i nie wiem co kupić, gdzie ...etc
osobiście myśle o jakiś nartach carvingowych(+ wiązania & booty). mam zamiar eksploatować je dość intensywnie( co weekend). kwota jaka dysponuje to max. 800 PLN
moze ktoś zna jakieś namiary dobrego sklepu (giełdy?) w okolicach krakowa lub katowic gdzie moge coś znalezc i zaufac sprzedawcy.
jezeli trafiłem pod zły adres to niech ktoś mi poda jakis link do dobrego forum narciarskiego( ja nie znalazłem)
thanks from the mountain( z gory dziekuje hehe) za odpowiedzi i rady

Odpowiedz
#2
spróbuj poszukać ludzi którzy teoretycznie powinni ci pomóc na takich serwisach jak http://www.ski.com.pl http://www.narty.pl poszukaj też w sklepach internetowych jak np. http://www.narty.rapi.com.pl http://www.enarty.pl. Chociaż i tak powiem ci że za 800 zł tobędzie trudno znależć w miare dobre carvingi. Jeszcze zależy jak chceesz jeździć.

-------------------------------------------
Tommy

Odpowiedz
#3
pewni
-------------------------------------------
Tommy

Odpowiedz
#4