25-02-2020, 13:36
I ja już odebrałem , Cortina golf czarna , czerwony zamek , logo NGT pomarańczowe :) , nie podałem koloru, ale dla mnie ok nie jest źle.
Dzięki Gumi pełen szacun dla twojego zaangażowania , naprawdę nie powinieneś mieć sobie nic do zarzucenia.
Co do Montano, sporo kupuję przez internet ale już dawno nie spotkałem takiego olewactwa do klienta jak ta firma.
Napisałem dwa maile w przeciągu paru dni , brak odzewu , wreszcie dzwonię i proszę o zmianę rozmiaru z M na L pani mówi proszę napisać maila dotyczącej zmiany rozmiaru , nie powinno być problemu.
Rozmowa i wysłany mail był ponad 2tyg temu w piątek.
W poniedziałek telefon że się nie da bo już jest szyta ?! , po czym 2 tygodnie czekała na wysyłkę? ,ale okej.
Pani mówi dalej może uda się, ale nie będzie łatwo dać mi dłuższe rękawy z Lki ( w M kach mam prawie zawsze za krótkie rękawy) , myślę sobie i mówię do pani przeszczep serca to nic w porównaniu z przeszczepem rękawów :).
Pani mówi dalej , w związku z tym że przeoczyliśmy piątkowego maila w ramach gestu handlowego otrzyma pan gratis naszą czapeczkę, ok dziękuję miło z waszej strony , nie dopominałem się ale liczy się gest.
Rozmowa zakończona , czekam cierpliwie 2 tygodnie.
Dostaję paczkę dzisiaj, bluza spoko jak z poprzedniej edycji , pomarańczowy się nie gryzie :) , ale czapeczki nie ma.
Wiem , wiem pomyślicie połakomił się na czapeczkę ,żenua.
Ale nie o gratis tu chodzi a o zasady , a o jakieś normalne kontakty na linii konsument firma.
Tego tu nie było , szkoda.
Dzięki Gumi pełen szacun dla twojego zaangażowania , naprawdę nie powinieneś mieć sobie nic do zarzucenia.
Co do Montano, sporo kupuję przez internet ale już dawno nie spotkałem takiego olewactwa do klienta jak ta firma.
Napisałem dwa maile w przeciągu paru dni , brak odzewu , wreszcie dzwonię i proszę o zmianę rozmiaru z M na L pani mówi proszę napisać maila dotyczącej zmiany rozmiaru , nie powinno być problemu.
Rozmowa i wysłany mail był ponad 2tyg temu w piątek.
W poniedziałek telefon że się nie da bo już jest szyta ?! , po czym 2 tygodnie czekała na wysyłkę? ,ale okej.
Pani mówi dalej może uda się, ale nie będzie łatwo dać mi dłuższe rękawy z Lki ( w M kach mam prawie zawsze za krótkie rękawy) , myślę sobie i mówię do pani przeszczep serca to nic w porównaniu z przeszczepem rękawów :).
Pani mówi dalej , w związku z tym że przeoczyliśmy piątkowego maila w ramach gestu handlowego otrzyma pan gratis naszą czapeczkę, ok dziękuję miło z waszej strony , nie dopominałem się ale liczy się gest.
Rozmowa zakończona , czekam cierpliwie 2 tygodnie.
Dostaję paczkę dzisiaj, bluza spoko jak z poprzedniej edycji , pomarańczowy się nie gryzie :) , ale czapeczki nie ma.
Wiem , wiem pomyślicie połakomił się na czapeczkę ,żenua.
Ale nie o gratis tu chodzi a o zasady , a o jakieś normalne kontakty na linii konsument firma.
Tego tu nie było , szkoda.