To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Nowe forum - zgłaszanie defektów i usprawnień
No cóż, każdy decyduje za siebie, choć nie widzę potrzeby ogłaszania zaprzestania działalności forumowej. Tu się po prostu przychodzi albo nie - I tyle.

Że zmieniła się aktywność na forum? No zmieniła, media społecznościowe (choć o trafności tej nazwy można dyskutować) spowodowały odpływ użytkowników od tradycyjnych for i nic się nie da z tym zrobić. Albo może i można by, tylko w jakim celu? Generowania sztucznego ruchu? Forum nadal jest kopalnią wiedzy, można też bez problemu uzyskać tu pomoc w razie potrzeby, więc w moim odczuciu spełnia swoją rolę znakomicie.

Zgadzam się za to z uwagą, że recenzje były łatwiejsze do znalezienia na starym forum. Z drugiej strony - od kiedy pamiętam wymaganiem do recenzji było minimum roczne użytkowanie produktu. Może warto by to poluzować i zrobić bardziej coś na kształt opinii do produktów w internetowych sklepach turystycznych? Nie trzeba przez okrągły rok tyrać sprzętu po górach, żeby mieć na jego temat coś do powiedzenia.
Odpowiedz
W znakomitej większości moja opinia jest podobna, co przedmówcy. Różni się jednak zasadniczo co do okresu rocznej karencji użytkowania produktu przed napisaniem recenzji.

Ta roczna karencja, a przynajmniej kilkukrotne, rozłożone na dłuższy okres użytkowanie produktu (nie pojedynczy wyjazd na dwa tygodnie) ma o tyle kolosalne znaczenie, że jakość dzisiaj wykonywanych towarów różni się diametralnie od tych "sprzed lat". Na oczywistą niekorzyść tych dzisiejszych. I o ile ta jakość znacznie spadła, o tyle ceny niewymiernie zwyżkowały. W tym właśnie kontekście tak ważne jest, by polecić produkt, który wytrzyma nie jeden a naście wyjazdów i co do którego możemy być pewni i na nim polegać - zwłaszcza znajdując się np. gdzieś na dalekim wyjeździe w przysłowiowej "czarnej doopie".

Chociaż przecież i przyjemność ze "zwykłego", krótkiego i niewymagającego wyjazdu może skutecznie ulecieć przez uszkodzenie (czy nawet wadę) produktu zakupionego przez nas na podstawie recenzji osoby, która zachwalając produkt w recenzji, tak naprawdę użyła go jedynie przez tydzień lub dwa i do tego w bardzo sprzyjających warunkach.
Odpowiedz
Dodaj z perspektywy lat. Nie używam mediów społecznościowych - nie mam czasu. Fora są lepsze dla recenzji. Nie są zasypane nowymi postami. Łatwiej o znalezienie dawnych wpisów, czytanie doświadczeń sprzed lat. Na starym NGT czytałem długo, dziesiąt stron wątku o butach zanim kupiłem swoje Meindle. Nie, że mam na ich punkcie jakiś kult, ale po prostu sprawdziły mi się. Jedne buty - wszędzie w nich chodzę. Stare robią do prac koło domu.

Jedyne czego mi brak na pierwszy rzut oka układu menu jak był w starym. Nie wiem czemu ale recenzje były łatwiejsze do znalezienia. Poddziały w poddziałach są zakopane i potrzeba kilku minut dla odnalezienia, co się w ogóle gdzie znajduje.

Nie mniej trzymam kciuki za dalsze działanie forum i dziękuję za pomoc, jeszcze z czasów jak osoby z sieci pisały posty bez rejestracji.
Odpowiedz
yaba forum w wersji, którą pamiętasz to czasy które zaowocowały rozłamem na ngt i outdoor.org. Brak logowania oraz coraz częstsze naloty nawiedzonych marketingowców wprowadziły logowanie w końcu i u nas wtedy. Staraliśmy się być otwarci i nie wprowadzaliśmy logowania/rejestracji tak długo jak się tylko dało. Pozdrawiam
Jaga & Mathew dziękuję za nowe NGT!

- NGT to hobby przy okazji pasji, a nie zamiast -
Odpowiedz


Skocz do: